Haukefer Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Ja godt mulig. Veldig fornøyd me effekten i 3 gir og utover. Blir skøy å teste nedover dan ark om en uke Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juni 27, 2014 Share Skrevet Juni 27, 2014 Hvilke dekk (merke) er det? Hvis det er billigdekk så kan det være mye av grunnen Dunlop Sports Maxx, absolutt ingen billigdekk, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fvalde Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Hei! Etter reperasjon av ledningsbrudd i bakluken har jeg fått veldig dårlig radiosignal.. Noen som har vært borti samme problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikbv Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Jeg har fått konstatert kabelbrudd i bakluken på min E61 2008 modell. Bagasjemorsluken (hele luken) vil ikke opp. Medfører at jeg må åpne glassluken for så å åpne store luken innenfra + parkeringsensoren fungerer ikke.Dette skulle BMW ha en helt vanvittig sum for å fikse. Er det noen i Bergen og omegn som gjør slike jobber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmern91 Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Jeg har fått konstatert kabelbrudd i bakluken på min E61 2008 modell. Bagasjemorsluken (hele luken) vil ikke opp. Medfører at jeg må åpne glassluken for så å åpne store luken innenfra + parkeringsensoren fungerer ikke. Dette skulle BMW ha en helt vanvittig sum for å fikse. Er det noen i Bergen og omegn som gjør slike jobber? Hvor mye sku dem ha for å fikse det ? Har nesten samme problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 BMW tar vel rundt 10-12k for ledningsbrudd fiks. Du kan dog kjøpe et kit mener jeg fra BMW med ferdige ledninger og kabel klips eller sko for rundt 3-4k. Tror jeg.... Husker ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 28, 2014 Share Skrevet Juni 28, 2014 Tok et komplett bytte av ledningsnettet bak på min for 2 år siden ca. 12000,- kostet det meg. Verdt det? Det veit jeg ikke, men med tanke på designet på disse hengslene BMW har laget, vil jeg tro at ledningene vil ryke igjen. Da er det greit med 5 års reklamasjonsrett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Noen som vet en fiks på å få speil til å stoppe å folde seg bakover når man starter bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Petter Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Noen som har prøvd PPC boks fra bsr ? Funker det optimalt ? noen ulpemper/fordeler ? Ser at antall hk øker fra 218 til 285. hvordan liker automatkassen dette ? Jeg har ppc3 fra BSR på 520d'en det skulle visstnok øke effekten fra 163 hk til 225 og fra 340nm til 420. Jeg veit ikke hvordan en 525d går med 218 hk. Så kan ikke si om min går bedre eller dårligere, men jeg har i allefall merket ganske god forskjell påde på aks fra 0 og fra 100+ (Jeg har riktig nok dessverre manuell kasse).I tillegg gikk forbruket på min faste testrunde fra smestad til Drammen ned fra 0,48 til smått imponerende 0,42 pr mil (sikkert fordi jeg slipper å gi så mye gass oppover nå, som tidligere). Det jeg kanskje liker aller best er at bilen fikk mer bensinkarakteristikk. Den drar fra 2000 til 5000 rpm. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Noen som vet hvor mye et steg 2 eller steg 2+ gir fra trf på en 525d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juni 30, 2014 Share Skrevet Juni 30, 2014 Noen som vet hvor mye et steg 2 eller steg 2+ gir fra trf på en 525d? send pm til han så svarer han Jeg har ppc3 fra BSR på 520d'en det skulle visstnok øke effekten fra 163 hk til 225 og fra 340nm til 420. Jeg veit ikke hvordan en 525d går med 218 hk. Så kan ikke si om min går bedre eller dårligere, men jeg har i allefall merket ganske god forskjell påde på aks fra 0 og fra 100+ (Jeg har riktig nok dessverre manuell kasse).I tillegg gikk forbruket på min faste testrunde fra smestad til Drammen ned fra 0,48 til smått imponerende 0,42 pr mil (sikkert fordi jeg slipper å gi så mye gass oppover nå, som tidligere). Det jeg kanskje liker aller best er at bilen fikk mer bensinkarakteristikk. Den drar fra 2000 til 5000 rpm. kjøpte ppc fra bsr til min 525d manuell i dag, har lastet opp info og venter på programmet fra sverige kan gi tilbakemelding på endringer. PS. er ikke alltid manuell er desverre kjøpte min e60 på jakt etter bare manuelle kasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Petter Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 send pm til han så svarer han kjøpte ppc fra bsr til min 525d manuell i dag, har lastet opp info og venter på programmet fra sverige kan gi tilbakemelding på endringer. PS. er ikke alltid manuell er desverre kjøpte min e60 på jakt etter bare manuelle kasser Gratulerer! Gleder meg til å høre hva du synes om resultatet Jeg er med på tanken om at manuell innbyr til litt annerledes kjøring enn automat, men da, etter mitt syn, i kombinasjon med bensin. Automat passer i utgangspunktet diesel bedre mener jeg. Samtidig synes jeg jo at en av de positive tingene med BSR-tuningen er at den er ikke like kortpustet lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Kan godt hende at jeg har blitt såpass vandt med den tuningen nå at jeg ikke merker stort til det, har vell hatt det i 8-9 måneder nå. Husker det var gøy å prøve bilen ut mot Lagunen etter tuningen Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Juli 1, 2014 Share Skrevet Juli 1, 2014 Er motoren i en 520d 2010 modell 163hk en nyere variant av den første motoren som kom med 163hk av E60? Eller er de helt like alle 520d i E60? Er vel 150/163/177 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 2, 2014 Share Skrevet Juli 2, 2014 Forskjellig motor. Første utgaven er m47 nyere er n47. Alu motor mener jeg. Les første post i dieseltråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå