hanzhe Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Så at glasset på ene grøftlyset mitt var sprukket nettopp (E60 '04). Søkte litt på ebay og andre butikker, men blir ikke klok på hvilken lykt jeg trenger. Har ovalt glass og M-fanger. Noen tips til hvor jeg kan kjøpe nytt/nye uten at det skal koste så enormt mye? Ebay-greier til 200kr er jeg litt skeptisk til. så en mellomting hadde vært ypperlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Jeg kjører også rundt 3,1 bar bak. Mine er vel kjørt tre sesonger nå, og de er ikke noe unormalt slitt. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Så at glasset på ene grøftlyset mitt var sprukket nettopp (E60 '04). Søkte litt på ebay og andre butikker, men blir ikke klok på hvilken lykt jeg trenger. Har ovalt glass og M-fanger. Noen tips til hvor jeg kan kjøpe nytt/nye uten at det skal koste så enormt mye? Ebay-greier til 200kr er jeg litt skeptisk til. så en mellomting hadde vært ypperlig. Har du M-fanger så er det likedan lykter fra 2004 til 2010. Delenummer venstre 63177897187 Høyre 63177897188 Eksempler http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=e60+e61+fog+light+M&_from=R40%7CR40&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xe60+e61+fog+light+M+04-09&_nkw=e60+e61+fog+light+M+04-09&_sacat=0 hanzhe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 2.8bar foran på 245 og 3.3 bak på e60 med 20" hjul. Du finner kalkulator på vredestein sine websider på lufttrykk på lavprofildekk til de aller fleste biler Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Otis: er det forskjell på grøftelysa på m fanger kontra originalfanger på e60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Ja, det er det. Se her: http://bmwfans.info/parts-catalog/E60/China/525i-M54/feb2004/browse/lighting/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Takk:) Har 2 sett til vanlig fanger så han som trengte kunne fått kjøpt et av meg men passer ikke da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Otis: er det forskjell på grøftelysa på m fanger kontra originalfanger på e60? Ja biler uten m front har andre tåkelys. For eks 3 hull. Og de passer ikke m front. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Hei Har et problem med pdc på min 05 modell e61. Når eg skrur på lysene så piper park sensorene framme konstant. Når eg skrur av lyset på bilen så virker di som normalt. Noen som har vært borti dette problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Dere med 20" felger, hvor mye bar kjører dere med bak? Er 10 " bredde med 285 dekk på. Ser dekket er helt ødelagt nå, nytt i mai.. Skal forresten ta 245 dekkene jeg har fremme å flytte bak til neste sesong.jeg har kjørt med ca 3 bar bak i år. dette førte til at bakdekka mine er blankslitt på midten bak. alt for høyt trykk! jeg har 275 på 19" da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 I følge lufttrykk kalkulatoren på vredestein sine sider skal jeg ha 3.3 bar bak. Skal visstnok være bra for alle typer dekk den men nå har jeg i tillegg vredestein dekk. Kjøpte dem brukte men har ikke lagt merke til noe ujevn slitasje på de 4000 km jeg har kjørt på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Hei Har et problem med pdc på min 05 modell e61. Når eg skrur på lysene så piper park sensorene framme konstant. Når eg skrur av lyset på bilen så virker di som normalt. Noen som har vært borti dette problemet? Når du tar på vanlige kjørelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet September 10, 2014 Share Skrevet September 10, 2014 Parklys eller kjørelys ja. Fungerer helt fint når bryteren står i 0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gruden Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 // Har 3 parkerings sensorer bak, som henger seg opp etter å ha kjørt litt... Noen som vet hva feilen er ? 2004 mod e60 Må kjøre liksom 5 -10 meter så henger di seg som oftest opp, frem til den er parkert og har stått i ro en stund Noen som vet pris på nye sensorer? Å om du må ha fagfolk for å bytte di Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Er dette normalt siden jeg nærmer meg olje service intervallet? Har igjen ca 4000km. Den har synki gradvis nedover ettersom jeg har nærma meg service, eller lekker motoren min olje? Rart at den skal gjøre det når den "bare" er 5 år gammel. Skal sies at jeg kjører noe hardt, men motoren tåler vel det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå