Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Dytt brytern til speilene over på motsatt side av der den står nå, den knotten som styrer hvilken av speilene du skal justere...

Ta ut simkort på tlf...eller prøv med ett annet simkort.. skjedde samme på min etter en liten tur til utlandet med bilen og da klikka simkortet...

Bare putt i en navicd... :)

Mulig jeg forklarte meg litt dårlig. Tidligere så stillte speilet seg ned mot bakken automatisk når jeg satte bilen i revers,det gjør det ikke nå lenger.

Har prøvd med annet simkort, uten nytte, np har jeg tilogmed klart p slette bmw telefonen fra bilen, å bilen finner ikke telefonen lengre. Mulig den håndholdte er ødelagt..

Ang navi, jeg vil jo ikke kjøre med navi cd'n i hele tiden, vil jo spille musikk, jeg har ikke cd skifter..må jo gå ann å få det bort på et vis?

Ang. speil som automatisk går ned i revers; du kan velge om hvorvidt du vil at dette skal skje eller ikke. Dette "velger" du med hvilken posisjon speilvalgsbryteren står i. Den ene veien vil speilet gå ned automatisk ved revers, den andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytt brytern til speilene over på motsatt side av der den står nå, den knotten som styrer hvilken av speilene du skal justere...

Ta ut simkort på tlf...eller prøv med ett annet simkort.. skjedde samme på min etter en liten tur til utlandet med bilen og da klikka simkortet...

Bare putt i en navicd... :)

Mulig jeg forklarte meg litt dårlig. Tidligere så stillte speilet seg ned mot bakken automatisk når jeg satte bilen i revers,det gjør det ikke nå lenger.

Har prøvd med annet simkort, uten nytte, np har jeg tilogmed klart p slette bmw telefonen fra bilen, å bilen finner ikke telefonen lengre. Mulig den håndholdte er ødelagt..

Ang navi, jeg vil jo ikke kjøre med navi cd'n i hele tiden, vil jo spille musikk, jeg har ikke cd skifter..må jo gå ann å få det bort på et vis?

Ang. speil som automatisk går ned i revers; du kan velge om hvorvidt du vil at dette skal skje eller ikke. Dette "velger" du med hvilken posisjon speilvalgsbryteren står i. Den ene veien vil speilet gå ned automatisk ved revers, den andre ikke.

Flott,da kan jeg prøve det :D

Har du ikke egen navi-leser i bilen?

Hvor er i såtilfelle en slik leser? Dette er min første bmw, så jeg er ny på det meste her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags pærer er det i tåkelysene?

Er det f.eks. H1, H3, H7, HB4 etc.?

Skal bestille 6000 kelvin xenonkit til tåkelys :)

Og hva er i fjernlysene? Tenkte å få tak i noen nye pærer fra OSRAM.

. På preface er det HB4 i spredere og H7 i langlys.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal enten ha to lesere i dashen, en til navi/dvd og en til cd spiller... eller så har du egen leser bak i bagasjen for navi (usikker på hvordan 5serien er)

på E60/E61 er dvd leseren og cd leseren forran, og i hanskerommet er somregel cd-skifteren (var ekstra utstyr).

Skaff deg heller ett Dension oppsett, så slipper du å få feilmld samt som du kan bruke mobilen / usb stick som lager for mp3 filer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På biler med navigasjon business eller CIC-navigasjon er det kun en felles CD/DVD-spiller foran. På navigasjon business må du derfor velge mellom kart og musikk. På CIC blir dette lagret på en harddisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, takker for svarene folkens!

Nå funker iallefall speilet bra! :applause:

Tror rett og slett han som kjøpte bilen ny har vært litt for kjip! Er jo utrolig mye utstyr generelt, men koppholder og cd skifter er det ikke!

Hvor får jeg tak i et slik dension oppsett da? :D

Den lille luka på 1 x 1 cm som jeg kan dra opp, som er nederst i midtkonsollen, er det en aux inngang? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. speil som automatisk går ned i revers; du kan velge om hvorvidt du vil at dette skal skje eller ikke. Dette "velger" du med hvilken posisjon speilvalgsbryteren står i. Den ene veien vil speilet gå ned automatisk ved revers, den andre ikke.

Min har det ikke. Hadde det på gammelbilen (E39) og jeg savner det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, takker for svarene folkens!

Nå funker iallefall speilet bra! :applause:

Tror rett og slett han som kjøpte bilen ny har vært litt for kjip! Er jo utrolig mye utstyr generelt, men koppholder og cd skifter er det ikke!

Hvor får jeg tak i et slik dension oppsett da? :D

Den lille luka på 1 x 1 cm som jeg kan dra opp, som er nederst i midtkonsollen, er det en aux inngang? :D

http://www.dension.com/product/iPod-iPhone-car-adapters/iPod-car-kits/bluetooth-car-kits/gateway-500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...