awt Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Lar seg ikke reparere sånn uten videre, og ihvertfall ikke hos BMW. Du må enten gjøre kirurgiske inngrep på lykten, eller kjøpe ny dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Fått bekreftet at ene dysa bør skiftes. Aldri vært borte i dette før, hva er prisanslaget på noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mutriakis Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Viskeren bak har plutselig begynt å stanse midt på ruta. Noen som har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Fått bekreftet at ene dysa bør skiftes. Aldri vært borte i dette før, hva er prisanslaget på noe sånt? Er det ene dysa til vindusspyleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Viskeren bak har plutselig begynt å stanse midt på ruta. Noen som har vært borti dette? Ledningsbrudd om det er touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 My bad, motoren. M57TUD25 om det er av interesse. Fant ut av på diagnose, litt lavt railtrykk på den ene. edit: ingen feilkode altså, men litt lavere enn de andre. Verdt å ta seg bryet før det eventuelt eskaleres (motorlampe)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Har ein 520i sedan og ligger på ca 0.85 på langkjøring. Har stege til 1,05 med kjøring til og frå jobb og anna kjøring på smale veiar. Augenbrynet på frontlykta er gåen og ser det er kondens/vannperler inne i lykta... må eg bytte heile lykta for å få fiksa det? Det er av og til at 2-3 av dei 5 diodane lyser, men veldig svakt i forhold til dei på den andre sida. er det nåke mulighet for å få fiksa dette hos BMW? Kjøpte bilen brukt for 2 mnd sida Du må nok kjøpe ny lykt dessverre. Du kan gjøre inngrep selv som tidligere nevnt, men da er du nødt til og skjære lykten i to, lodde inn nye dioder på kretskortet, fuge og lime sammen lykten igjen. (ny lykt/er finnes mange av til grei pris på ebay.no) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mutriakis Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Ledningsbrudd om det er touring. Er touring, ja. Sliter med ledningsbrudd på varmetrådene også. Ligger disse ledningene sammen? I såfall kan jeg skylde på verkstedet, for de prøvde å fikse ledningsbruddet til varmetrådene i vinter, men gjorde en såpass dårlig jobb at de ikke funker igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegardL Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Nåken som har link til billig frontllykt(er) på ebay elns? Bytta forresten angel eyes pærer fra orginale til GS sine 20W LED CREE og grøftelys til GS sine 5000k diamond white. Skal ta bilde når det blir litt mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Nåken som har link til billig frontllykt(er) på ebay elns? Bytta forresten angel eyes pærer fra orginale til GS sine 20W LED CREE og grøftelys til GS sine 5000k diamond white. Skal ta bilde når det blir litt mørkt Ser du du har pre LCI i signaturen din. http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=bmw+e60+headlight&_frs=1 endel å velge mellom her. Men 2-3000 for en strøken frontlykt med xenon er absolutt ikke gale pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Det er heller ikke uvanlig å finne slike på finn.no ...eller så kan du kjøpe mine facelift-lykter som jeg har til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 Byttet til Mtech fanger idag men nå får jeg PDC feil, finner ikke PDC verken bak eller fremme, hva kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 At du ikke har koblet de til skikkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 15, 2014 Share Skrevet August 15, 2014 At du ikke har koblet de til skikkelig. Okei, skal se om jeg kommer til bak der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheriffen Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Det er en mikrobryter inne i speilene (folding mirrors) som er gåen! Eneste løsningen er visst å bytte hele sulamitten, jeg var heldig og hadde et sett liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå