Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis du har preface, så ser du rundt turtelleren om bilen er driftsvarm eller ikke.

Er masse hvite streker som forsvinner etter hvert som bilen blir varmere! Tror du skal ha 3-5 streker eller noe når den er varm!

EDIT: Disse strekene som er ringet rundt her! Slik er de når bilen er driftsvarm!

ba17685120.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Har nok ikke preface, da dette er en 04mod.. Vil det da si at jeg ikke har noe måler? :P

Har det på min 04 modell, er de strekene på turteller´n på bilde over her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok flere streker når motoren er kald ja! Dessuten så får du selvfølgelig opp feilmelding om noe skulle vært galt med motortemperatur!

Den andre er cruise control, ikke mitt bilde men et jeg fant på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jo kanskje driftsvarm enda! De forteller jo bare hvor mye turtall du kan gi ved angitt motortemp!

Er fullt mulig du kan gi fullt turtall enda hvis det er noen timer siden du kjørte bilen og det er forholdsvis varm temperatur ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har preface, så ser du rundt turtelleren om bilen er driftsvarm eller ikke.

Er masse hvite streker som forsvinner etter hvert som bilen blir varmere! Tror du skal ha 3-5 streker eller noe når den er varm!

EDIT: Disse strekene som er ringet rundt her! Slik er de når bilen er driftsvarm!

ba17685120.jpg

Haha, kult at du sitter og tar bilde i 140km/t. [-X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på klimanlegget i bilen.

Jeg syns det kommer litt klam luft ut når kjølinga ikke er på. Trenger jeg en service på anlegget? Det kjøler ganske bra fortsatt, men har fått en kommentar på at det lukter litt. Jeg vet ikke helt om jeg er enig, men det er kanskje fordi jeg ikke vil at det skal være galt.

Hvis jeg trenger service, er det noen som kan anbefale et rimelig og bra sted å gjøre dette?

Bilen har bare gått 48000 så er ikke dette litt tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på klimanlegget i bilen.

Jeg syns det kommer litt klam luft ut når kjølinga ikke er på. Trenger jeg en service på anlegget? Det kjøler ganske bra fortsatt, men har fått en kommentar på at det lukter litt. Jeg vet ikke helt om jeg er enig, men det er kanskje fordi jeg ikke vil at det skal være galt.

Hvis jeg trenger service, er det noen som kan anbefale et rimelig og bra sted å gjøre dette?

Bilen har bare gått 48000 så er ikke dette litt tidlig?

For det første er det utrolig lurt å si hvilken bil det er snakk om. For det andre at det kommer klam/dårlig illeluktende luft så er nok garantert filtrene dine tett og må skiftes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...