Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
Har du noe bilde av de som er finere?? Regner med det ikke er noen blanke slangehoder med røde øyne?

der traff du mitt på;) må stå i stil med den nye girspaken som er formet som en cobra slange i chrom og med lysende øyne;) haha..

nei er m-tech låsepinner fra gs bildeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe bilde av de som er finere?? Regner med det ikke er noen blanke slangehoder med røde øyne?

der traff du mitt på;) må stå i stil med den nye girspaken som er formet som en cobra slange i chrom og med lysende øyne;) haha..

nei er m-tech låsepinner fra gs bildeler.

M-tech låsepinner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe bilde av de som er finere?? Regner med det ikke er noen blanke slangehoder med røde øyne?

der traff du mitt på;) må stå i stil med den nye girspaken som er formet som en cobra slange i chrom og med lysende øyne;) haha..

nei er m-tech låsepinner fra gs bildeler.

M-tech låsepinner?

M-tech emblem på di..

:) bilde?

ligger på gsbilder sin side..

men fortsatt ingen som vet hvordan man demonterer di orginale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde disse "M-tech"ene var til å tra utenpå de originale? I verste fall må du nok av med dørsidene dersom de skal demonteres.

var det jeg og trudde, men hullet i di nye låsepinnen er mindre enn diameteren på di orginale.

får forske litt på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er de jeg finner på gs så ville jeg aldri satt de på... vet ikke hvor langt ned de går, men det er en grunn til at låsepinner ikke lenger har "hode". Mye lettere å få opp bilen for primitive tjuver med disse montert. Ikke synes jeg de ser spesielt bra ut i en så ny bil heller. Blir litt Biltema styling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Lurer på om noen vet hvor mye mer m skjørt bygger enn orginale? vet at m skjørtene går litt utover men tenkte nedover :) Har kjøpt meg m front så lurte på om dette blir seende bra eller merkeli ut :)

De er ikke lavere men synet vil ha de til å være lavere pga de bygger utover og linjene fra framfangeren ikke fortsetter i skjørtene.

Anbefaler jo å bytte hele kittet. Komplett fra BMW forhandler i tyskland koster 890 euro + frakt og inkluderer absolutt alt og litt til. Til og med tåkelys+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynamic drive, active steering, pdc, adaptiv køyrelys, punkteringsvarsling ++. Men rekner med eg ikkje berører dette ved skifting av frontfangeren? Redd for å ødelegge noe [-o<

Hehe, ok. Godt å høyre det er ganske rett frem. Ja trur det er med alle deksler, er iallefall beskrive det på gsbildeler. :)

Trenger ikkje ut med frontlyktene, eller? Grillen må vel selvsagt ut.

Bytte skumgummien? Kan eg ikkje bruke den som allerede er der? Om ikkje, kor får eg tak i ny? Greit nok å trykke inni 'vanlig' skumgummi, og kutte til slik at det ligger noelunde likt som den som var der før?

Grillen er vel det eneste som må gjenvinnes når du bytter den fangeren.

Men noe jeg fant ut at var litt køddent var festene på sidene mot skjermen. Der skrur du ut 3 skruer, 2x8mm og 1x10mm. Skru den plastbiten fast med en gang den er ute med de 2x8mm. Fangeren klipses da på plass igjen senere og sikres med den siste og nærmeste 10mm.

Litt funky det der men den plastbiten følger noen ganger med gamle-fangeren ut men er klin umulig å montere fanger med den på fangeren, den må stå på bilen ved montering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...