Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Girer veldig smoooth nå hvertfall :grin: Det var uten bytte av bunnpanne og filter, pga de mente at flushemaskina deres var så god at det var ikke nødvendig å bytte det..

ville aldri ha flusha girkassa uten og ha bytta filter i samme slengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fjernet swirl flaps på min 530xd 2006. Km.stand ca 191 000km.. Dette er en enkel, men noe tidkrevende operasjon som alle og enhver kan utføre selv. Masse fine DIYer rundt om på nettet. Min hadde forøvrig de forsterkede swirl flapsene. Disse hadde heller ingen tegn til slitasje. Var også oppsiktsvekkende lite sot i innsugsmanifolden. Litt sot i EGR. Sover bedre nå..selv om alt så veldig trygt ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig du skulle si at det var lite sot.

Jeg kikket inn i min motor og den var også ekstremt ren, selv i forhold til 88kkm. Så det ser ut som egr styringen er forandret en gang på disse motorene.

Sendt fra mobilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå fått montert solfilm på bilen, men når jeg henta bilen i dag, så driver navi skjermen og kutter, radio etc. samme med signalet for at ikke sikkerhetsbeltet er på.

mistenker at det er lite strøm, så har satt bilen til lading nå. bilen starta fint selvom, men trodde kansje dette ble borte ved litt kjøring og dynamoen fikk lada litt, men dette varte helt til jeg kom hjem. kan det være noe annet enn lite strøm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...