BMWlog Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 For å byte seter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Nei. […] men i alle tilfeller så kan jeg i hvertfall ta med meg cic'en på denne bilen. er det noe mer enn skjerm headunit/hardisk og i-drivehjul jeg bør få med meg? Skjerm, headunit, kontroller, kabel til CID, USB-kabel til hanskerommet, USB-uttaket og evt. interiørlisten. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landrange Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 kjøpte ny Diversityantenne til e61`n i dag. Nå funker endelig fjernstyrt sentrallås igjen! Jeg fikk med noen skumgummiputer også, regner med at de skal være mellom spoiler og luka for at spoiler skal ligge mykt? Håper bluetooth også vil virke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Bluetooth går ikke på den antenna. Om BT ikke funker så er det enten MULF \ TCU som er konk eller selve antenna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landrange Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Åke. Og den antenna er plassert hvor? Vet hverken hva MULF eller TUC er for noe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 kjøpte ny Diversityantenne til e61`n i dag. Nå funker endelig fjernstyrt sentrallås igjen! Jeg fikk med noen skumgummiputer også, regner med at de skal være mellom spoiler og luka for at spoiler skal ligge mykt? Håper bluetooth også vil virke igjen! Putene er ikke for at spoileren skal ligge mykt, men for at du ikke skal få vann i den nye antenna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Åke. Og den antenna er plassert hvor? Vet hverken hva MULF eller TUC er for noe! Antenna ligger under midtkjonsollen. liten svart en. TCU og eller MULF ligger baki bagasjen helt innerst ved bakseteryggen under teppet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
landrange Skrevet September 2, 2014 Share Skrevet September 2, 2014 Akkurat! I og med at det ikke var slike puter der fra før, har jeg litt problemer med å se hvor de skal være! Tenkte å bruke silikon rundt kanten på den svarte boksen, for å tette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Noen erfaring med vokser som kan gi en våt look på svart e60 lakk? (uten å korrigere) Vurderer sterkt SV shield Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 trenger litt hjelp/ erfaring bilen har i det siste begynt å lekke vann. og lekker en del. får opp advarsel ca hver 3 dag. med rundt 70km kjøring hver dag. altså rundt hver 200 km så går vannet fra max nivå til at sensoren registrer at det er lite vann. byttet termostater rundt 10.000 km siden. dette problemet kom siste uke, motoren er tør i forkant så tror ikke dette har noen sammenheng. når jeg ser under så er det en våt flekk midt under dekselet som beskytter bunnpanne fra undersiden. motoren er også våt på fører siden med vacum slangene som ligger der. noen som har vært borti det? eller vet om "kjente" steder det lekker? frykter topp pakning. (frykter alltid det verste ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 3, 2014 Share Skrevet September 3, 2014 Synes det blir overkill å kjøpe shield å ta på ukorrigert bil. Sjekk ut nye til biilnerden "fusso" sjekk på dtc.225.- denne uka. Bestilt for å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 lurer på om jeg skal kjøre meg en tur ut og hente meg en fusso selv for og prøve. er litt overkill med SV shield på ukorrigert bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Skjerm, headunit, kontroller, kabel til CID, USB-kabel til hanskerommet, USB-uttaket og evt. interiørlisten. Takk for svar CID kabel er det den som går til Idriven? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 Den som går mellom skjerm og computer. CID = skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 4, 2014 Share Skrevet September 4, 2014 ok, hvordan er det og få av dekselet som idrive kontrolleren sitter i? har prøvd og google dette, men blir hele tiden henvist til spaghetticoder som ikke fungerer hvor enn jeg pørver og gå inn. noen tips? må hele midt konsollen ut, eller klarer jeg dette uten at den må ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå