Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Hei igjen!!

Etter montering av sommerdekk så har eg fått ein merkelig lyd i det høgre bakhjulet, hørest ut som at det er noe som når borti bremsekjoldet men hjulene er jo 20" så det er mye plass mellom hjul og bremseskjold!! Lyden kommer sånn avogtil :shock:

Legger ved et bilde av bilen. fsngqdbefa0hnl56fu7k.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg en 2005 mod som vistnok skal vere utstyrt med bluetooth,derfor lurer jeg på hva jeg kan bruke den til? hvordan funker det? :)

Jeg bruker den til handsfree. Kobler seg til mobilen autom. når bilen starter, kobler seg selv av når bilen er av. Blåtann må jo så klart være på heletiden med innsperring fra andre og battsave. Kan også ringe og få kontaklisten fra mobilen opp i idrven så du trenger sånn sett ikke ta mobilen ut av lomma. Kun ved SMS. Viser også tapt anrop i idrve. Konge funksjon egentlig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett! fant et par filmer på youtube, må vel søke inn tlf til idriven. Gleder meg, for bilen i morgen ;)

Flere funksjoner eller?

Ja du må connecte de sammen;) koden/passord lager du selv. Kommer ikke på flere ting akkurar no, er ikke så mye mer en det jeg sa i sted egentlig heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære E61 tåler visst ikke vårværet... Utetemperaturen begynte å klatre til +22 grader, litt senere på dagen er den jammen oppi 50 grader.

Er vel ikke så dristig å prøve å bytte ut temperaturføleren, noen som vet hvor denne er plassert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok forsøkt temperaturmåleren først, kan ikke innbille meg at denne kan koste mange kronene.

De er normalt plassert nede i fangeren på førersiden, men vet ikke om den er det på e60/e61.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...