Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Det er fullt mulig å spille av DVD filmer, men problemet er jo at det er sperret på lik linje med TV-funksjonen. Med andre ord får man kun sett på det når bilen står i ro..

Hmm ..... hørtes mystisk ut... trur ikke det går på min... Mener jeg prøvde rett etter jeg fikkk den igjen fra bavaria nå med handbrekk på og alt. Får vel prøve en gang til, det er ikke sånn at man må ha tv modulen for å se da? Den har ikke jeg tror jeg...

Omformulerte meg litt dårlig ser jeg.. Det jeg mente var at det er fullt mulig å spille av DVD, men man må ta en oppdatering hos BMW. Jeg vet ikke hva som må gjøres, men i tilbehørskonfiguratoren til BMW er det en duppeditt som gjør at man kan spille av DVD filmer.. Men, som nevnt, den går av så fort bilen begynner å bevege seg.. :)

Aha! Da skjønner jeg, du vet ikke hva duppeditten koster? hehe... Har akkurat fått oppdatering av softwaren på hele bilen hos bavaria å det hjalp ikke iallefall.... :?

Nei, aner desverre ikke hva duppeditten koster. Skulle gjerne visst det, kunne nemlig godt tenkt meg å gjøre denne oppgraderingen på min. Tenkte jeg skulle undersøke med BMW, men har ikke somlet meg til det ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går vel alltid å fjerne sperren som kommer på når handbrekket er nede. Er vel bare å sette den ledningen som går i handbrekket i jord eller noe sånt. Har forstått det sånn at på noen biler er den "sperra" koblet en eller annen plass på instrumentpanelet også.... Uten at jeg egentlig har noe særlig peiling på dette. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ser jo at det har vært endel snakk om facelift lysene på e60/61, uten at jeg helt har fått med meg den store forskjellen.

Dette gjaldt helt til jeg kom bak en e60 med facelift i mørket, fytti for noen kule baklys. :headbang:

Hadde heldigvis kameraet med så jeg fikk knipset et bilde. :)

cksjmvrxpkw3d781kk9u.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så bra! Det er vanvittig stor forskjell på lysoppsettingen til E60 pre-facelift og facelift. Og de nye baklysene er grisetøffe i mørket!

Passer M5/M-tech skiltplata på en original støtfanger? Har min inne til lakkering nå (ehm..), så hadde vært ålreit å fått lakkert denne også dersom den passer.. :)

https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer M5/M-tech skiltplata på en original støtfanger? Har min inne til lakkering nå (ehm..), så hadde vært ålreit å fått lakkert denne også dersom den passer.. :)

Hvorfor er din inne på lakkering?! :o

Hmm.. Grunnen er vel enkel.. En person innenfor husstanden hadde en liten date med en flott blomsterpotte ute i veien her, men men. Heldighvis kan det rettes ut. Skal ha sende inn grillen til lakkering når Chevroleten skal hellakkeres (sort), så kan jeg bytte på litt i fronten der. Så får vi se om Bavaria har knalltilbud på Alpina deler på medlemsdagen 21 Okt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syntes folket om dette kit-et her? (front, sideskjørt, bakfanger/skjørt)

k9gdb6ttmf183nx4o7qk.jpg

oupnqlmth0jl7f3zohel.jpg

iyhjtoyxg1xz11l9w7a4.jpg

ehawx14hiwmeox5yc2a2.jpg

g68gfsy3wug4f3ipxn6j.jpg

ft8v1s5bhjudd5q6toat.jpg

q9ewc2027nw5qd909tnf.jpg

Koster ca 8800,- inkl frakt fra utlandet til Norge. Er laget av "polyester-composite (fiberglass reinforced plastic)". Er dette noe tess?

Likner litt på E46 M-tech II med clubsport splittere, syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...