Haukefer Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Du kan få overta M-sport-fjærene mine om du vil.Hvor mye skal du ha for dem? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 En flaske cola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Hehe, såpass ja.. Skal tenke litt på det, er det 25mm fjørene senker? Er vell bare fremme? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Enten 15 eller 20, har lest litt forskjellig. Er kun framfjærer ja, er dårlig med fjærer bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Okei, da blir det nok nye fjører tror jeg, men takk for tilbudet. Ja klar over at det ikke er fjører bak, tenkte kanskje det var slike senke stag. Vet du hvor mye det er mulig å senke via pc? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Jeg tror man kan senke det man vil innen rimeligheten/fornuftens grenser. Jeg hadde senkestag liggende selv, men jeg kommer til å programmere den bak heller så de ble solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Okok. Tror jeg skal hørre med Førde Auto om di gjør det, eller så får jeg kjøpe meg Bmw Scanner 2.0.1. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørenskog Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Hjelp!!! Spørsmålet har vært på forum før men uten god svar! Lurer på hvordan man tar av listene(chrome-listene) over vinduene på e60 04 sedan!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Hjelp!!! Spørsmålet har vært på forum før men uten god svar! Lurer på hvordan man tar av listene(chrome-listene) over vinduene på e60 04 sedan!? Er bare klipset. Dra utover og opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Du banker de bare utover. Forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Kanskje et ufattelig tåpelig spørsmål, men la gå.. Hvor lange må hjulboltene være? Eller, hvor langt ut fra felgen må de være for at det er sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
530dieselpower Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Kanskje et ufattelig tåpelig spørsmål, men la gå.. Hvor lange må hjulboltene være? Eller, hvor langt ut fra felgen må de være for at det er sikkert? Generell regel er at skal minimum være like mye gjengeparti som tykkelsen på bolten, men om det gjelder på hjulbolter tørr jeg ikke og si. men jeg ville helst hatt de like langt ut som hjulmuttrene bygger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Generell regel er at skal minimum være like mye gjengeparti som tykkelsen på bolten, men om det gjelder på hjulbolter tørr jeg ikke og si. men jeg ville helst hatt de like langt ut som hjulmuttrene bygger. Okay, da ligger jeg godt an Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Tenker du nå på gjengepartiet som stikker ut på baksiden av felgen når du ikke har de påmontert på bil? Isåfall må du huske å ta med tykkelsen på bremseskiver og nav i regnestykket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Tenker du nå på gjengepartiet som stikker ut på baksiden av felgen når du ikke har de påmontert på bil? Isåfall må du huske å ta med tykkelsen på bremseskiver og nav i regnestykket. Jeg tenkte på det ja. Hvis du tar bolten og stikker den igjennom, hvor lange bør dem være der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå