Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Dagens dummeste spørsmål:

Hvordan får man engasjert vindusviskerene forran i intervall eller på sensor? Finner ikke ut av det, så det blir enten av eller på.

Jeg har en egen knapp på hendelen som jeg trykker inn for å aktivere regnsensor.

Deretter bestemmer jeg hvor sensitiv den skal være med "hjulet" på hendelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor jeg finner en mal til hvor jeg skal klistre originalt klistremerke på bakluka til en e61?

Gjelder en 06 535d hvis det har noe å si...

originalt klistremerke? Hvordan ser det ut...? :)

Du meiner 535d-logoen (kjennetegnet) ? Det er vel berre å ta med øyne-mål .. Se på ein annen e60/61 som har 5xx logoen. Så kan du evt. måle opp med måleband.

edit: kan godt måle opp på min imorgen. Eg har eg 530d 'klistremerke' .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens dummeste spørsmål:

Hvordan får man engasjert vindusviskerene forran i intervall eller på sensor? Finner ikke ut av det, så det blir enten av eller på.

Jeg har en egen knapp på hendelen som jeg trykker inn for å aktivere regnsensor.

Deretter bestemmer jeg hvor sensitiv den skal være med "hjulet" på hendelen.

Hva er den knappen merket med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens dummeste spørsmål:

Hvordan får man engasjert vindusviskerene forran i intervall eller på sensor? Finner ikke ut av det, så det blir enten av eller på.

Jeg har en egen knapp på hendelen som jeg trykker inn for å aktivere regnsensor.

Deretter bestemmer jeg hvor sensitiv den skal være med "hjulet" på hendelen.

Hva er den knappen merket med?

s8jqsezvafsomna5qf00.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet hvor jeg finner en mal til hvor jeg skal klistre originalt klistremerke på bakluka til en e61?

Gjelder en 06 535d hvis det har noe å si...

originalt klistremerke? Hvordan ser det ut...? :)

Du meiner 535d-logoen (kjennetegnet) ? Det er vel berre å ta med øyne-mål .. Se på ein annen e60/61 som har 5xx logoen. Så kan du evt. måle opp med måleband.

edit: kan godt måle opp på min imorgen. Eg har eg 530d 'klistremerke' .

Joda, kan se hvor det ligger på en annen bil, men jeg må ha nøyaktig mål tror jeg. Vil ikke risikere at det skal se uoriginalt ut og feilplassert i forhold til andre.

Takk for tilbudet om oppmåling, men du har jo sedan så tror ikke jeg kommer langt med det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en E61 2008 mod, hvor jeg nå har skiftet bremseklosser forran. Skiftet de etter at lyset på dashbordet kom på, altså bremseklossføleren er nå skiftet.

Men mitt problem er følgende:

For å få bort feilmeldingen på dashbordet har jeg lest en plass her i forumet at man skal sette på tenningen, så holde inn tripptellerknappen, da skal det bare være å slette de servicemeldingene man ønsker. Har kommet meg helt til der alle meldingene kommer opp, men de er ikke gode å forstå seg på.

Det er jo bare en masse koder, datoer og tall, hvilken av disse skal slettes for å fjerne bremsefeilmeldingen????? Hjelp!!!

Ser ikke ut som du fikk svar?

Uansett.. regner med du har start knapp i bilen. Da setter du deg inn, ingen føtter på pedalene, "start" bilen. Altså dytt inn nøkkelen og trykk på startknappen. Alle lysene kommer på i dash. Deretter holder du inne tripptellerknappen helt til symbolene kommer opp. Ikke tallene, da må du prøve igjen.

Så blar du ved å trykke kort og nuller ut ved å holde inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om det finnes gule frontlykter til E60? finner ingen plass, men vet det finnes gule grøftelys. Hadde muligens vert stiligt med gule lykter foran. ?.

Kan jo være lykter med film fra Lamin-X du har sett da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...