Bollis69 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Ja, det er mulig. Vet du hvordan en gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Må kodes via en computer Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Jeg klarer det fint med iPhone 5, originalkabel og original Apple lightning-adapter Hva slags orginal kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Original Y-kabel som jeg skrev om for en side eller to siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Må kodes via en computerSent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Fins det noen diagnosekabel/program som kan fixe det der? Som jeg kan gjøre selv? Eller må jeg til med skikkelig programering på et verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Er ett program du laster ned så kobler du bilen opp mot dette programmet. awt har kontroll på det der Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Du kan lese litt her og her om dette er noe du ønsker å gå videre med selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stashdesign Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Får fortsatt ikke Iphone 4S med Y-kabel til å fungere mot E61 2010 mod. Feilmelding: "The USB Device is not suported". Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Fungerer for øvrig med minnepenn i USB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Har du mulighet til å prøve med en annen telefon eller kabel? Ettersom det fungerer med minnepenn vil jeg ihvertfall ikke tro at problemene ligger i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Hvordan er Bi-Xenon iforhold til vanlig Xenon i nærlys & halogen i fj.lys? Og hvordan er det om man får / bygger om til xenon i fj.lysene i forhold til Bi-xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Alle 5-serier med xenon har bi-xenon, men adaptive lykter er det ikke alle som har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Får fortsatt ikke Iphone 4S med Y-kabel til å fungere mot E61 2010 mod. Feilmelding: "The USB Device is not suported". Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Fungerer for øvrig med minnepenn i USB. Kan det ha en sammenheng med eldre versjon av software og mobile enheter. Man kan undersøke dette på bmw sine sider og evnt oppdatere via USB stikka. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bollis69 Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Du kan lese litt her og her om dette er noe du ønsker å gå videre med selv. Her var det mye interessant å lese..! Tusen takk for tips.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 28, 2013 Share Skrevet Juli 28, 2013 Kan det ha en sammenheng med eldre versjon av software og mobile enheter. Man kan undersøke dette på bmw sine sider og evnt oppdatere via USB stikka. Det går mer på bluetooth og slikt, og skal ikke ha noe å si her, men for all del, det skader ikke å sjekke. Jeg ville nok først og fremst prøvd å nullstille iPhonen om det viser seg at kabelen fungerer slik den skal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skiern Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Siden vi er inne på tilsvarende; er det mulig å bytte sanger på Spotify via rattet på CCC Idrive med Android-telefon om man har en sånn Y-kabel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå