john-r Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Noen som har kjørt med Gs Concave, Felgpakke 8,5/10x20 ET 15/23 245/35-20 og 285/30-20? Disse skulle passe på min e61, men de subber på innsiden bak og på utsiden forran. Bilen er ikke senket. Har klaga til GS, men ikke fått noen tilbakemelding enda. har samme pakken med samme dimensjonen med sonar dekk, subber litt forran i en kant som stikk ut framme på frammskjermen (men ikkje bak). sprakk og en bakfelg uten grunn no so gs trøbler med, so gjenstår å sjå kor servicevenlig dei er( ser dårlig ut so langt)... 5 md gamle felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Har ett problem med radion her Før Fikk jeg inn alle mulige slags kanaler jeg aldri har hørt om en gang, Men her om dagen så skjedde det no trur jeg for nå får jeg omtrent ikke inn en eneste Kanal. Sliter til og med og få inn P4 å radio Norge osv uansett hvor jeg er. Noen som har vært borti detta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Har ett problem med radion her Før Fikk jeg inn alle mulige slags kanaler jeg aldri har hørt om en gang, Men her om dagen så skjedde det no trur jeg for nå får jeg omtrent ikke inn en eneste Kanal. Sliter til og med og få inn P4 å radio Norge osv uansett hvor jeg er. Noen som har vært borti detta? http://bimmers.no/topic/669218-radio-problemer-e61-l%C3%B8st/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.t.e Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 http://bimmers.no/topic/669218-radio-problemer-e61-løst/ Takk:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus1982 Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 har samme pakken med samme dimensjonen med sonar dekk, subber litt forran i en kant som stikk ut framme på frammskjermen (men ikkje bak). sprakk og en bakfelg uten grunn no so gs trøbler med, so gjenstår å sjå kor servicevenlig dei er( ser dårlig ut so langt)... 5 md gamle felger Har du sett godt etter bak da? Høres ikke men vises litt på innsida at det har subbet. Fikk respons fra GS før helga. Hørtes egentlig ut som de var positive til og finne en løsning. Jeg tar det som en selvfølge at dette ikke skal subbe så lenge de ikke opplyser om noe annet. Om det subber bare litt holder ikke. Hvis de ikke gir deg en ny felg, burde de vel i det minste selge den for kostpris og dekke kostnaden med og få over dekket da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus1982 Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Er det noen som vet om dette rattet passer e61? http://bimmers.no/classifieds/item/244-sport-ratt-e46-e39/ Litt lav oppløsning på bildet, men ser ikke ut som det er de samme symbolenen på knappene. Ser jo at det står e46/e39 i annonsen, men har så lyst på nytt ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Det passer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus1982 Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Okok, men takk alikevel for raskt svar Saltkjelen! Ser ut som det kan bli dyrt og bytte ratt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Kjøp med varme da, om du ikke hadde det. Husker ikke hva som var utstyr på din bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus1982 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Har det meste, men ikke rattvarme. Mener at jeg har lest noe om ettermontering av sånt ratt. Har jo lest hele tråden her. Det er vel ikke helt plug and play hvis man bytter til sånn ratt...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Alt er plug og play så lenge dem riktige delene blir handlet inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus1982 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Kan godt være dårlig batteri, mulig du kan merke noe når du startet motoren? Altså da litt mindre turtall eller noe tregere? Jeg får diagnose kabel snart, så da får vi se om jeg kan lese av feilkoder. Iflg. Strandveien ville jeg hatt feilmelding hvis spenninga er for lav. De mener altså at følgefeil grunnet lav spenning ikke kan oppstå uten at feilmelding om selve spenninga kommer frem. Får se om jeg har fått litt mer futt i batteriet etter et døgn på lading. Hvor stort batteri er det plass til i e61? Og hvor høy spennig bør man ha frem i motorrommet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Tror nok at 110Ah er stort nok. Husk at det skal lades også, ja det tar lenger tid å tømme, det men tar å lenger tid å lade. Min bil får litt pulserende lys i kupelyset og dørlysene etter oppstart i 10-15 sekunder. Men jeg sjekket spenningen i instrumentpanelet og det var 14,7-14,8 volt stort sett hele tiden. Du bør nok ha minimum 14,2-14,4 volt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus1982 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Ikke sjekka hva som står i nå. Men det er jo en tysk bil, så går nok litt opp i kapasitet. Sjekka strømtrekket på ladinga i sted. Det var ned på 1 Ampere. Ett døgn med lading går jeg ut fra at er nok. Litt usikker på hvilken type batteri jeg går for hvis det viser seg og være modent for bytte. Er det lett og komme til baki der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Du kan ikke uten videre øke batteristørrelsen eller endre batteritype. Det må programmeres slik at bilen skjønner det. Lav spenning kan gi de utroligste feilmeldinger. Det lå flere dusin forskjellige feilmeldinger på min før jeg byttet batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå