Haukefer Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Var vell kanskje ikke så billig allikevel da nei.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Ikke bra. Det var vel det en kar i går linket til hos Automatgirservice.no som beskrev girkasse havari etter skifte av olje men ikke spyling. Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Girer veldig smoooth nå hvertfall Det var uten bytte av bunnpanne og filter, pga de mente at flushemaskina deres var så god at det var ikke nødvendig å bytte det.. ville aldri ha flusha girkassa uten og ha bytta filter i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Blir blodpropp om man ikke bytter filteret. Selv om hjertet er bra stand så dør folk årlig av blodpropp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Da har jeg fjernet swirl flaps på min 530xd 2006. Km.stand ca 191 000km.. Dette er en enkel, men noe tidkrevende operasjon som alle og enhver kan utføre selv. Masse fine DIYer rundt om på nettet. Min hadde forøvrig de forsterkede swirl flapsene. Disse hadde heller ingen tegn til slitasje. Var også oppsiktsvekkende lite sot i innsugsmanifolden. Litt sot i EGR. Sover bedre nå..selv om alt så veldig trygt ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Artig du skulle si at det var lite sot. Jeg kikket inn i min motor og den var også ekstremt ren, selv i forhold til 88kkm. Så det ser ut som egr styringen er forandret en gang på disse motorene. Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Hadde nok heller aldri flushet uten å faktisk kunne se at driten var vekke, da er det faktisk bedre å la rusket være igjen der det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Hva er swirl flaps? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 Er litt rart det der med at noen sier at det ikke trengs å byttes filter på automatkassen ved flushing. Bla: Schmiedmann Norge er jo en av di som sier dette. Men ville kanskje selv påkostet bilen et nytt filter ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Jeg betalte 7100 for flushing av kassen. Bunnpanna kostet litt over 2k tror jeg det var. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Hva er swirl flaps? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk http://www.bimmers.no/index.php?/topic/683719-BMW-dieselmotorerSjekk eit godt stykke nedi første post Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Desember 18, 2013 Share Skrevet Desember 18, 2013 Bunnpanna og filteret er i en unit, ingen vits å flushe uten å bytte dette, galskap kalles det Haukefer og AsconaA reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 har nå fått montert solfilm på bilen, men når jeg henta bilen i dag, så driver navi skjermen og kutter, radio etc. samme med signalet for at ikke sikkerhetsbeltet er på. mistenker at det er lite strøm, så har satt bilen til lading nå. bilen starta fint selvom, men trodde kansje dette ble borte ved litt kjøring og dynamoen fikk lada litt, men dette varte helt til jeg kom hjem. kan det være noe annet enn lite strøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Er ikke så lett og si noe annet uten en diagnose. Men om du har lite strøm så er det noen som opplever slike symptomer som du beskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Detter radiosignalene dine ut også når du kjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå