kenris Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Det et snakk om lyden kommer fra innsiden , høres ut som kommer fra rattstammen e.l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Oktober 13, 2015 Share Skrevet Oktober 13, 2015 Bare til info ang klimapanel: Var brukerfeil (heldigvis) Den blå kontakten var ikke skikkelig innpå før jeg fikk låst den på plass. Måtte tydeligvis være i den også for at panelet skulle godta strømmen den fikk inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ovis Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Hei. Har montert full defa pakke, (DEFA Smartstart II /m Fjernkontroll) Motorvarmer, kupevarmer og fjernkontroll virker, men den lade ikke batteriet.. Har koblet til + terminalen fremme i motorrom og brukt orginal jordingspunkt til jord. Noen som vet om man må programmere inn ladingen fra multichargeren til DEFA? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 16, 2015 Share Skrevet Oktober 16, 2015 Har en feilkode på luftfjøringen som jeg aldri har fått vekk. Nå funker det og justere luftfjøringen med INPA. Men den starter ikke av seg selv når bilen siger ned. Feilkoden er: 5b4f energy saving mode, har blitt fortalt at dette er dårlig batteri, ibs kabel eller ehc modul. Batteri og ehc modul er nytt. Kan det tenkes at batteriet må kodes? Og at dette gjør denne feilkoden?Kan oppdatere med at jeg satt innpå Inpa og prøvde ekschange leaktest eller noe i den dur. Etter denne testen forsvant feilkoden og bilen hever seg selv men hva betyr den testen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenris Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Noen som vet ca pris på å kode inn cic idrive i en e61 lci ? Har cic idriven liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Alt fra en flaske Cola til noen tusenlapper vil jeg tro. Problemet er ikke hva det koster, men å finne noen som vil/kan gjøre det, som igjen avhenger av hvor du bor og litt slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenris Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Bor i trondheim , Mn kan kjøre et stykke for å få det gjort .. noen som kan eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenris Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Noen som vet om man bør flushe girkasse, eller om det kun er nødvendig å bytte olje? Gustav C. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Noen som vet om man bør flushe girkasse, eller om det kun er nødvendig å bytte olje? Søk litt. Det ligger mange tråder/innlegg om info. ang. dette. Ja det bør flushes ikke bare skift olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ois80 Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Hei Bmw e61 525 04 mod. Sliter med og få hevet bil igjen. Hade lekasje på luftbelg høyre bak. Byttet denne, bilen har funka bra nå i 1 uke.. Men nå plutselig ligger den helt nede. Kompressor starter men hever ingen ting. Har slettet feilkoder og testet igjen. Men kjenner d er veldig lite trykk ut fra den svarte til fordeler rød/blå til hver belg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ois80 Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Ingen som kan hjelpe meg? Syns bare d e så rart da kompressor gir luft fra seg. Men ikke får fylt belgene nok. Kanksje jeg må bytte den andre også? Syns bare d va rart den datt ned etter en tur på grus vei med masse hull i. Etter dette har jeg ikke fått heisa den opp igjen. Har prøvd jekk og og latt den pumpe seg opp. Men den legger seg helt ned igjen like fort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Kjent feil at kompressor innsug slange går i stykker og da trekker den inn støv dim ødelegger stempel på kompressor, klarer da ikke å lage trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Bor i trondheim , Mn kan kjøre et stykke for å få det gjort .. noen som kan eventuelt?Hvis jeg setter meg inn i det eller finner litt mer info om det så kan jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Oktober 18, 2015 Share Skrevet Oktober 18, 2015 Mener ZF anbefaler flush hver 80.000 Km/6 år på sine automatkasser. Jeg har ringt litt rundt og de 3 BMW verkstedene jeg hørte med, hadde ikke utstyr til å flushe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 19, 2015 Share Skrevet Oktober 19, 2015 Man flusher kassen og deretter skifter filteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå