espulus Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Mulig dette er et dumt spørsmål, men finnes det ikke motortemp.måler på E60? Har snudd iDrive på huet, men finner ingen ting! Det er forresten snakk om tysk-import.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Hvis du har preface, så ser du rundt turtelleren om bilen er driftsvarm eller ikke. Er masse hvite streker som forsvinner etter hvert som bilen blir varmere! Tror du skal ha 3-5 streker eller noe når den er varm! EDIT: Disse strekene som er ringet rundt her! Slik er de når bilen er driftsvarm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Hmm.. Har nok ikke preface, da dette er en 04mod.. Vil det da si at jeg ikke har noe måler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Hmm.. Har nok ikke preface, da dette er en 04mod.. Vil det da si at jeg ikke har noe måler? Da har du nok en preface (pre-Facelift) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Haha, okei :b Den på speedometeret er vel cruisecontrol? Så 3-5 streker på turtall er driftstemp? Får sjekke litt i morgen om jeg har noen streker der ^^ Greit å vite når man kan gi litt ekstra gass :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Hmm.. Har nok ikke preface, da dette er en 04mod.. Vil det da si at jeg ikke har noe måler? Har det på min 04 modell, er de strekene på turteller´n på bilde over her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Du har nok flere streker når motoren er kald ja! Dessuten så får du selvfølgelig opp feilmelding om noe skulle vært galt med motortemperatur! Den andre er cruise control, ikke mitt bilde men et jeg fant på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Var ute å sjekket nå, og nå hadde jeg 3 streker der.. Men, bilen har stått lenge i garasjen nå, og tviler på at motoren er varm.. Da kan det ikke være 3 streker som indikerer at motoren er varm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Den er jo kanskje driftsvarm enda! De forteller jo bare hvor mye turtall du kan gi ved angitt motortemp! Er fullt mulig du kan gi fullt turtall enda hvis det er noen timer siden du kjørte bilen og det er forholdsvis varm temperatur ute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Aha, slik det fungerer ja ^^, Er litt treg i toppen nå, lang dag på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W.Axl_Rose Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Hvis du har preface, så ser du rundt turtelleren om bilen er driftsvarm eller ikke.Er masse hvite streker som forsvinner etter hvert som bilen blir varmere! Tror du skal ha 3-5 streker eller noe når den er varm! EDIT: Disse strekene som er ringet rundt her! Slik er de når bilen er driftsvarm! Haha, kult at du sitter og tar bilde i 140km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W.Axl_Rose Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Jeg lurer litt på klimanlegget i bilen. Jeg syns det kommer litt klam luft ut når kjølinga ikke er på. Trenger jeg en service på anlegget? Det kjøler ganske bra fortsatt, men har fått en kommentar på at det lukter litt. Jeg vet ikke helt om jeg er enig, men det er kanskje fordi jeg ikke vil at det skal være galt. Hvis jeg trenger service, er det noen som kan anbefale et rimelig og bra sted å gjøre dette? Bilen har bare gått 48000 så er ikke dette litt tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Haha, kult at du sitter og tar bilde i 140km/t. Dette bildet er nok funnet via google.... Min bil er gått litt lenger enn 10624 km! Selv om dette kanskje er miles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Jeg lurer litt på klimanlegget i bilen.Jeg syns det kommer litt klam luft ut når kjølinga ikke er på. Trenger jeg en service på anlegget? Det kjøler ganske bra fortsatt, men har fått en kommentar på at det lukter litt. Jeg vet ikke helt om jeg er enig, men det er kanskje fordi jeg ikke vil at det skal være galt. Hvis jeg trenger service, er det noen som kan anbefale et rimelig og bra sted å gjøre dette? Bilen har bare gått 48000 så er ikke dette litt tidlig? For det første er det utrolig lurt å si hvilken bil det er snakk om. For det andre at det kommer klam/dårlig illeluktende luft så er nok garantert filtrene dine tett og må skiftes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Det samles bakterier i lufteanlegget til bilen og det hjelper ved å få renset dette i tillegg til filtrene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå