Saltkjelen Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Disse oransje diodene og hjørnelysene på hovedlykta. Er det en svakhet at det er dårlig kontakt i disse? Lykta er og full og dugg. Kommer og går som dem vil. Hvordan er dette koblet? Sammen med angeleysene? Tenkte og ta ut lykta og sjekke for korridering ol. Er det lett og ta ut lykta? Dugg og vanndråper er dessverre ikke ukjent for E60/E61 pre-LCI/LCI med xenon og med dette kan det uheldigvis oppstå komplikasjoner som du opplever. Markeringslyset ("øyenbrynet") har loddede dioder og den eneste måten å fikse disse på er å splitte lykten og sjekke diodene. Dette i seg selv er jo ingen enkel jobb dersom man ikke har peiling på denne type mekanikk. Når det gjelder demontering av lykten, sitter den i fire skruer. Det er lurt å løsne de fem øvre skruene til støtfangeren (under gummilisten) for å lette demonteringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1976 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Takk for nyttig informasjon. Skal i hvert fall prøve. Er vel ikke lett og få det tett igjen vis du fjerner glasset. Finnes det en plass og kjøpe brukt/ny til en rimelig pris? Kan jo sjekke ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Tja. Du finner nok alltids noen brukte lykter rundt omkring. Om bilen din er produsert før 03/2005 og har Adaptive xenon, har jeg et sett jeg skal kvitte meg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1976 Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Er produsert 04/04, og har adaptive xenon tror jeg. Svinger vis jeg sette lysbrytern til venstre Hva skal du ha? Kun sett du selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 Riktig. Da har du adaptive lys. Send meg PM, så kan vi ta det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 ka er dette ? vacum boks nr 6 på bildet i linken litt lenger ned på siden? NOEN SOM VET:) http://www.bmwland.co.uk/forums/viewtopic.php?f=4&t=122995&start=20 Det er en Vakum tank til en BMW E46 320D. Tror ikke vi har det samme systemet i våre nyere 3 liter dieslene http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=11_3331&hg=11&fg=45 Ka du feilsøke for noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjs Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Hvordan går jeg frem hvis jeg ønsker xenon lykter på E60 med halogen originalt. Kan jeg kjøpe lykter med linse fra f.eks ebay og xenonkit? Er det noe jeg må ta hensyn til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Finnes oem kit for dette. Men du for å få det godkjent trenger lyktespyler og høydejustering. Samt kue lykter. Nye kontrakter. Ledning og omkobling. Til slutt koding for å fortelle bilen at den har xenon. Jeg har gjort dette på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Det er en Vakum tank til en BMW E46 320D. Tror ikke vi har det samme systemet i våre nyere 3 liter dieslene http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=11_3331&hg=11&fg=45 Ka du feilsøke for noe? noen som vet? boks for å dempe vacum lyder kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frode1976 Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 E60 med halogen?? Trodde alle hadde xenon orginalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 7, 2014 Share Skrevet Mars 7, 2014 Nei, det var nok ekstrautstyr hele tiden det. frode1976 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M_stian Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 noen her som har vært borti at høytalerne begynner å skurre å til slutt kutter hvis du spiller høy lyd over tid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjs Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Finnes oem kit for dette. Men du for å få det godkjent trenger lyktespyler og høydejustering. Samt kue lykter. Nye kontrakter. Ledning og omkobling. Til slutt koding for å fortelle bilen at den har xenon. Jeg har gjort dette på min Dyr affære? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 8, 2014 Share Skrevet Mars 8, 2014 Spørs hvordan du gjør det. Kan handle alt i utlandet og da få det billigere. Ellers koder jeg dette lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogis Skrevet Mars 9, 2014 Share Skrevet Mars 9, 2014 Det er en Vakum tank til en BMW E46 320D. Tror ikke vi har det samme systemet i våre nyere 3 liter dieslene http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=11_3331&hg=11&fg=45 Ka du feilsøke for noe? Jo denne fjernet eg fra min, dog ingen forskjell ser ut som det bare er boks som demper vacum suge lyder? feilsøker etter falsk luft pga litt svart røyk men tror nok det er turbo som begynner å bli dårlig da det er litt olje i utblås fra turbo. skiftet alle vacum slanger til og fra turbo i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå