awt Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Biler med firehjulstrekk har et helt annet innpress. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Er det ikke et35 på xdrive? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Er det ikke et35 på xdrive? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 ET43 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Er det ikke et35 på xdrive? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 ET43 Okei, var nesten, Hehe.. Men spør igjen, noen andre som har hatt problem med at dekselet over askebegeret ikke kommer ut igjen? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Var litt tregt hos meg i starten da jeg hadde min men nå holder det seg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Hvis jeg har byttet til 4 rørs eksosannlegg , har dette noe å si på EU kontrollen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Okei, så en ting til, er ikke 12v utak der, ser at det er noe der men ser liksom ut at den er oppner skal ta bilde senere Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RubenSørnes Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Hvis jeg har byttet til 4 rørs eksosannlegg , har dette noe å si på EU kontrollen?? Har dette noe betydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Skal vell ikke se sånn ut? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Ser ut som 12v uttaket har blitt presset nedi på en eller annen måte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Ja ser nesten sånn ut.. Sjekket jo ikke det når jeg kjøpte bilen. Så får jeg heller ikke ut dvdn til navien. Står og durer, så står det ejecting dvs, så skjer det ikke noe mer sånn, det var vell alt som var galt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sablabra Skrevet Mars 9, 2013 Share Skrevet Mars 9, 2013 Hei Har nettopp kjøpt meg en e61 525 2005 modell. Det er xenon tåkelys på denne, men den ene lykta virker ikke. Tenke å bytte pære, men så er problemet å finne ut hvilken pære jeg har, og hvor jeg kan få kjøpt ny. Legger med et par bilder av den, og håper noen vet hvor jeg kan få kjøpt en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Hei Har nettopp kjøpt meg en e61 525 2005 modell. Det er xenon tåkelys på denne, men den ene lykta virker ikke. Tenke å bytte pære, men så er problemet å finne ut hvilken pære jeg har, og hvor jeg kan få kjøpt ny. Legger med et par bilder av den, og håper noen vet hvor jeg kan få kjøpt en ny. [ Bilde ] [ Bilde ] Det sitter HB4 pærer der. Ebay selger slike til latterlig fin pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Unnskyld, men hva f*** er poenget med xenon i grøftelys? Bortsett fra å plage medbillister da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 Unnskyld, men hva f*** er poenget med xenon i grøftelys? Bortsett fra å plage medbillister da.. Kunne ikke vært mer enig. Det er ingen poeng... En del ønsker nok å matche fargen på xenon, men nærlys og tåkelys er av gode grunner ikke tillatt sammen. Og parkringene har samme farge som standardpærene i tåkelysene. Bruk i det minste LED da det blender mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå