dejavu Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Heisan.. Nå har jeg kjørt min E60 2004 mod, problemfritt i ett drøyt år. Bare et irritasjonsmoment,og det er at angel eyes pærene stadig ryker. Virker som de har en levetid på 4-5 mnd, hvilket betyr at jeg har skiftet to ganger på hver side, i løpet av dette året. Er det kvalitetsforskjell på pærene? Jeg har kjøpt disse fra e-bay (http://www.ebay.com/itm/2-Angel-Eyes-CA ... 1c2139c441) De koster jo ikke stort,men er litt trangt å fikle rundt neri der. Flere som har problem med at lampene ryker, eller har jeg en el feil i bilen(som ellers funksjonerer knirkefritt), eller bør jeg kjøpe andre pærer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Vinterdekk... 225 ettellerannet høyprofil dritt.. Gir bånn pedal så drar den til alle kanter, men det er kanskje normalt ved 500nm? Høres ikke helt normalt ut. Sjekk om styrekulene er slitte, om så er tilfellet vil du måtte sitte å "gjete" bilen ved aktiv kjøring eller sporete underlag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Heisan..Nå har jeg kjørt min E60 2004 mod, problemfritt i ett drøyt år. Bare et irritasjonsmoment,og det er at angel eyes pærene stadig ryker. Virker som de har en levetid på 4-5 mnd, hvilket betyr at jeg har skiftet to ganger på hver side, i løpet av dette året. Er det kvalitetsforskjell på pærene? Jeg har kjøpt disse fra e-bay (http://www.ebay.com/itm/2-Angel-Eyes-CA ... 1c2139c441) De koster jo ikke stort,men er litt trangt å fikle rundt neri der. Flere som har problem med at lampene ryker, eller har jeg en el feil i bilen(som ellers funksjonerer knirkefritt), eller bør jeg kjøpe andre pærer? Tviler på du har el feil E60 varsler jo om alt. Du kan jo så klart sjekke tilkoblingene og måle at du har riktig spenning til pæra, varierer det veldig vil den ryke fort og da har du en skjult el feil. Men er også kvalitet ute og går også, sjekk LED tråden min for pære tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Noen som vet om det går å oppdatere sen 06 proff navi/ idrive opplegget? Kunne tenke meg å fått spilt av dvdfilmer og spilt av musikk via blutooth... Noen som har modifisert dette? Trenger jeg da denne? http://navtv.com/userfiles/editor/file/ ... 6%20v2.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 For å spille musikk via bluetooth kan du kjøpe Dension 500s BT. Litt dyr men tror det er verdt det :-)Da kommer sang info og sånn opp på skjermen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Hvor får jeg tak i det? Er det plug&play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Har ikke helt forstått hvordan den kobles, men vet den på kodest vertfall. Snakket med Aottesen her på forumet og han sa det ikke var noen sak å koble opp. Finner den på ebay Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Kobles inn der CD-veksleren skal være tilkoblet, så om bilen har dette må den fjernes. Trenger i tillegg koding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 akkurat. Noen som vet om noen som koder ting da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Er vel bedre å kjøpe den boksen Azeton her på forumet kjøpte... Montert bak i bagasjen, koble på bluetooth/usb/dvd... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Er vel bedre å kjøpe den boksen Azeton her på forumet kjøpte... Montert bak i bagasjen, koble på bluetooth/usb/dvd... Vet du hvordan den kobles, siden det er i bagasjerommet? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Koblet opp bak rett inn på dvd/navi spillern bak... men han vet vel bedre enn meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Ingenting av navi-opplegget er bak på e6x, så spørs om det ikke er til eldre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Er vell bak på e39 og e38 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 ...og e46, e53, e83 og litt sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå