AndreS Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 er 128 felger ja, men som du ser passer ikke min versjon med noen av originaltilbudene felgene er 9x19 foran og 10x19 bak. ET 22 foran og ET14 bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egeland92 Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 Er det noen som har opplevd at DBC kobler ut under kjøring ? Dynamic Brake Control .Kommer opp gult lys der det lyser rødt om du har håndbrekket på. Assistansen med bremsene og nivåregulering og alt det som gjør at bilen glir lett gjennom svinger er koblet ut. Så det blir å kjøre old school når dette skjer. Går vekk når tenning slukkes og tennes igjen etter noen minutter. Og dette har kun skjedd mens jeg kjører , sikkert 4-6 ganger i løpet av 6 mnd. Jeg fikk nylig en lik feilmeldingen opp i mitt display da jeg tok en U-sving (e60 '04). "Drive control system! Drive moderately" Har du sjekket opp i hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Da har jeg også kjøpt meg E61! Valget falt på en 535d, og i den forbindelse lurer jeg på om noen vet om synlige forskjeller fra 535 og andre modeller? Er en 520d helt lik for øyet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Da har jeg også kjøpt meg E61!Valget falt på en 535d, og i den forbindelse lurer jeg på om noen vet om synlige forskjeller fra 535 og andre modeller? Er en 520d helt lik for øyet? ta en titt på side 1 i denne tråden, her kan du se forskjeller:) viewtopic.php?f=1&t=66848 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneR. Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Gratulerer med et særdeles godt valg av bil Roger. Denne kommer til å gi deg mye kjøreglede. Har du noen bilder/utstyrsliste av den? Sånn rent utseendemessig så er den eneste forskjellen eksosstussene i forhold til en 520 av samme årsmodell som din egen. Men sånn ellers så er de jo mange. Bortsett fra at veldig mange 520 ikke har emblemer på bakluka og absolutt alle 535d har det. Merkelig ikke sant? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 Gratulerer med et særdeles godt valg av bil Roger. Denne kommer til å gi deg mye kjøreglede. Har du noen bilder/utstyrsliste av den? Sånn rent utseendemessig så er den eneste forskjellen eksosstussene i forhold til en 520 av samme årsmodell som din egen. Men sånn ellers så er de jo mange. Bortsett fra at veldig mange 520 ikke har emblemer på bakluka og absolutt alle 535d har det. Merkelig ikke sant? hehe Takk skal du ha Arne Er godt fornøyd med den til nå! Har dessverre ikke bilder i skrivende stund men fikk skaffet en utstyrsliste. Det står wood trim, og jeg vet ikke om det er interiørlister men da er såfall de byttet for jeg har slik "børstet alu" look... Jeg visste ikke at det var noe spesielt eller at alle 535d hadde emblemer på bakluken så de fjernet jeg med en gang jeg kom hjem Har du eller noen andre erfaring med chip på disse bilene? Vehicle information VIN long WBANJ91050CR70640 Type code NJ91 Type 535D (EUR) Dev. series E61 () Line 5 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine M57X Cubical capacity 3.00 Power 200 Transmision HECK Gearbox AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod. date 2006-03-08 Order options No. Description 2C0 L.A. WHEELS STAR SP. 124 W. RF-TARES 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 217 ACTIVE STEERING 229 DYNAMIC DRIVE 235 TRAILER-HITCH WITH REMOVABLE HEAD 261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS 302 ALARM SYSTEM 322 COMFORT ACCESS SYSTEM 386 ROOF RAIL 402 PANORAMA GLASS ROOF 417 SUNBLINDS FOR REAR SIDE WINDOWS, MECH 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 438 WOOD TRIM 442 CUPHOLDER 456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE 464 SKIBAG 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 6AA BMW TELESERVICES 601 TV FUNCTION 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 610 HEAD UP DISPLAY 612 BMW ASSIST 616 BMW ONLINE 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 698 AREA-CODE 2 7R7 INNOVATIONSPAKET 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS 936 REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY 964 REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY Series options No. Description 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen_82 Skrevet August 19, 2010 Share Skrevet August 19, 2010 Har et merkelig probleme på min E61 2005 modell 530d. Når jeg kjører i 90-100 og tar litt knapp venstre sving så kobler dsc inn og bilen føles løs. har byttet støtdempere forran som var helt gåen, men feilen er fortsatt tilstede. har senket bilen 30mm framme og ca 30mm bak. har også knirking i en foring venstre bakhjul... noen som har vært bortig noe lignende?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Eg har Hella originale lykter på min 2004 530D e60. Angel-eyesene, altså parkeringslys 'ringene', lyser og er fine de, med originalt oransje lys - men, har sett flere e60'er med kraftigere angel-eyes - altså som lyser sterkt i til og med sollys. (i original oransje farge). Er det mulig å sette i nye pærer for å få sterkere lys i ringene? Evt hvor får man bestilt det? (er ikke interessert i noe jalla greier...men vil ha kraftigere lys enn det er nå) ...det er uaktuelt å skifte ut heile lyktene, da de er under 1 år gamle og koster flesk .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Eg har Hella originale lykter på min 2004 530D e60.Angel-eyesene, altså parkeringslys 'ringene', lyser og er fine de, med originalt oransje lys - men, har sett flere e60'er med kraftigere angel-eyes - altså som lyser sterkt i til og med sollys. (i original oransje farge). Er det mulig å sette i nye pærer for å få sterkere lys i ringene? Evt hvor får man bestilt det? (er ikke interessert i noe jalla greier...men vil ha kraftigere lys enn det er nå) ...det er uaktuelt å skifte ut heile lyktene, da de er under 1 år gamle og koster flesk .. Er det ikke det at faceliftmodellen bruker ringene som kjørelys og ikke bare park som i din da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Jo det er godt mulig. Men ringene kan vel ikkje brukes som kjørelys om kveldstid? Har altså faceliftmodellene 2 "sett" med kjørelys ? Ringene, og vanlig xenon? Men er det ikke mulig å skifte ut pærene med noen sterkere? Mine er ikke veldig synlige i dagslys...hadde blitt mye finere med kraftigere pærer i ringene noone knows? .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Facelift har følgende: Parklys: Coronaringer (svakt) og markeringslys. Kjørelys dagtid: Coronaringer som lyser sterkt, uten markeringslys, ikke lys i dash. Ikke i kombinasjon med tåkelys. Kjørelys kveld: Coronaringer (svakt), markeringslys og xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Ok. Takker Saltkjelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Men : går det ikke an å sette i sterkere pærer, slik at mine 'angel eyes' lyser kraftigere enn de originale (men vil IKKE ha hvite. Kjører ikkje Audi hær i gården ....) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 Men : går det ikke an å sette i sterkere pærer, slik at mine 'angel eyes' lyser kraftigere enn de originale (men vil IKKE ha hvite. Kjører ikkje Audi hær i gården ....) Så du mener F10 ser ut som audi? den har jo orginalt hvite AE. Har selv hvite på min E60 mye finere det en de gammle gule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Får assosisjoner med Audi når eg ser hvite AE ja... Men joa, er jo fint (men på BMW? Hmmm). Men de hvite lyser vel omtrent ikke i dagslys? Ser flere e60 er med hvite AE, og det ser jo absolutt ikke fint ut i dagslys etter min mening .. Ser jo ikke ringene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå