Espelae Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Gratulerer! Gleder meg til å høre hva du synes om resultatet Jeg er med på tanken om at manuell innbyr til litt annerledes kjøring enn automat, men da, etter mitt syn, i kombinasjon med bensin. Automat passer i utgangspunktet diesel bedre mener jeg. Samtidig synes jeg jo at en av de positive tingene med BSR-tuningen er at den er ikke like kortpustet lenger. Fått testet tuningen litt no, og man merker veldig stor forskjell. 1 gir er som før, og som alle diesel første gir. Andre er litt mer futt i men framdeles så er det et realtivt kort og lett gir. Når man derimot kommer opp i 3 og oppover merker man stor forskjell, bilen drar kraftigere fra ca 2.200 rpm og drar hele veien til overkant av 4000 rpm. Så som du sa så er bilen mindre kort pustet og mer villig til å dra hele veien. Deilig å kjenne at man blir trykt skilkelig bak i setet når man gir jernet. Drag fra 80 i 4 gir får deg opp i rimelig høy fart på liten tid. Har drrimot et lite problem, når jeg kommer opp i rundt 130-140 så blir bilen veldig ustabil i styringen, får mye "døgang" i rattet og blir ekkelt, opp i 170 blir det skummelt. Styringen e helt fin under disse hastighetene. Mistenker at jeg har feil lufttykk i dekkene men prøvd mye forskjellig uten hell. Noen som har tips? Til kas luftykk som e bra? Eventuelt andre ting som e verdt å skjekke? Har 235/35r19 forran og 275/35/r19 bak. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Noen som har ettermontert "folding mirrors" på en E60/E61 før? Ønsker dette da det til tider er meget trangt på p-huset til jobben. Er dette plug and play eller må jeg programmere inn dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Det må kodes, men det er en ganske enkel jobb. Du må naturligvis bytte til speil som er beregnet for dette og bryterenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 3, 2014 Share Skrevet Juli 3, 2014 Cool, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmern91 Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Om ca 2/3 uker så skal jeg ned til tyskland med bilen. er det noen som har tips om hva man kan gjøre med bilen der nede ? tenker på ting som koster skjorta i norge men som er billig å få gjort der nede å andre tips om hva man kan gjøre skal få bilen sota først og fremst der nede Kanskje noen vet om nån som gjør eksos jobb der nede ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Noen som har ettermontert "folding mirrors" på en E60/E61 før? Ønsker dette da det til tider er meget trangt på p-huset til jobben. Er dette plug and play eller må jeg programmere inn dette ?Om du har lyspakke er det veldig enkelt, hvis ikke er det litt mer styr, men absolutt ikke umulig. Man må heller ikke montere ny bryter, da man kan kode at de går inn/ut ved låsing/opplåsning av bilen, men det vil være det beste. Koding må til uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Er det lett med lyspakken fordi det allerede ligger klart for strøm? Eller er det noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Biler med lyspakke har samme ledningsnett som biler med innfellbare/dimbare speil, mens de uten noen ekstra funksjoner har et annet, slik at man må koble litt om her og der. Dette gjelder biler produsert etter 09/2005 vel og merke (2006-modeller). axept reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Har lyspakke, så da skal det vell ikke være noe stress. Er oppvarmet speilglass levert som standard på alle e60/e61? Sjekker etter brukte på ebay, fant et par til en grei sum, trenger kun å bytte mitt deksel med de som allerede er på, slikt at jeg slipper å lakkere dem om. Det jeg lurer på er om det lar seg gjøre å flytte lyset under speilene fra de gamle over til de nye som evt ikke har lyspakke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Har fått et lite problem jeg lurer på om noen har opplevd selv/vet mer om. Fått feilmelding på venstre blinklys bak, og når jeg setter det på og sjekker ser jeg det såvidt lyser i diodene. Må virkelig hele lykta byttes på Lci når dette ryker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Har fått et lite problem jeg lurer på om noen har opplevd selv/vet mer om. Fått feilmelding på venstre blinklys bak, og når jeg setter det på og sjekker ser jeg det såvidt lyser i diodene. Må virkelig hele lykta byttes på Lci når dette ryker? Det er riktig. For øvrig så er det dårlig kvalitet på diodene på LCI lykter, går det rykter om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Det er riktig. For øvrig så er det dårlig kvalitet på diodene på LCI lykter, går det rykter om. Ok. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Elendig kvalitet, min røk i går, så d ble det tur innom Koed på veien hjem for å hente en ny. Har nettopp byttet på 1-serien også. Har lyspakke, så da skal det vell ikke være noe stress. Er oppvarmet speilglass levert som standard på alle e60/e61? Sjekker etter brukte på ebay, fant et par til en grei sum, trenger kun å bytte mitt deksel med de som allerede er på, slikt at jeg slipper å lakkere dem om.Det jeg lurer på er om det lar seg gjøre å flytte lyset under speilene fra de gamle over til de nye som evt ikke har lyspakke?Oppvarmet glass er standard såvidt meg bekjent ja. Har ihvertfall ikke sett noen uten.Jeg tror ikke det er mulig å flytte over lysene, da det er en liten ECU i speilene ihht. hvilke spesifikasjoner de har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNorstroem Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Om ca 2/3 uker så skal jeg ned til tyskland med bilen. er det noen som har tips om hva man kan gjøre med bilen der nede ? tenker på ting som koster skjorta i norge men som er billig å få gjort der nede å andre tips om hva man kan gjøre skal få bilen sota først og fremst der nede Kanskje noen vet om nån som gjør eksos jobb der nede ? Flush av girkasse hvis du har automat Understells jobber er som oftest å mye rimeligere der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmern91 Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Flush av girkasse hvis du har automat Understells jobber er som oftest å mye rimeligere der Tenkte på det skal i tillegg få få årdna ledningsnett i bakluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå