Parts24 Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 awt: snakket om dette tidligere, men vet du hva som må til for å få seter som skyter opp sideputa i svinger? Kalles det aktive seter, eller er det noe annet? Eventuelt, er det noe du kunne tatt på deg å installere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 27, 2014 Share Skrevet Juli 27, 2014 Du må ha en egen modul for dette, og legge opp noen ledninger, samt koding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316I Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Hei, har en E61 touring fra 2005, var rimelig sikker på at ei hadde fått det typiske ledningsbruddet i bakluka.. Men etter to dager med demontering og kikking på alle 4 ledningsmattene har vi ikke funnet no brudd, dratt alle 4 mattene ned fra høytaler hullene i taket bak og inspirert de. Eneste kabel me brudd i var den til skiltlys på høyre side.. Så no har ei fortsatt ikke vindusvisker bak og får ikke opp den lille ruta i bakluka.. Kan det vør en styrehjerne som er kaputt som styre disse funksjonene? Bakluka og pusser'n går jo ikke i samme ledningsmatta, så syns det er rart at vi ikke skulle ha funnet feilen hvis det var no på ledningene.. Han som har vært me meg er bilelektroniker, så er ikke mangel på kunnskap, bare mangel på visdom på BMW Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Ledninger kan være ryki selv om ikke isolasjonen er ryki. Da "ser" ledningen hel ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Hei, skal nå til med noe flere musikk muligheter i bilen så lurer jeg på hva som vil være det beste\letteste valget? 2004 e60, navi pro, har forsterker fra før hvis det har noe å si AUX - her skulle bilradiospesialisten ha 2500 inkl del og arbeid Bluetooth - går dette i det hele tatt på min bil? Specdock - også en meget gunstig mulighet, men også den dyreste og mest avanserte? Noen innspill her? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Hei, skal nå til med noe flere musikk muligheter i bilen så lurer jeg på hva som vil være det beste\letteste valget? 2004 e60, navi pro, har forsterker fra før hvis det har noe å si AUX - her skulle bilradiospesialisten ha 2500 inkl del og arbeid Bluetooth - går dette i det hele tatt på min bil? Specdock - også en meget gunstig mulighet, men også den dyreste og mest avanserte? Noen innspill her? Takk for svar kan ikke utale meg om alternativer, men jeg fant ut at for meg selv var det lettest og best med dension box som kobles inn med cd veksleren. der har man bluetooth, 2x usb, aux og iphone tilkobling. fungerer utmerket for meg, kjøpte den på bilradiospesialisten og betalte de 1000 kr for å kode den inn. får sikkert kodingen billigere vist du spør noen her på forumet er veldig greit med bt så slipper man aux kabel slengende og musikken starter av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Aux vil være det enkleste. Dette krever kun koding (i tillegg til kontakten), og du finner sikkert noen her inne som kan kode dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 kan ikke utale meg om alternativer, men jeg fant ut at for meg selv var det lettest og best med dension box som kobles inn med cd veksleren. der har man bluetooth, 2x usb, aux og iphone tilkobling. fungerer utmerket for meg, kjøpte den på bilradiospesialisten og betalte de 1000 kr for å kode den inn. får sikkert kodingen billigere vist du spør noen her på forumet er veldig greit med bt så slipper man aux kabel slengende og musikken starter av seg selv Virker jo meget bra, hvordan kobler man denne innpå systemet? Har alle e60 cd veksler? Hvor ligger boksen? Hvor kommer AUX og usb kabler ut? Har du evt bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Virker jo meget bra, hvordan kobler man denne innpå systemet? Har alle e60 cd veksler? Hvor ligger boksen? Hvor kommer AUX og usb kabler ut? Har du evt bilder? AUX kabelen plugges til bak spilleren. Alle E60 har ikke CDveklser. CD veksleren er i hanskerommet. AUX kabelen kan komme ut hvor hen du vil, selv har jeg laget docking stasjon i askebegeret til iphone. (slipper synlige kabler og rot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinole Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Hei, har en E61 touring fra 2005, var rimelig sikker på at ei hadde fått det