Saltkjelen Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Som i at man kjøper kullfilter istedet for vanlige filter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erdal Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Har litt småproblemer med elektrisk bakluke på e61 som kan virke litt treg og trasig til tider, noen tips på hva som bør gjøres for å eventuelt få den til å gå lettere? Var i kontakt med hartge ang motortuning og de nevnte at de ikke tuner biler som har gått mere enn 100 000 km, noen som har noen formening om dette, lurt eller ikke lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Mest sannsynlig for lite olje på tanken. Ta av dekselet bak på venstre side i bagasjerommet og se om nivået er innen for "+"-tegnet som er der. Ligger også noen bilder/info her, her og her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erdal Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Se der ja, dette blir jeg nok hjelpt med! Takk skal du ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Dere som er ettermonterings-eksperter, hva tror dere om ettermontering av aktive comfortseter på E60 LCI.Er det en umulig jobb, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Absolutt ikke umulig, men det er ikke det enkleste man begir seg ut på. Om bilen har memory fra før hjelper dette på betraktelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Min 523i 2005 modell har gått over 140.000, nå er det vel på tide å bytte giroljer og kjølevæske. Har bestilt Red Line MTL til girkasse, grønn kjølevæske fra BilXtra (G48) har jeg stående. Høres dette fornuftig ut? Har ikke kommet fram til hvilken olje jeg skal hive på differensialen enda. Noen tips til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Blei kjøp awt men har ett gedigent problem.....Får man kjøpt innstruksjonsbok til den bilen på ett scandinavisk språk hos bmw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Jaudå. Svensk og dansk. http://www.koed.no/Catalog/Car/BMW/E61/Tou/523i/ECE/L/N/20050400/01/05/1;01_0250/ Denne er for mitt understellsnummer, det ligger i gruppe 01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Hvis du har en E60/E61 manual på tysk kan du bytte den mot min svenske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddgi Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Hehe er det som var kluet,har ei kjukk bibel på tysk...vil ha svensk eller norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Norsk finnes ikke, noe jeg synes er veldig merkelig igrunn. Greit nok at markedet ikke er det største her, men vil absolutt si det er "stort nok". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sørlandet Skrevet Juni 11, 2014 Share Skrevet Juni 11, 2014 Ser i en tråd på baatplassen.no (http://baatplassen.no/i/topic/110035-vedlikehold-av-automatkasse/page-2) at det sterkt anbefales å bytte olje på automat-kassa. Bilen det gjelder en en E60 2006 520. Noen som har noen å anbefale i Kristiansandsområdet til å gjøre dette? Noen som har erfaring om ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Ser i en tråd på baatplassen.no (http://baatplassen.no/i/topic/110035-vedlikehold-av-automatkasse/page-2) at det sterkt anbefales å bytte olje på automat-kassa. Bilen det gjelder en en E60 2006 520. Noen som har noen å anbefale i Kristiansandsområdet til å gjøre dette? Noen som har erfaring om ca pris? flushing av kassa er ganske viktig ja. husk å bytt bunnpanne og filter med det samme også. koster vell rundt 6-7k. de fleste bmw verksted gjør sikkert dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Ser i en tråd på baatplassen.no (http://baatplassen.no/i/topic/110035-vedlikehold-av-automatkasse/page-2) at det sterkt anbefales å bytte olje på automat-kassa. Bilen det gjelder en en E60 2006 520. Noen som har noen å anbefale i Kristiansandsområdet til å gjøre dette? Noen som har erfaring om ca pris? hør med sørlandet bilverksted, ligger i samme bygg som mekonomen og vi har filter/bånnpanne på lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå