Reef89 Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Ja folier mens listene sitter på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Vurdert plasti dip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Har begynt å subbe i venstresvinger nå, mistenker noe med nivåreguleringen som kuker seg, noen som har vert borti det? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Sliten demper bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørenskog Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Noen som har to chrome eller svarte dørlister foran til bmw e60? Klarte å bøye de jeg hadde! Eller et sted hvor jeg får tak i dem billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 22, 2014 Share Skrevet Juli 22, 2014 Ebay, ellers er det jo gs/koed/scmiedmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaA Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 Skal bytte eksos manifold på min 04 525d etter hvert, men er usikker på om jeg skal gå for orginal eller støpt. Hvor lenge tror dere en original manifold vil vare før den sprekker igjen? Noen erfaringer? Kjøp støpejernsmanifold med en gang, min hadde blitt bytta før jeg kjøpte bilen til orginal manifold på BMW, den holdt ca 30000km før den nye sprakk. Da bytta jeg til støpejern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 Får ikke aktivert bluetooth'en i min E60 2004. Jeg har fjernet mobilholderen i midtkonsollen, kan det ha noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet Juli 24, 2014 Share Skrevet Juli 24, 2014 Kjøpte meg en e60 520i sist uke. Satt på 20" med 245 & 285 dekk. Fått laseravbalansert hjula og fått beskjed om at 2 av felgene mine er ca 2 mm skjeve. Skjelver på rattet og virker å riste mellom 70-110 ca. Kan de 2 mm felgene er skjeive gjøre så mye eller kan det ligge noe annet bak dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Etter sommerens 4K km tur har jeg funnet ut at navigasjonen i bilen IKKE er oppdatert.. Hvordan gjøres dette på enkelst vis? Edit: tenker da seff på kart.. Jadda, google er en fin ting, men hvis en her har noe konkret så slipper jeg å søke, lese, søke, lese etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Da er det en fordel å vite om du har M-ASK/CCC eller CIC, og om dette er originalt eller ettermontert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Lurer på det samme, har 2009 mod E61..Noen enkel måte å oppdatere på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Da er det en fordel å vite om du har M-ASK/CCC eller CIC, og om dette er originalt eller ettermontert. Ja, er vel en fordel Har CIC 2009 E61. Den med harddisk etc.. Stor skjerm.. Edit: Originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Jeg vil våge å å påstå at du hadde funnet svaret fortere om du hadde søkt, enn det tok å skrive det første innlegget. Sånn i korte trekk er det følgende: 1. Få tak i kart, enten ved å kjøpe fra BMW (de koster noen hundrelapper mener jeg på), eller fra andre steder 2. Kjøp FSC-kode. Denne koden fungerer kun til din bil, og er avhengig av VIN-nummer. Kan kjøpes hos BMW til noen tusenlapper, eller rundtom på nettet til to-tre hundrelapper. De som selger FSC-koder er ofte behjelpelige med kart også. 3. Enten har du nå kart på DVD eller en USB-penn, sett dette i bilen og følg anvisningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Jeg vil våge å å påstå at du hadde funnet svaret fortere om du hadde søkt, enn det tok å skrive det første innlegget. Sånn i korte trekk er det følgende: 1. Få tak i kart, enten ved å kjøpe fra BMW (de koster noen hundrelapper mener jeg på), eller fra andre steder 2. Kjøp FSC-kode. Denne koden fungerer kun til din bil, og er avhengig av VIN-nummer. Kan kjøpes hos BMW til noen tusenlapper, eller rundtom på nettet til to-tre hundrelapper. De som selger FSC-koder er ofte behjelpelige med kart også. 3. Enten har du nå kart på DVD eller en USB-penn, sett dette i bilen og følg anvisningene. Haha, ja muligens, men da hadde jeg ikke fått lista di. 1: Den er grei. 2: Her er problemet, jeg har ikke kabel el.l til å få ut 1b fila, ennå. Så må avvente. 3: Kommer jeg til dette skal nok det gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå