Reef89 Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 har nå fått tak i komplett carbon interiør lister, men noen som vet hvordan de gammle demonteres? limt fast? klips? fremgangsmåte? takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 har nå fått tak i komplett carbon interiør lister, men noen som vet hvordan de gammle demnoteres? limt fast? klips? fremgangsmåte?takker. Får vel eget verktøy får å skyve under lista og løfte forsiktig av klips som holder lista på plass i døra.. Er iallefall slik på E39. Ser ut som et flattjern med bøy i enden og tuppen nesten formet som en V. Edit: Fant den på biltema Verktøy for panelklips For demontering av låsklips på bl.a. dørpaneler. Lengde: 145 mm. Artikkel 19-811 34,90 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 @Reef: Hvor kjøpte du det komplette karbon settet med interiørlister? Har du fått det montert no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Noen som vet om iPod interfacet til 6 serien passer 5 serien? Dele nr: 65 11 0 403 650 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 hei og hå. er det mulig å få parklysa til å slå seg på når man åpner bilen med fjernkontrollen (orginal bmw alarm)? 2004 E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Kan være at du kan programmere det, men da må du dra til et BMW verksted. Facelift modellene har forøvrig denne funksjonen. Tøff liten gadget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 nemlig! skal høre med strandveien auto i trondheim på fredag. skal inn da å få sjekket om jeg får nye hovedlykter pga fukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 legg ut svaret her, vi er flere som kan tenke oss den funksjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 legg ut svaret her, vi er flere som kan tenke oss den funksjonen! will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 @Reef: Hvor kjøpte du det komplette karbon settet med interiørlister? Har du fått det montert no? nei ble litt frem og tilbake, men nå er de sendt og vil trolig bli montert i helgen:) sender da ut bilder:) jeg kjøpte disse: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E60- ... ccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jml Skrevet November 16, 2009 Share Skrevet November 16, 2009 Noen som har montert led pærer i tåkelysa? Vil ha tåke lysa mine hvitere. Så da lurer jeg på: hva slags pærer (type)? må jeg ha motstand på dem? hvor kjøpe dem? Er til en e60 06mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 da kjøper du super white pærer på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kverna@start.no Skrevet November 18, 2009 Share Skrevet November 18, 2009 Har en e61 08mod. som "trykk knappene" på begge nøklene sluttet og virke i dag,må låse bilen manuelt i døra...! Regner med problemet ligger i bilen..! Noen som vet hva feilen kan være?? Har hørt rykter om at det ikke er batteri i nøkkelen, og den lades av bilen, på samme måte som elektrisk tannbørste... Kan være jeg tar feil, men jeg passer på å "lade" begge nøklene i bilen med jevne mellomrom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiLvEr_ Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 legg ut svaret her, vi er flere som kan tenke oss den funksjonen! fikk beskjed om at bilen var for "gammel" til at funksjonen kunne komme bare med software oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå