Gå til innhold

E60/61 tråden

SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Nei.

[…] men i alle tilfeller så kan jeg i hvertfall ta med meg cic'en på denne bilen. er det noe mer enn skjerm headunit/hardisk og i-drivehjul jeg bør få med meg?

Skjerm, headunit, kontroller, kabel til CID, USB-kabel til hanskerommet, USB-uttaket og evt. interiørlisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte ny Diversityantenne til e61`n i dag. Nå funker endelig fjernstyrt sentrallås igjen! \:D/

Jeg fikk med noen skumgummiputer også, regner med at de skal være mellom spoiler og luka for at spoiler skal ligge mykt?

Håper bluetooth også vil virke igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte ny Diversityantenne til e61`n i dag. Nå funker endelig fjernstyrt sentrallås igjen! \:D/

Jeg fikk med noen skumgummiputer også, regner med at de skal være mellom spoiler og luka for at spoiler skal ligge mykt?

Håper bluetooth også vil virke igjen!

Putene er ikke for at spoileren skal ligge mykt, men for at du ikke skal få vann i den nye antenna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger litt hjelp/ erfaring :)

bilen har i det siste begynt å lekke vann. og lekker en del. får opp advarsel ca hver 3 dag. med rundt 70km kjøring hver dag. altså rundt hver 200 km så går vannet fra max nivå til at sensoren registrer at det er lite vann. 

byttet termostater rundt 10.000 km siden. dette problemet kom siste uke, motoren er tør i forkant så tror ikke dette har noen sammenheng.

når jeg ser under så er det en våt flekk midt under dekselet som beskytter bunnpanne fra undersiden. motoren er også våt på fører siden med vacum slangene som ligger der. 

noen som har vært borti det? eller vet om "kjente" steder det lekker? frykter topp pakning. (frykter alltid det verste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, :)

hvordan er det og få av dekselet som idrive kontrolleren sitter i? har prøvd og google dette, men blir hele tiden henvist til spaghetticoder som ikke fungerer hvor enn jeg pørver og gå inn. noen tips? må hele midt konsollen ut, eller klarer jeg dette uten at den må ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...