Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Vel hvis det ikke er mer en dette som er gjort med disse bilene så er det klart, Mtech må man ha.. :P

-er det forskjellige varianter av dette (jada, selvsagt bortsett fra M5 :P )? Ser bare det er enkelte som snakker om mtech understell også?

Ellers lurer jeg på en oversikt som forteller hva de forskjellige bokstavene står for i modellnavnet (d= diesel, X=4x4 osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A og T er vel egentlig ikke offisielt, og kun noe som blir brukt av andre enn BMW selv. Det er f.eks. ingen biler som har hverken A eller T som modellbetegnelse eller at det står i vognkort. Ti/Td har vært brukt på compact-modellene og Ci/Cd har vært brukt på coupè og cab i noen tilfeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, dette er jævli viktig! Beste rimelige justerbare senkesettet til en e60 520d? Klarer ikke se på bilen lenger, blir dårlig!

Kom med forslag! Eller evt fixed senkesett som blir dønn i buene med 20" felger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen med e61 Lci 2009 modell eller nyere som har fått problemer med diversity antenna. Og, fins det en evt foam set til denne? Forrige tis melding ang denne var at foam set var opptil 1/2008

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Noen som vet hva som er forskjellen på automatkassen på en 06 525dat og faceliften( lci)

Og sitter det oljekjøler på girkassen på 06 modellen?

Den nye er elektronisk, mens den tidligere utgaven er mekanisk :-)

Er det kun overføringen som er blitt annerledes, eller er det en helt ny kasse som tåler mere juling? Lurer for jeg drar rundt på ei ganske stor campingvogn og har litt bekymring om girkassa tåler det i lengden :D

En annen ting, jeg trenger en ny pdc sensor, ser de kan kjøpes på Ebay for en rimlig penge(4-500 kr), men han har de kun i svart og ikke carbon svart, er det noe problem å lakkere de i etterkant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge specen og selger skal det være alarm på min e61 lci 2009. Hvordan finner jeg ut om det faktisk er alarm på den? Ser ingen blinkers og har prøvd å utløse alarmen ved å låse bilen når jeg sitter inni, samt åpnet panserer mens bilen er låst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min er det ett rødt deksel under innespeilet... som blinker når den er på.

Var det jeg også trodde den skulle gjøre...

I utstyrs kode lista er ikke alarm nevnt.

Under utstyr er alarm nevnt ( type finn.no annonse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...