Gå til innhold

E60/61 tråden


SuperGaute
 Share

Anbefalte innlegg

Bare til info ang klimapanel: Var brukerfeil (heldigvis) :) Den blå kontakten var ikke skikkelig innpå før jeg fikk låst den på plass. Måtte tydeligvis være i den også for at panelet skulle godta strømmen den fikk inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har montert full defa pakke, (DEFA Smartstart II /m Fjernkontroll) Motorvarmer, kupevarmer og fjernkontroll virker, men den lade ikke batteriet..

Har koblet til + terminalen fremme i motorrom og brukt orginal jordingspunkt til jord. Noen som vet om man må programmere inn ladingen fra multichargeren til DEFA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en feilkode på luftfjøringen som jeg aldri har fått vekk. Nå funker det og justere luftfjøringen med INPA. Men den starter ikke av seg selv når bilen siger ned. Feilkoden er: 5b4f energy saving mode, har blitt fortalt at dette er dårlig batteri, ibs kabel eller ehc modul. Batteri og ehc modul er nytt. Kan det tenkes at batteriet må kodes? Og at dette gjør denne feilkoden?

Kan oppdatere med at jeg satt innpå Inpa og prøvde ekschange leaktest eller noe i den dur. Etter denne testen forsvant feilkoden og bilen hever seg selv :) men hva betyr den testen?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra en flaske Cola til noen tusenlapper vil jeg tro. :)

 

Problemet er ikke hva det koster, men å finne noen som vil/kan gjøre det, som igjen avhenger av hvor du bor og litt slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Bmw e61 525 04 mod.

Sliter med og få hevet bil igjen.

Hade lekasje på luftbelg høyre bak. Byttet denne, bilen har funka bra nå i 1 uke..

Men nå plutselig ligger den helt nede.

Kompressor starter men hever ingen ting.

Har slettet feilkoder og testet igjen.

Men kjenner d er veldig lite trykk ut fra den svarte til fordeler rød/blå til hver belg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som kan hjelpe meg?

Syns bare d e så rart da kompressor gir luft fra seg. Men ikke får fylt belgene nok. Kanksje jeg må bytte den andre også?

Syns bare d va rart den datt ned etter en tur på grus vei med masse hull i. Etter dette har jeg ikke fått heisa den opp igjen. Har prøvd jekk og og latt den pumpe seg opp. Men den legger seg helt ned igjen like fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...