smiley87 Skrevet August 16, 2014 Share Skrevet August 16, 2014 Flere som har problemer med panorama taket sitt i E61? Sist jeg tiltet den opp ville ikke den bakerste delen gå ned igjen, da det ser ut som den henger seg opp på den ene siden. Har sett litt på nettet og funnet ut at man kan kappe av en liten bit som gjør at man setter den bakerste ruta "ute av drift". Noen som har prøvd dette? Ikke f**n om jeg betaler over 20k hos BMW for en ny takluke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Hei ! Vurderer å gå til innkjøp av ein E60. Bør eg gå for diesel eller bensin? kjente feil eg bør se etter? har ein makspris på 200 000. Nåken utstyr som er ett must? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Ikke for å være frekk, men de spørsmålene er sikkert stilt nærmere hundre ganger her inne. Vil anbefale deg å søke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Kjøpte meg nettopp "ny" E60 etter å ha hatt en 520i 2004 E60 i noen år. Valget falt på en 520d 2009 mod - med litt høy kilometer (175000). Fikk bilen til 164.000,- + reg. Denne lå ute på finn til 219.000,- første gangen... Det føler jeg sier litt om hvordan markedet er nå til dags. Uansett så hadde denne bilen litt småbulker på fanger foran og bak, noe som egentlig passet meg bra da jeg skal ha på M-Pakke uansett. For 200.000 bør du finne en kurant facelift, jeg så flere som gikk rundt 180-190, også med lav kilomterstand. Grunnen til jeg kjøpte min var utstyrskombinasjonen: Navi, komfortstoler, bluetooth og selvfølgelig automat... Angående utstyr så er komfortstoler utrolig deilig - men sikkert vanskelig å finne til under 200.000,- De fleste 520d har vanlige stoler eller sport. 6FL er forresten kjekt å ha, da kan du få spotify (til en viss grad) styrt fra idriven. Du har også mulighet til å få Dab+ med dension adapter eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Hei ! Vurderer å gå til innkjøp av ein E60. Bør eg gå for diesel eller bensin? kjente feil eg bør se etter? har ein makspris på 200 000. Nåken utstyr som er ett must? Ville hvertfall gått for M-tech og gjerne aktiv styring. Men som sagt prøv å søk litt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Hei ! Vurderer å gå til innkjøp av ein E60. Bør eg gå for diesel eller bensin? kjente feil eg bør se etter? har ein makspris på 200 000. Nåken utstyr som er ett must? Husk å søk på forumet før en poster nytt innlegg /ny tråd (forumregler) Det finnes milliarder av slike spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Hei ! Vurderer å gå til innkjøp av ein E60. Bør eg gå for diesel eller bensin? kjente feil eg bør se etter? har ein makspris på 200 000. Nåken utstyr som er ett must? Utstyr som er et must i mine øyne er komfortstolene, store navien, og litt opgradert stereo (676, eller 677 evt high end). Utstyr som er veldig kjekt å ha er, Xdrive, automat, aktiv cruise og head up. Utstyr som er kult å ha er night vision og el krok..t.o.m toyota entusiaster lar seg begeistre av slikt.. Webasto er også veldig behagelig..men ikke nødvendig da bilen blir varm på et blunk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Når det kommer til utstyr på de norske E60ene, så er det ganske mange gjengangere av sportseter, liten navi, vanlig cruisekontroll, standard stereoanlegg og delskinn. Du skal lete finn opp og ned for å finne den perfekte bil. Da jeg skulle ha ny bil satte et budsjett på 200-250,000 kr, men endte opp med en bil til 350,000kr. Absolutt verdt det, da bilen har alt jeg ville ha og litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Er det facelift eller pre-facelift du er på jakt etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 når jeg skulle ha min fikk jeg den fargen jeg ville ha med motor og riktig farge på interiør, måtte velge bort en god del annet for og få til det viktigeste komfor eller sportstoler står nå høyt på ønskelista, så har jeg også lyst og oppgradere til cic + combox etterhvert. men alt i alt fornøyd. gode biler dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N53IS Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Hei. Jeg vurderer å selge min 530 XD Facelift og skal begynne krargjøringen for salg. Har kjøpt nytt ratt deksel til M sportsratt pga. flassing har begynt. Er det noen som har en fremgangsmåte for å bytte dette nedre nyre dekselet til M rattet?? Må airbag kobles ut? har sett det hullet bak rattet for å løse ut airbag slik jeg hat skjønt det. takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyrox Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Min ligger på 1,1 liter med variert kjøring. Syns den bruker ganske mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonjo84 Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Noen som vet hvor jeg kan få fatt i klips, tåkelysholder samt netting til MTECH E61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 koed.no gsbildeler.no ebay.de/.co.uk/.com schmiedmann.no Bavaria Bilia osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Ser det står castrol på toppen på min 525d, fant ikke noe i manualen om hvilken olje som skal i? Noen som har gode anbefalinger? Forrige eier brukte 10-40 longlife, stemmer det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå