awt Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 1b-fila? Så lenge du har original CIC benytter du deg av VIN-nummeret til bilen. Denne finner du "overalt", og er samme nummer som benyttes for å f.eks. finne utstyrsliste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 1b er for å generere fsc koden. Generator som jeg har må lese ut vin fra cic og 1b. Dette gjelder da ikke om du kjøper original fra BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fvalde Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 Hei! Har kjøpt 12V kjølebag i bilen.. men der er ikke strøm når tenningen er av. Er det noen måte å få til at det fortsatt er strøm når man skrur a tenningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 25, 2014 Share Skrevet Juli 25, 2014 1b-fila? Så lenge du har original CIC benytter du deg av VIN-nummeret til bilen. Denne finner du "overalt", og er samme nummer som benyttes for å f.eks. finne utstyrsliste.Hehe, vet hva VIN-nummer er, mye jeg ikke kan, men litt vet jeg. 1b er for å generere fsc koden. Generator som jeg har må lese ut vin fra cic og 1b. Dette gjelder da ikke om du kjøper original fra BMW Jeg skal se litt mer på dette i morgen. Er på jobb i natt. Så i alle fall ut som de fleste som genererer koder på ebay f.eks trengte den 1b-fila. Kanskje det er noen som ikke gjør det som jobber hos BMW og Selger på si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 Det finnes mange som genererer uten denne fila, spesielt om du kikker litt på amerikanske forum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 Noen som vet ka som kan ha vært montert her før eller ka i svarte gamle eier har prøvd seg på? Skulle lakkere basen på speilet så måtte av med dørtrekket. Regner med de tre skruene der ikke e originalt Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 Jo det der er BMW Performance skruer. Nei da, fra spøk til halvor, aner ikke. Det der kan jo se ut som noen har prøvd å skru fast armlenet bedre eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgabri Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 Problemet er foringene ja. En litt jalla måte å fikse dette på er å sprøyte nytt fett inn i foringa. Jeg sier jalla da foringa egentlig er tørr og slitt.. Borr et lite hull i belgen, sprøyt inn fett og lim det igjen etterpå. Gjort det på begge sider på min og det ble helt stille. Biltema sitt litiumfett på spray er ypperlig til formålet. Må bare få klarhet i noe... Mye er jo omtalt om E39, men disse foringene på E61, er det de samme som støtdemperne er festet til rett bak nedre del av bremseskivene? Eller er de lengre inn? Der bærearmen er festet lengre inn mot midten av bilen? Har prøvd å spraye silikonfett rundt på alt uten hell. Sprøyte med nålespiss med WD40 gikk ikke så bra det heller, klarte ikke å klemme inn noe gjennom gummibelgen på foringa. Knirker jo verre enn en gammel trebro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørenskog Skrevet Juli 26, 2014 Share Skrevet Juli 26, 2014 Vet om det går an å fjerne solfilm fra bakruta fra e60 uten å ødelegge varmetrådene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^B^M^W^ Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Noen som vet ka som kan ha vært montert her før eller ka i svarte gamle eier har prøvd seg på? Såvidt jeg kan se er det 6 uorginale skruer på bildet, hver av de ved siden av et tilsynelatende originalt hull i platen. Jeg vil tro interiørbiten på innsiden enten har blitt røsket løs eller kosmetisk skadet og ved utbedring har det blitt brukt ordinære skruer istedet for originale clips. Mener det vises her hvordan det har vært originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Såvidt jeg kan se er det 6 uorginale skruer på bildet, hver av de ved siden av et tilsynelatende originalt hull i platen. Jeg vil tro interiørbiten på innsiden enten har blitt røsket løs eller kosmetisk skadet og ved utbedring har det blitt brukt ordinære skruer istedet for originale clips. Mener det vises her hvordan det har vært originalt. Se der ja! Facinerende ka folk klarer å ødelegge! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Det er plastikk som er smeltet på plass som holder innlegget i dørtrekket. Disse er ikke mulig å kjøpe nye, så om innlegget har vært tatt ut en gang blir det skrudd eller punktlimt i de gamle festene igjen. SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Det er plastikk som er smeltet på plass som holder innlegget i dørtrekket. Disse er ikke mulig å kjøpe nye, så om innlegget har vært tatt ut en gang blir det skrudd eller punktlimt i de gamle festene igjen. Noe kjent grunn til at det inlegget blir tatt ut? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lørenskog Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Ingen som vet om det er mulig å fjerne solfilm på bakruta uten å ødelegge varmetrådene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Noe kjent grunn til at det inlegget blir tatt ut? Sent from my iPhone using Tapatalk Nei, ingen kjent grunn. Mulig skinninnlegget var ødelagt eller hadde rifter og ble tatt ut fra en donorbil f.eks. Eventuelt ettermontering av høyttalere (spesielt for bakdørene) eller tilsvarende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå