Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Betaler i underkant av 6000. Full kasko, 12.000km 70% 2.år. Storebrand.

Litt offtopic: Storebrand har forøvrig gått inn for å få BMW-eiere hos seg (ingen hemmelighet at mange forlanger syke summer for BMW-forsikringer), og har blitt meget bra på priser. Hadde Terra tidligere, og de utkonkurert Gjenstridige, IF, Vesta osv med glans. Men hos Storebrand sparte jeg over 6000kr i året på og flytte over E61`n, E30 325, E30 320 og R6`n. Henholdsvis med kasko 70% 2.år, delkasko 60%, ansvar 50% og kasko 70% 3.år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært borti defekt 1.gir på 2008 e61 530 XDat?

Solgt bilen min i juni i fjor og de som kjøpte den ringte i dag og sa girkassa var gåen.

Ville at jeg skulle betale....

Var visst noe med 1.giret. Det var også skiftet motorstyreenhet på bilen for kort tid siden...

Hva skjedde med denne saken? Har jo endel å si for bruktbil salg hvis en blir sittende igjen med svarteper på noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vært borti defekt 1.gir på 2008 e61 530 XDat?

Solgt bilen min i juni i fjor og de som kjøpte den ringte i dag og sa girkassa var gåen.

Ville at jeg skulle betale....

Var visst noe med 1.giret. Det var også skiftet motorstyreenhet på bilen for kort tid siden...

Hva skjedde med denne saken? Har jo endel å si for bruktbil salg hvis en blir sittende igjen med svarteper på noe sånt!

+1

For alt du vet, så trør han flatt ut fra hvert eneste lyskryss.

Og du har heller ingen garanti for at han ikke har trimmet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vert borti chipping av 525d? Altså m57tud25. Tåler resten av bilen det? Hvordan er effekt økningen? Sitter å leker med tanken, men regner med jeg slår det Ifrå meg :-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har vert borti chipping av 525d? Altså m57tud25. Tåler resten av bilen det? Hvordan er effekt økningen? Sitter å leker med tanken, men regner med jeg slår det Ifrå meg :-)

Geir Arne skrev:

Har en 525xd som jeg har vurdert å øke effekt på

Den er manuell og jeg har bestemt meg for at TRF skal tune den med steg 2. Fjerne egr og dpf. Vurderte og steg 2 hos ESS, men de anbefaler steg 1 for xdrive. BSR har hatt litt for mye trøbbel, dersom en leser dette forumet.

Er nå veldig spent på hvordan steg 2 hos TRF vil fungere.

265hk/530Nm

Nå er det utført, og for en forskjell!! For de som har 3,0l i 2,5 versjon løp og kjøp. Jeg har tidligere hatt både, e-prom, Superchip, TS racing og BSR, dette er mye bedre. Han er dyktig og service innstilt. Fra 2000 og over drar den som en veldig sprek bensinturbo i turtall og med krefter helt ut, jeg er imponert. Jula kom tidlig i år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir Arne skrev:

Har en 525xd som jeg har vurdert å øke effekt på

Den er manuell og jeg har bestemt meg for at TRF skal tune den med steg 2. Fjerne egr og dpf. Vurderte og steg 2 hos ESS, men de anbefaler steg 1 for xdrive. BSR har hatt litt for mye trøbbel, dersom en leser dette forumet.

Er nå veldig spent på hvordan steg 2 hos TRF vil fungere.

265hk/530Nm

Nå er det utført, og for en forskjell!! For de som har 3,0l i 2,5 versjon løp og kjøp. Jeg har tidligere hatt både, e-prom, Superchip, TS racing og BSR, dette er mye bedre. Han er dyktig og service innstilt. Fra 2000 og over drar den som en veldig sprek bensinturbo i turtall og med krefter helt ut, jeg er imponert. Jula kom tidlig i år

Det såg jo svert ut, men hvilken pris ligger det der på? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...