SweetBMW Skrevet Desember 30, 2014 Share Skrevet Desember 30, 2014 Jeg har spurt de i Oslo området der, ingen som kunne. Tror den eneste som kan dette er TRF på Rena eller Quickfix på Lillehammer som er partner med TRF. Og det er fordi det ikke er koding som gjelder da. Det er i software man fjerner DPF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Noen som har opplevd trøbbel med ABS sensorene foran etter hjullagerbytte? Bytta lager foran i går, og nå får jeg opp det berømte trippeltreet i dashen. Hjullagerene er ikke originale forøvrig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Scoot uorginale sensorer kan føre til slikt dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Satt du lageret rett vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Hjullager foran passer vel strengt tatt bare en vei? De er jo ikke merket med L/R engang. Jeg tror sensorene er originale @badsha, funket fint før jeg bytta lager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Scoot de ssesnorene er svært følsome på e46 og e60/61 så anbefaler deg å ta en diganose så du får sjekka om de er gåene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Jeg får få igang BMWscanneren da, takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 (endret) Var mere tanke på om du hadde bytta selve lageret og pressa inn nytt eller om du kjøpte sånn "ferdig" bolt on Mange universale lagere har ikke sånn abs krans på innersida. Endret Desember 31, 2014 av SweetBMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 31, 2014 Share Skrevet Desember 31, 2014 Bytta hele saken her, selger de virkelig hele greine uten ABS kransen? Skal jeg da flytte over den gamle?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 1, 2015 Share Skrevet Januar 1, 2015 Ser mange sliter med mikrobryteren på E61, men har noen vert borti det samme på E60? Bagasjeluka på min bil åpner seg ikke når man tar i håndtaket, men bruker man fjernstyringa eller nøkkel i nøkkelhullet fungerer det finfint.... Ingen andre feil i området der, skiltlys fungerer fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Petter Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 (endret) Hei jeg har en 08, 520d lci I går da jeg startet bilen kom det uten forvarsel plutselig en veldig røyklukt. Jeg skrudde av tenninga, spratt opp panseret og da så jeg at det var røykutvikling fra luftfilterboksen (microfilteret) på passasjersiden. Jeg reiv den opp. Der lå det en sensor som var helt smeltet. Spørsmålet: - Er dette et problem dere har hørt om før? - hvilken sensor er det som ligger her? - tror dere dette skyldes en feil i sensoren, eller ligger feilen et annet sted? - jeg fjernet jo selve sensoren og kjørte hjem uten å få noen feilmelding, er ikke det litt rart? - er det dumt å bruke bilen frem til vi får den på verksted? Takk for svar på forhånd! Lars Petter Endret Januar 2, 2015 av Lars Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Mulig det var sensor for panser som har kommet seg løs fra sin plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Petter Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Mulig det var sensor for panser som har kommet seg løs fra sin plass? Hvor skal denne evt .egentlig sitte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
username83 Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Finnes det noen form for manualer til lci bensiner ? Er så mye duppeditter under panseret at det hadde vært greit med en oversikt i form av en manual. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 2, 2015 Share Skrevet Januar 2, 2015 Hvor skal denne evt .egentlig sitte? Den sitter rett foran klimafilter på passasjersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå