Saltkjelen Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Det er fullt mulig å spille av DVD filmer, men problemet er jo at det er sperret på lik linje med TV-funksjonen. Med andre ord får man kun sett på det når bilen står i ro.. Hmm ..... hørtes mystisk ut... trur ikke det går på min... Mener jeg prøvde rett etter jeg fikkk den igjen fra bavaria nå med handbrekk på og alt. Får vel prøve en gang til, det er ikke sånn at man må ha tv modulen for å se da? Den har ikke jeg tror jeg... Omformulerte meg litt dårlig ser jeg.. Det jeg mente var at det er fullt mulig å spille av DVD, men man må ta en oppdatering hos BMW. Jeg vet ikke hva som må gjøres, men i tilbehørskonfiguratoren til BMW er det en duppeditt som gjør at man kan spille av DVD filmer.. Men, som nevnt, den går av så fort bilen begynner å bevege seg.. Aha! Da skjønner jeg, du vet ikke hva duppeditten koster? hehe... Har akkurat fått oppdatering av softwaren på hele bilen hos bavaria å det hjalp ikke iallefall.... Nei, aner desverre ikke hva duppeditten koster. Skulle gjerne visst det, kunne nemlig godt tenkt meg å gjøre denne oppgraderingen på min. Tenkte jeg skulle undersøke med BMW, men har ikke somlet meg til det ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Skands1 du har fått en P.M Vært på reise og ikke vært inne før nå, men kan ikke se noe P.M.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Det går vel alltid å fjerne sperren som kommer på når handbrekket er nede. Er vel bare å sette den ledningen som går i handbrekket i jord eller noe sånt. Har forstått det sånn at på noen biler er den "sperra" koblet en eller annen plass på instrumentpanelet også.... Uten at jeg egentlig har noe særlig peiling på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Noen som har noen erfaring på om det er noe merkbar forskjell om man fyller 98 på bilen i forhold til forbruk? Og effekt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandi Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 I en lang sving fikk jeg plutselig feilmelding om DYNAMIC DRIVE FAILURE. Skvatt litt, men meldingen forsvant etter å ha skrudd av og på tenningen. Har ikke dukket opp igjen i dag. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Ser jo at det har vært endel snakk om facelift lysene på e60/61, uten at jeg helt har fått med meg den store forskjellen. Dette gjaldt helt til jeg kom bak en e60 med facelift i mørket, fytti for noen kule baklys. Hadde heldigvis kameraet med så jeg fikk knipset et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Hehe, så bra! Det er vanvittig stor forskjell på lysoppsettingen til E60 pre-facelift og facelift. Og de nye baklysene er grisetøffe i mørket! Passer M5/M-tech skiltplata på en original støtfanger? Har min inne til lakkering nå (ehm..), så hadde vært ålreit å fått lakkert denne også dersom den passer.. https://www.koed.no/functions/billede.a ... .jpg&map=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Passer M5/M-tech skiltplata på en original støtfanger? Har min inne til lakkering nå (ehm..), så hadde vært ålreit å fått lakkert denne også dersom den passer.. Hvorfor er din inne på lakkering?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Passer M5/M-tech skiltplata på en original støtfanger? Har min inne til lakkering nå (ehm..), så hadde vært ålreit å fått lakkert denne også dersom den passer.. Hvorfor er din inne på lakkering?! Hmm.. Grunnen er vel enkel.. En person innenfor husstanden hadde en liten date med en flott blomsterpotte ute i veien her, men men. Heldighvis kan det rettes ut. Skal ha sende inn grillen til lakkering når Chevroleten skal hellakkeres (sort), så kan jeg bytte på litt i fronten der. Så får vi se om Bavaria har knalltilbud på Alpina deler på medlemsdagen 21 Okt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ehhh, kor e beskrivelse på kas sikring som tilhører ka? Noen som har bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Hva syntes folket om dette kit-et her? (front, sideskjørt, bakfanger/skjørt) Koster ca 8800,- inkl frakt fra utlandet til Norge. Er laget av "polyester-composite (fiberglass reinforced plastic)". Er dette noe tess? Likner litt på E46 M-tech II med clubsport splittere, syntes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Dette settet så meget stilig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 ja dette hadde vert noe men veldig skeptis til matriale og om feste braketter følger med fra hvilken side er dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 http://www.neodesignshop.eu/product_inf ... cts_id/481 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 kan du ikke få det samme på http://www.norvatio.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå