Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Poenget er at lci kula som jeg tenkte på i første omgang går ikle slik som pre lci kula. Den går tilbake til utgangspunktet.

Samme prinsipp for smg kula. Det vil ikke fungere som tiltenkt med den i det hele tatt som tiltenkt. Det blir kun kula og evt lys da.

You feel me,brah? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men slutt da barn, herre.

Litjhaug: Monter akkurat hva DU vil på DIN bil. Jeg ga deg jo ett tips tidligere i tråden om hvilke kule jeg har montert. Personlig så synest JEG kulen passer bra i MIN bil med det interiøret som er der nå. Og dere som kommenterte bildene mine på forje side det var ikke en avstemmning!   Jeg ga ett tips til en annen forumbruker. Blir også helt feil og si LCI kule på LCI biler. Det er jo akkurat det samme som jeg skulle sagt:

"nei helvete kan jo ikke sitte M5 optikk på en 520d"

"kan ikke sitte LCI lykter på en pre LCI for de skal jo være på en ekte LCI"  

Jeg melder meg ut av denne diskusjonen nå (var heller ikke ment til noe diskusjon i heletatt kun ett tips til Litjhaug)

Thanx :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... Gøy å se så mye meninger på div.... Jeg kommer jo til å gjøre akkurat det som passer meg, men tenke jeg skulle høre om noen andre hadde gjort akkurat denne modden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle knappene kan jo få sin egen funksjon om man vil.... bare å koble litt :) Vet ikke om det går ann å kjøpe noen andre knapper som passer i hullene, for det hadde vært gøy med en knapp der det har stått "sport".

+ at i det øverste knapphulet hadde det gått ann å få en "knapp" som det bare var en stor "P"..... mulighetene er mange!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...