eastsider Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Har hatt bilen inne til soting, så har kabelskoa til vindusheisen på venstre side knekt noen som vet hvordan kablene skal sitte inn i skoen igjen hvilket rekkefølge? fikset!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Noen som har ettermontert PDC på E60 før? Har i gang ett kjøp av en E60 uten PDC, og syns det er en kjekk option å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Noen som har papirer til GS Concave 20"? Skal inn til vegvesenet med bilen i midten av august, regner med det kan være greit å ha med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Kan ikke si lyden høres slik ut nei.. Er nok mere som plastikk som gnisser eller blir vridd/tøyd.. Lyden i videoen høres mer ut som en elektromotor som bli snurret med makt-mot sin vilje... Jeg hadde d samme problemet, styrevinkelsensoren inne i rattet, kostet 12.000 lr å fikse, fikk d til 7 siden han tok feil av prisene Finnes dog forskjellige, jeg hadde 04 e60 å der var den "gamle" patenten brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Kan jeg bruke disse pærene til min e60? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0675471973 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Kan jeg bruke disse pærene til min e60? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... 0675471973 Til preface vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Ja er preface. 2004 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnkanon Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Har søkt litt rundt på forumet og sett flere som har hatt samme problem som meg, Idrive skjermen gikk i svart i dag, skulle bare flytte bilen også tilbake,hverken cd eller skjermen fungerer. Det er ingen som kan forklare nøyaktig hva som er galt og hva som må byttes? har også hatt litt treig girkasse etter en serivce, kassa velger veldig høyt gir ved lave turtall - kan det henge sammen med dårlig firmware på bilen?. kan det bare være software oppgradering som må til for å fikse problemet? Tenkte å dra til sverige, unnskyld Norske mekanikere, men svenskene kan sakene sine. oppdatering! da fikk jeg liv i idriven ( holdt "eject" på både DVD og CD inne samtidig som jeg holdt "power" knappen til anlegget inne, da kom BMW logo opp igjen, en slags reboot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Noen som har noe papir på hva slags felger som er lovlige på desse bilene? Har vert hos BT med både 20" GS concave felger og 19" Hartge replica uten å få gokjent noen av de.. Og dekk/felg dimmensjonen på 19" felgene står til og med i dør karmen.. Blir nokk å få lånt seg orginal felger å droppe hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Noen som har ettermontert PDC på E60 før? Har i gang ett kjøp av en E60 uten PDC, og syns det er en kjekk option å ha. Eneste jeg har funne er hvordan å installere det i E90, mulig det ikke er så langt unna sannheten?? http://www.mediafire.com/view/?lbsr6g37qqbosip Men du får se, håper den hjelper deg litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 viewtopic.php?f=1&t=234462 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hellanden Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Noen som har ettermontert m tech fangerene som kunne sendt meg en diy/pdf fil om monteringsanvisning ? Eventuelt vet om en tråd, eller annen bruker som har bilder av monteringen ? Takk på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 https://docs.google.com/open?id=0B3TCKM ... ZlYzIxYThm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Heisann! har en 04 e60 med standard lydpakke(tror jeg ja ) og hørte idag at høyttaleren under førersetet skurrer noe voldsomt tro ikke den er sprengt igrunn, siden det heller hørest ut som det kommer og går.. kjørte helt frem sete, men ser at jeg ikke kommer til flere enn 2 skruer av 4 såvidt jeg kunne forstå.. må jeg virkelig ut med hele setet for å fikse denne høyttaleren? er vel et lite eventyr det med el komfortseter? evt noen som har en step by step med å ta ut seter? må jeg koble helt fra batteri og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Du kan løsne boltene til setet for så å tippe setet bakover slik at du kommer til. Ikke dra ut noen kontakter så slipper du å få tull med airbag/feilmeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå