Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Heisan..

Nå har jeg kjørt min E60 2004 mod, problemfritt i ett drøyt år. Bare et irritasjonsmoment,og det er at angel eyes pærene stadig ryker. Virker som de har en levetid på 4-5 mnd, hvilket betyr at jeg har skiftet to ganger på hver side, i løpet av dette året.

Er det kvalitetsforskjell på pærene?

Jeg har kjøpt disse fra e-bay (http://www.ebay.com/itm/2-Angel-Eyes-CA ... 1c2139c441)

De koster jo ikke stort,men er litt trangt å fikle rundt neri der.

Flere som har problem med at lampene ryker, eller har jeg en el feil i bilen(som ellers funksjonerer knirkefritt), eller bør jeg kjøpe andre pærer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinterdekk... 225 ettellerannet høyprofil dritt.. Gir bånn pedal så drar den til alle kanter, men det er kanskje normalt ved 500nm? :P

Høres ikke helt normalt ut. Sjekk om styrekulene er slitte, om så er tilfellet vil du måtte sitte å "gjete" bilen ved aktiv kjøring eller sporete underlag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan..

Nå har jeg kjørt min E60 2004 mod, problemfritt i ett drøyt år. Bare et irritasjonsmoment,og det er at angel eyes pærene stadig ryker. Virker som de har en levetid på 4-5 mnd, hvilket betyr at jeg har skiftet to ganger på hver side, i løpet av dette året.

Er det kvalitetsforskjell på pærene?

Jeg har kjøpt disse fra e-bay (http://www.ebay.com/itm/2-Angel-Eyes-CA ... 1c2139c441)

De koster jo ikke stort,men er litt trangt å fikle rundt neri der.

Flere som har problem med at lampene ryker, eller har jeg en el feil i bilen(som ellers funksjonerer knirkefritt), eller bør jeg kjøpe andre pærer?

Tviler på du har el feil E60 varsler jo om alt.

Du kan jo så klart sjekke tilkoblingene og måle at du har riktig spenning til pæra, varierer det veldig vil den ryke fort og da har du en skjult el feil.

Men er også kvalitet ute og går også, sjekk LED tråden min for pære tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke helt forstått hvordan den kobles, men vet den på kodest vertfall. Snakket med Aottesen her på forumet og han sa det ikke var noen sak å koble opp. Finner den på ebay :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bedre å kjøpe den boksen Azeton her på forumet kjøpte... Montert bak i bagasjen, koble på bluetooth/usb/dvd...

Vet du hvordan den kobles, siden det er i bagasjerommet?

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...