Boddiz Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Begge speilglassa mine er på en eller annen merkeligmåte blitt slitt (se nederst...). Noen som har samme problemet? Standard-feil? Løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Har den "kjipeste" stereoen i min 2004 e60. Når jeg skrur lyden opp spiller det rein i 1-2 sekunder, deretter blir det skurring. Er merkelig, siden jeg ikke spiller spesielt høyt. Er nesten dårligere lyd i denne e60'n enn et standard e46 anlegg. Noen som opplever det samme? Eller kan det være noe galt hos meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Begge speilglassa mine er på en eller annen merkeligmåte blitt slitt (se nederst...). Noen som har samme problemet? Standard-feil? Løsning?[ Bilde ] Det der er vel vann som har trukket inn og ødelagt reflektoren? Evt. autodim funksjonen som tar kvelden. Dog bruker denne å synes øverst først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Begge speilglassa mine er på en eller annen merkeligmåte blitt slitt (se nederst...). Noen som har samme problemet? Standard-feil? Løsning?[ Bilde ] Det der er vel vann som har trukket inn og ødelagt reflektoren? Evt. autodim funksjonen som tar kvelden. Dog bruker denne å synes øverst først. Hmm, hva er autodimm funksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Automatisk avblendbare speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 HÆ? Har alle e60 denne funksjonen på utvendige speil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Bilen din har ikke aut. avblenbare speil. Speilglassene med aut. avblendbart speil har en tykk sort kant rundt glasset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Ok, skjønner... Noen råtips til hvor jeg kan få tak på et par nye speilglass til en billig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 ebay http://www.ebay.com/itm/Heated-Door-Mir ... 3d&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/2004-2009-BMW-5 ... 94&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Begge speilglassa mine er på en eller annen merkeligmåte blitt slitt (se nederst...). Noen som har samme problemet? Standard-feil? Løsning?[ Bilde ] Løsning? Kjøpte meg replica M5-speil med nye glass. Problemet løst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 ebayhttp://www.ebay.com/itm/Heated-Door-Mir ... 3d&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/2004-2009-BMW-5 ... 94&vxp=mtr Takk! Perfekt! ...men sto ikke noe om disse passet 530d så har nå sendt melding til selger =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 På det amerikanske markedet finnes omtrent ikke dieselbiler, derfor er det ofte at ebay ikke lister dieselmodellene selv om de passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Den er god, da bestilles disse i kveld =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Kan nå sjekke delenummer på diesel kontra bensiner sånn for sikkerhets skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Regner vel egentlig med at speil er like på alle E6x bortsett fra M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå