stashdesign Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Noen som kan hjelpe meg med utstyrlisten for bilen.VIN: WBAPX31030C252069 Sjekk denne: http://www.rubmw.ru/vincode/eng/ Skriv inn de syv siste i vinkoden. Takk! Finnes det en fullstendig versjon på norsk online? Ikke alt jeg vet hva betyr nøyaktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Du vil nok ikke finne noen norske oversettelser nei, men vi kan kanskje svare deg vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fvalde Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Noen som har ordnet ledningsbrudd selv? Jeg trenger litt veiledning for og få åpnet kabelgate nr2!! Åpnet nr 4, og der var samtlige ledninger brudd i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BSP Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 07 525d har fådd opp feilkode på rattlås( rød), men bilen starter å funker som vanlig selv om det står jeg kanskje ikke vil få start.. er det mulighet å få nullstilt feilkoden eller må jeg på verksted? og er det greit å bare kjøre sånn noen uker til jeg skal på ferie til Sverige eller kan det hende jeg plutselig ikke får start? evnt rattlås kommer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Noen som har ordnet ledningsbrudd selv? Jeg trenger litt veiledning for og få åpnet kabelgate nr2!! Åpnet nr 4, og der var samtlige ledninger brudd i.. [ Bilde ] Hjelper dett deg: http://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=& ... 5248,d.bGE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 ca 11.000,- svenske kroner skal BMW i Sverige ha for å bytte ledningsnettet til bakluka. De sier det er en svært vanlig feil på E61 som har gått over 100' km. Lurer rett og slett på å få tatt det nå i ferien. Må da være vell så bra som å lodde på nye ledninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BSP Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 07 525dhar fådd opp feilkode på rattlås( rød), men bilen starter å funker som vanlig selv om det står jeg kanskje ikke vil få start.. er det mulighet å få nullstilt feilkoden eller må jeg på verksted? og er det greit å bare kjøre sånn noen uker til jeg skal på ferie til Sverige eller kan det hende jeg plutselig ikke får start? evnt rattlås kommer på? ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Fikk i hus ett felgsett til E61'n min i dag. Er veldig i tvil om bakhjula kommer til å ta borti innerskjermer når dekka kommer på. I teorien mener jeg det skal gå med 285/25-20 på 10" felg med 23 i innpress, men for meg ser det jævlig knapt ut nå før dekket kommer på. Tror det blir litt bedre klaring når bilen slippes ned fra bukken og hjulet kommer lenger opp, men skal jo tross alt henge på hjulet mens bilen henger i bukken! Spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Har 275/30/20 på 10,5 toms bakfelg med et 25 og den tok såvidt inni hjulhuset bak. Spacet den ut 5 mm og da kom den seg. Men kommer mye ann på hvilken dekktype du har så kan nokk gå bra fordet om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Jeg har 285/25-20 ET22, og der tok dekkene borti bak når bilen var jekket opp. Etter at den ble sluppet ned har det ikke vært noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 jeg har 10,5 x 21" med et 30, det subber akuratt ikke. 295/25-21 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 07 525dhar fådd opp feilkode på rattlås( rød), men bilen starter å funker som vanlig selv om det står jeg kanskje ikke vil få start.. er det mulighet å få nullstilt feilkoden eller må jeg på verksted? og er det greit å bare kjøre sånn noen uker til jeg skal på ferie til Sverige eller kan det hende jeg plutselig ikke får start? evnt rattlås kommer på? ingen som vet? Vær så snill å google Steeringwheele fault og lignende. The er tonne vis av informasjon. Det kan være den elektriske ratt låsen din er gåen, trenger smøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BSP Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 07 525dhar fådd opp feilkode på rattlås( rød), men bilen starter å funker som vanlig selv om det står jeg kanskje ikke vil få start.. er det mulighet å få nullstilt feilkoden eller må jeg på verksted? og er det greit å bare kjøre sånn noen uker til jeg skal på ferie til Sverige eller kan det hende jeg plutselig ikke får start? evnt rattlås kommer på? ingen som vet? Vær så snill å google Steeringwheele fault og lignende. The er tonne vis av informasjon. Det kan være den elektriske ratt låsen din er gåen, trenger smøring. E ikke meninga me den hær sia at man ska kunne spørre?? beklager vest æ har missførstådd!! Har selvfølgelig googla ætter korsn man kan få nullstilt feilkodn, utn å finne nå spesifikt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Feilkoden nullstiller du med diagnoseapparat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BSP Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Joda, har førstådd det sånn.. Tenkte kanskje det va muli å få nullstilt uten, sånn som me alle servicemeldingen.. E litt langt te verkste, så håpa på enklere løsning.. Får bestille diagnose utstyr å lære mæ me det, te fremtida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå