Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

legg ut svaret her, vi er flere som kan tenke oss den funksjonen!

fikk beskjed om at bilen var for "gammel" til at funksjonen kunne komme bare med software oppdatering

Da må du vel trolig bytte om til LCI lykter så er det vel fullt mulig.. Da får du jo også DRL (Daytime Running Lights).. Du kan jo evt. mikse selv på egenhånd med ledninger slik du har det idag, men da vil jeg tro det er best slik det er.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg ut svaret her, vi er flere som kan tenke oss den funksjonen!

fikk beskjed om at bilen var for "gammel" til at funksjonen kunne komme bare med software oppdatering

Da må du vel trolig bytte om til LCI lykter så er det vel fullt mulig.. Da får du jo også DRL (Daytime Running Lights).. Du kan jo evt. mikse selv på egenhånd med ledninger slik du har det idag, men da vil jeg tro det er best slik det er.. :wink:

DRL har jeg fra før faktiskt og bytter nok ikke til LCi lykter da jeg kan tenke meg at prisen er sinnsyk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sm kan svare meg på om at webastoen står montert på bilen, selvom at den ikke "vises" på i driven eller andre plasser.

går det ant å få programert nøkkelen slik at speilene klapper inn når man holder låseknappen inne en stund?

1# Kan ikke se for meg at webasto er montert. Hør evt. med BMW.

2# Nei, det er ikke mulig.. Har du automatisk avblendbare speil er speilene elektrisk innfellbare. Elektronikken og motoren er ikke i speilet dersom du ikke har automatisk avblendbare speil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

legg ut svaret her, vi er flere som kan tenke oss den funksjonen!

fikk beskjed om at bilen var for "gammel" til at funksjonen kunne komme bare med software oppdatering

Da må du vel trolig bytte om til LCI lykter så er det vel fullt mulig.. Da får du jo også DRL (Daytime Running Lights).. Du kan jo evt. mikse selv på egenhånd med ledninger slik du har det idag, men da vil jeg tro det er best slik det er.. :wink:

DRL har jeg fra før faktiskt og bytter nok ikke til LCi lykter da jeg kan tenke meg at prisen er sinnsyk!

Det er feil.. Du har ikke DRL på din bil.. DRL er det kun facelift som har.. Se på bildene under, de viser hhv. DRL, park og nærlys..

lgry5qxt3kmwcu3b70ld.jpg

05z1hxr1va8n8kldcaa1.jpg

6ztdj33rt27czwv1gkht.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sm kan svare meg på om at webastoen står montert på bilen, selvom at den ikke "vises" på i driven eller andre plasser.

går det ant å få programert nøkkelen slik at speilene klapper inn når man holder låseknappen inne en stund?

1# Kan ikke se for meg at webasto er montert. Hør evt. med BMW.

2# Nei, det er ikke mulig.. Har du automatisk avblendbare speil er speilene elektrisk innfellbare. Elektronikken og motoren er ikke i speilet dersom du ikke har automatisk avblendbare speil.

ok. får sjekke med di da.

Hadde en E46 med elektriske innfellbare speil. da kunne jeg trykke på kanpen inne i bilen og felle inn speilene eller jeg holdt inne låseknappen en stund så felte speilene seg inn. skulle tru dett burde være mulig på storebror også. har elektriske innfellbare speiler og nedblending på di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Først..Hvor i all verden er batteriet plassert i en 2005 525dat E61? Og er det bare å bytte sånne batterier uten noen

medfølgende operasjoner/problemer?

Batteriene pleier nesten uten unakk å være på passasjersiden bak.

Mht feilkoder så har ikke jeg opplevd det, mulig det kommer ann på jvor lenge man har vært uten strøm?

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen spmål rundt min nye innvestering.

-Monterte hvite-LED lys i ringene her om dagen. Nå har ene sluttet å funke, og ifra dag en så har dem blinket når har satt på tenning og rett etter start. Har ingen feilmld på blinkingen, men fikk self det når ene sluttet å funke nå.

-Har også montert LED tåkelys. Disse blinker også lik ringene. Men her får jeg feilmld på pærene. Må jeg montere motstand på disse? Evt på hvor mange ohm?

-Blåtann på telefon, er det noe som er standard på 5-serie? Er ikke montert tlf i min bil, og finner ikke blåtann i iDrive. Er det noe som en kan oppgradere i software?

-Den oppvarmingsfunksjon som ligger i meny og man kan programere oppstartstid på. Er dette en form for webasto som det skal komme varmluft ifra? Får kun kaldluft ifra min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man setter inn cd/dvd, velger "data/backup" og bare drar over de mp3-filer man vil brenne???

Min E61 er fra Mai 2004 og nettopp oppgradert. Bruker disse settingene i Nero:

ni7090zlq10sonjw20s3.jpg

og1tduc962olrtyo63mi.jpg

Lager en katalogstruktur som dette og brenner i 24x:

wxl36tiu25cdwl9r1he6.jpg

Legger ikke inn låtnummer i filnavnene siden bilens software legger til 001, 002 etc. (er ikke så nøye på om låtene kommer i samme rekkefølge som orginalt).

Ellers så passer jeg på at alle låtene er i 192kbps og fjerner eventuelle "rare" tegn i låtnavn (just in case).

Dette fungerer helt knall og blir seende slik ut:

2kehxkuf5qermq1in2xb.jpg

Så alle e60 skal klare å spille mp3? Har navi proff i bilen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...