typiske ledningsbruddet i bakluka.. Men etter to dager med demontering og kikking på alle 4 ledningsmattene har vi ikke funnet no brudd, dratt alle 4 mattene ned fra høytaler hullene i taket bak og inspirert de. Eneste kabel me brudd i var den til skiltlys på høyre side.. Så no har ei fortsatt ikke vindusvisker bak og får ikke opp den lille ruta i bakluka.. Kan det vør en styrehjerne som er kaputt som styre disse funksjonene? Bakluka og pusser'n går jo ikke i samme ledningsmatta, så syns det er rart at vi ikke skulle ha funnet feilen hvis det var no på ledningene.. Han som har vært me meg er bilelektroniker, så er ikke mangel på kunnskap, bare mangel på visdom på BMW Yngve Og du er sikker på at ikke alt er rustet fast? Det var det på min. Måtte "ødelegge" åpnemekanismen for å kortslutte, da åpnet luka seg så det bare var å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Virker jo meget bra, hvordan kobler man denne innpå systemet? Har alle e60 cd veksler? Hvor ligger boksen? Hvor kommer AUX og usb kabler ut? Har du evt bilder? Har et slikt Dension sett liggende som jeg ikke har brukt om du finner ut du vil prøve det. Det ble orginal iphone/ipod modul på meg istedet. Den er for biler uten cd-veksler orginalt mener jeg å huske var greia.. Så om du har cd-veksler så må du sikkert ha den andre versionen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Har et slikt Dension sett liggende som jeg ikke har brukt om du finner ut du vil prøve det. Det ble orginal iphone/ipod modul på meg istedet. Den er for biler uten cd-veksler orginalt mener jeg å huske var greia.. Så om du har cd-veksler så må du sikkert ha den andre versionen. Takk, interesert i den ja. Skal sjekke Svarer senere i kveld så helst ikke selg den før det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CagmaN Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Hei, har en E61 touring fra 2005, var rimelig sikker på at ei hadde fått det typiske ledningsbruddet i bakluka.. Men etter to dager med demontering og kikking på alle 4 ledningsmattene har vi ikke funnet no brudd, dratt alle 4 mattene ned fra høytaler hullene i taket bak og inspirert de. Eneste kabel me brudd i var den til skiltlys på høyre side.. Så no har ei fortsatt ikke vindusvisker bak og får ikke opp den lille ruta i bakluka.. Kan det vør en styrehjerne som er kaputt som styre disse funksjonene? Bakluka og pusser'n går jo ikke i samme ledningsmatta, så syns det er rart at vi ikke skulle ha funnet feilen hvis det var no på ledningene.. Han som har vært me meg er bilelektroniker, så er ikke mangel på kunnskap, bare mangel på visdom på BMW Yngve Har fikset ledningsbrudd på min. Litt usikker på vindusviskern bak(sikring?) men microbryteren kan du teste siden den går via "spiolern". Mener å huske at når du tar av spioleren, så finner du det det paret som går inn i ruta.Er vel 2 sett med par. Ett til microbryteren og ett sett til varmen i ruta. Varmen er en del tykkere. Og går inn i ruta på hver sin side. Dra ut pluggen og kortslutt der pluggen satt.(da forbikobler du microbryteren). Åpner ruten seg så er det 99% microbryteren. Værste fall brudd i selve ruta, men det har jeg aldri hørt om. =) 316I reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 Virker jo meget bra, hvordan kobler man denne innpå systemet? Har alle e60 cd veksler? Hvor ligger boksen? Hvor kommer AUX og usb kabler ut? Har du evt bilder? som sagt under har ikke alle cd veksler, cd veksleren ligger med sikrings skapet (kom ikke på ordet ). du kobler den med + og minus for strøm, også 2 lydkabler(most kabler). har du cd veksler ligger det originalt oppe med sikrings skapet og du må bare bytte om kontakten (følger med) har du ikke cd veksler må du koble deg på bak spilleren med de 2 lyd kablene (følger også med) jeg plasserte min boks der cd veksleren min var før, også er det en mindre boks igjen som har 1 usb inntak og 1 aux inntak. den plasserte eg med borrelås på veggen inni hanskerommet. installasjons video :https://www.youtube.com/watch?v=GD43TcOsz7U Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirkes92 Skrevet Juli 29, 2014 Share Skrevet Juli 29, 2014 noen som har erfaring med denne? http://intl.jlaudio.com/car-audio-stealthbox-bmw-5-series Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå