Walkabout Skrevet Mars 2, 2014 Share Skrevet Mars 2, 2014 Poenget er at lci kula som jeg tenkte på i første omgang går ikle slik som pre lci kula. Den går tilbake til utgangspunktet. Samme prinsipp for smg kula. Det vil ikke fungere som tiltenkt med den i det hele tatt som tiltenkt. Det blir kun kula og evt lys da. You feel me,brah? M5-fronten og frontskjermene er vel også tiltenkt å ha en funksjon, i forbindelse med å gi økt og nødvendig luft til motoren, kanskje også marktrykk og aerodynamikk i høyere hastigheter. Fronten din oppfyller vel ikke da det kriteriet om at det må ha en reell funksjon, foruten det estetiske, når du har en 2-liter diesel som fungerer utmerket uten økt lufttilførsel gjennom M5-fronten? Det sier jeg bare for å pirke. Når det er sagt så synes jeg majoriteten av oppgraderingene på din bil er fine og vel gjennomført, for det er stort sett hva jeg bryr meg om på en bil når det gjelder estetiske oppgraderinger. Og de modifikasjonene som jeg ikke synes like mye om, holder jeg heller kjeft om, for det har jeg ingenting med Jeg synes også SMG-girkassen så pen ut. Hvis du liker den, sett den inn og vær fornøyd, Litjhaug Litjhaug reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hehe funksjon som det du nevner gjør skjermene for så vidt også på min. Om det er nødvendig er noe helt annet Men jeg ser poenget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hei bil 530d 2004 e60 Då har I-drive skjermen min klikket å vil ikke gå på, har heller ikke musikk,cd,dvd, men eject funker. Lest meg til att dette er ett kjent problem på e60 attdet er selve CCC uniten som sitter i der cd spilleren er? Noen som kan noe om dette? å eventuelt kan eg bruke andre enheter med annen serie nr bare den blir kodet etterpå, Selve skjermen virker for den blinker av og til så det er som den ikke vil starte pga en enhet, ikke klare å starte opp Leser og styringen til I-driven ligger i hjulbrønnen bak å det er kjent att det kommer vann inn her å fucker opp, kan det være det`? skal begynne og feilsøke i morgen? takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Du har jo allerede laget en tråd om problemet og har fått svar der. Svar (og gjerne forskjellige svar) på to forskjellige plasser vil ikke være annet enn forvirrende og villedende. Tråden din er flyttet til bilstereodelen og tre kategorier under ligger en tråd om samme problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Ikke stress, bare lurte. Sent from my LG-D802 using Tapatalk Heisan. Da har jeg montert og fått testet uniten Har laget en ny tråd om dette da denne tråden blir for rotete. http://bimmers.no/topic/779584-bmw-e6061-cic-ccc-pro-88inch-dension-smartlink/ Reef89 og axept reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1976 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Hvor får man kjøpt zimmerman bremser til en grei pris her i Norge? Er det evt andre "oppgraderte" skiver/bremser som er og anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 kjøpte mine zimmerman skiver hos schmiedmann. men har ikke fått montert de enda, får vel også noe ebc turbogroove skiver til disse. men de var noe dyrere + at jeg slapp frakt på zimmerman skivene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1976 Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Er det ikke på shimiedmann det tar så lang tid med leveing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 3, 2014 Share Skrevet Mars 3, 2014 Bremser osv har de på lager 99% av tilfellene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Hvor får man kjøpt zimmerman bremser til en grei pris her i Norge? Er det evt andre "oppgraderte" skiver/bremser som er og anbefale? Kjøpte dette på GS. Meget fornøyd med kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mars 4, 2014 Share Skrevet Mars 4, 2014 Er det ikke på shimiedmann det tar så lang tid med leveing? de hadde på lager i danmark, tok ikke mange dagene det. frode1976 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 5, 2014 Share Skrevet Mars 5, 2014 Da var 8.5x20 og 10x20 Gs Concave felger bestilt Gleder meg til å få dem. Vet dei er ganske vanlige men dei er ganske safe. Bor på ei liten øy så er ikke så mangen så har dem her.. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 ka er dette ? vacum boks nr 6 på bildet i linken litt lenger ned på siden? NOEN SOM VET:) http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?f=4&t=122995&start=20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1976 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Disse oransje diodene og hjørnelysene på hovedlykta. Er det en svakhet at det er dårlig kontakt i disse? Lykta er og full og dugg. Kommer og går som dem vil. Hvordan er dette koblet? Sammen med angeleysene? Tenkte og ta ut lykta og sjekke for korridering ol. Er det lett og ta ut lykta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Lykta er veldig lett å ta ut. Fire skruer så er den løs Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå