Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan fortelle meg hva den knappen i midten er til *rest*. den funker tydeligvis ikke da det ikke skjer noe når jeg trykker på den eller kommer på noe lys.

Den bruker varmen fra motoren til å fortsette å blå varm luft inn i cupeen når du har slukket motoren. Vist du feks skal inn en time et sted elns. Vet ikke kor lenge den står på om gangen. Har brukt ann noen få ganger

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bruker varmen fra motoren til å fortsette å blå varm luft inn i cupeen når du har slukket motoren. Vist du feks skal inn en time et sted elns. Vet ikke kor lenge den står på om gangen. Har brukt ann noen få ganger

ah okei, ska teste det imårra :) takk for raskt svar :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke reset vinduet mitt, står anti trap failure (ja det er nok et kjent problem) men har prøvd alt som står på Google osv det med å holde nede 20 sec, motor av\på noen som har tips?

Skjekket at vindus pakningen ikke har krølt seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive at det går litt ned om gangen, har ikke sjekket det, må jeg av med dørtrekket da?

Kan se det helt nede med vinduet, min erfaring er at det skal ikke mye til før anti trap begynner å begrense kjøring av vindu.

Trenger ikke av med dør trekk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par kjappe spørsmål.

Jeg har 245 og 275/30/19 dekk på bilen, og det rumler en del, kan nesten virke som gåent hjulager(e), men det er det ikke, har det noe med at det er såpass lav profil? Rumlinga blir borte når jeg kjører på ny asfalt og blir helt stille.

Har i det siste merka at oljenivået i motoren synker litt, det har synki to ganger siden jeg kjøpte bilen, fra max, og en kvart ned, og nå idag så står den midt i mellom max og min. Er det normalt når det er 10k km igjen til neste oljeservice? Eller har det noe med min litt tunge høyrefot i blandt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dette på min 525d. Synst ikke det er noe god aks, begynner først å fungere godt i 3gir fra 2500rpm------>. Da er hele poenge vekke synst jeg, er jo opp i 80kmt da :) kan vertfall med hånden på hjertet si at jeg ikke fikk 232hk og 500nm.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd PPC boks fra bsr ?

Funker det optimalt ? noen ulpemper/fordeler ?

Ser at antall hk øker fra 218 til 285. hvordan liker automatkassen dette ?

Vurderer det samme, bare hørt gode ting, selv ville eg også ha kodet vell egr ventilen. Men då måtte eg bruke power gate og trengte verksteds time for å lage custom programvare.

Det som andre sier at den ikke drar bedre før 3 gir. Har vell litt med ka girkassen tåler, 1 giret på diesel e jo så og si ubrulelig og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...