Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tror nok fortsatt det er synet ditt, for biler blir nemlig ikke avskiltet for å ha xenon i tåke/kurvelys, men får mangellapp og må vise bilen hos Statens Vegvesen dersom politiet reagerer på det, så da har du nok sett feil. De som risikerer å kræsje etter å ha møtt en bil med xenon i kurvelysene har etter min mening ingenting på veien å gjøre, og det kan være av flere årsaker.

Men nå er ikke dette en tråd om hvem som har problemer med xenon-lys eller ikke, så det har sikkert de færreste forumbrukerne interesse av å lese mer om. Derfor setter hvertfall jeg strek her, foruten å diskutere videre de tipsene jeg allerede har gitt til de som ønsker å ettermontere xenon-kit i tåke/kurvelys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok fortsatt det er synet ditt, for biler blir nemlig ikke avskiltet for å ha xenon i tåke/kurvelys, men får mangellapp og må vise bilen hos Statens Vegvesen dersom politiet reagerer på det, så da har du nok sett feil. De som risikerer å kræsje etter å ha møtt en bil med xenon i kurvelysene har etter min mening ingenting på veien å gjøre, og det kan være av flere årsaker.

Men nå er ikke dette en tråd om hvem som har problemer med xenon-lys eller ikke, så det har sikkert de færreste forumbrukerne interesse av å lese mer om. Derfor setter hvertfall jeg strek her, foruten å diskutere videre de tipsene jeg allerede har gitt til de som ønsker å ettermontere xenon-kit i tåke/kurvelys :)

Totalt ening :!::wink:

og btw så finnes det milliarder av slike etter monterte xenon krangle tråder fra før av her. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes virkelig synd på de som møter deg i trafikken, man blir jo blenda som bare f*** av ettermonterte xenon kittene. Etterfulgt av regress mot deg fra forsikringsselskapet om noen kræsjer pgr lysene dine :)

Tror de skal bryne seg litt på å få tatt regress mot en jurist :wink:

Tåkelys uten xenon er som øl uten kullsyre... Har ingen betenkeligheter med ettermontert xenon i tåkelys, hvor lykteglassene i tillegg er sotet for å minste effekten av angivelig blending. Blir du såpass blendet at du risikerer å kræsje som følge av xenon i tåkelys langs norske veier er det nok mer nærliggende at du bør ta en tur til optikeren din relativt hurtig :)

:applause:

Jeg vil også! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka folk trur om disse felgane på min 530 :D

pf6flfc6ki9t1gacg4qv.jpg

For å være ærlig å liker jeg ikke så mange eiker, det hører hjemme på eldre BMWer. Synes også det er litt mye crom og for bred kant. Synes M6-felgen er pen på E60, samt GS Concave for eksempel og M5-felger. Gjerne antrasitt og grå eller sort farge til mørk bil :)

Edit: Ser jo at du allerede har M6-felger på din bil. Ville beholdt de! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...