Walkabout Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Jeg tror nok fortsatt det er synet ditt, for biler blir nemlig ikke avskiltet for å ha xenon i tåke/kurvelys, men får mangellapp og må vise bilen hos Statens Vegvesen dersom politiet reagerer på det, så da har du nok sett feil. De som risikerer å kræsje etter å ha møtt en bil med xenon i kurvelysene har etter min mening ingenting på veien å gjøre, og det kan være av flere årsaker. Men nå er ikke dette en tråd om hvem som har problemer med xenon-lys eller ikke, så det har sikkert de færreste forumbrukerne interesse av å lese mer om. Derfor setter hvertfall jeg strek her, foruten å diskutere videre de tipsene jeg allerede har gitt til de som ønsker å ettermontere xenon-kit i tåke/kurvelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Jeg tror nok fortsatt det er synet ditt, for biler blir nemlig ikke avskiltet for å ha xenon i tåke/kurvelys, men får mangellapp og må vise bilen hos Statens Vegvesen dersom politiet reagerer på det, så da har du nok sett feil. De som risikerer å kræsje etter å ha møtt en bil med xenon i kurvelysene har etter min mening ingenting på veien å gjøre, og det kan være av flere årsaker.Men nå er ikke dette en tråd om hvem som har problemer med xenon-lys eller ikke, så det har sikkert de færreste forumbrukerne interesse av å lese mer om. Derfor setter hvertfall jeg strek her, foruten å diskutere videre de tipsene jeg allerede har gitt til de som ønsker å ettermontere xenon-kit i tåke/kurvelys Totalt ening og btw så finnes det milliarder av slike etter monterte xenon krangle tråder fra før av her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Syntes virkelig synd på de som møter deg i trafikken, man blir jo blenda som bare f*** av ettermonterte xenon kittene. Etterfulgt av regress mot deg fra forsikringsselskapet om noen kræsjer pgr lysene dine Tror de skal bryne seg litt på å få tatt regress mot en jurist Tåkelys uten xenon er som øl uten kullsyre... Har ingen betenkeligheter med ettermontert xenon i tåkelys, hvor lykteglassene i tillegg er sotet for å minste effekten av angivelig blending. Blir du såpass blendet at du risikerer å kræsje som følge av xenon i tåkelys langs norske veier er det nok mer nærliggende at du bør ta en tur til optikeren din relativt hurtig Jeg vil også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 http://bmwfans.info/parts/catalog/E61N/ ... ead_cover/ Bilde/del nr 11. På noen biler finnes det et filter inni der, på andre finner man en plast "dings" med 2 hull. Men i delekatalogen til min bil er dette filterhuset tomt. Skal det ikke være noe inni der? Delenr: 11 12 7 794 597 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 hva slags pakning er det i bunnpanna på e61 525d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaco85 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Hei Trenger hjelp. det står i idrive menyen follow me home aktivert i 120 sec men jeg har ingen som følger meg hjem why?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spretter Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Trekk i fjernlysspaken før du låser bilen så får du follow me home i 120 sek. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 dumt bmw ikke hadde "automatisk" lys på bilene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Ka folk trur om disse felgane på min 530 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Ka folk trur om disse felgane på min 530 Er fin de der, men kanskje litt for mye chrom. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Ka folk trur om disse felgane på min 530 For å være ærlig å liker jeg ikke så mange eiker, det hører hjemme på eldre BMWer. Synes også det er litt mye crom og for bred kant. Synes M6-felgen er pen på E60, samt GS Concave for eksempel og M5-felger. Gjerne antrasitt og grå eller sort farge til mørk bil Edit: Ser jo at du allerede har M6-felger på din bil. Ville beholdt de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snappy79 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Blir helt feil på en så fin bil. M6 felgene er helt klart best på E60. Uorginal felg design på nyere bmw'er blir aldri bra synest jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Hmm dem koster ca 11000,- pr stk Så nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Og det fant du ut først nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 24, 2012 Share Skrevet Februar 24, 2012 Og det fant du ut først nå? Ja og hva så?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå