Jokkke Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 (endret) Monterte supersport coilovers på bilen min igår. Og skulle ut å prøvekjøre og bilen er helt forferdelig å kjøre!! Den er helt spretten og hopper rundt. Ganske sikker på at jeg har montert det rett. Akkurat som å kjøre en bil uten støtdempere..Noen som har noe tips? Kjøpte de av en kar, men de har aldri vært tatt i bruk og ser helt nye ut.. EDIT: Fikk det til Måtte bare justere coiloversene enda høyere.. Endret Oktober 25, 2015 av Jokkke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muraren Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Hei Skiftet til vinterdekk i dag og brukte jekken som følger med bilen. Skulle da jekke opp venstre side bak, plasserer jekken i festet og begynner å sveive. Da når jeg så vidt får hjulet over bakken, så hører jeg at stålet gir etter og bilen faller ned. Ser opp under og ser at det jævla jekkfestet har gitt etter og ligger oppe i kanalen!!! Og ser også at det er rust i festet/kanalen. Er dette noe man kan prøve å få på rustgarantien? Er det noen andre som har opplevd dette?!? Det er snakk om en 2008 mod... Rimelig lei denne bilen nå, nettopp fikset kabelbrudd med mer.... Har hatt en god del biler og jeg må ærlig innrømme at denne 5 serien topper de alle med feil og mangler, dessverre...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 det hørtes ikke bra ut! har bilen komplett servicehefte blir nok dette ordnet på garanti ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muraren Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 det hørtes ikke bra ut! har bilen komplett servicehefte blir nok dette ordnet på garanti ja Har komplett servicehefte ja. Men har mine sterke tvil på at BMW tar dette på garanti...... Men, det er lov å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 det må di jo gjøre. jeg har ikke komplett servicehefte, likevel fikk jeg lakkert opp hele førerdøren grunnet noe overflate rust nede ved dørfalsen. Og min er en 05 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muraren Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 det må di jo gjøre. jeg har ikke komplett servicehefte, likevel fikk jeg lakkert opp hele førerdøren grunnet noe overflate rust nede ved dørfalsen. Og min er en 05 mod. Da øyner det et lite håp da! Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Gikk hele den plastsaken man setter jekken i gjennom kanalen? Det er jo litt spesielt... Altså denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muraren Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Gikk hele den plastsaken man setter jekken i gjennom kanalen? Det er jo litt spesielt... Altså denne: Stemmer det...... Hele dritten ble presset opp..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Dette høres mildt sagt sinnsykt ut! Har du bilder av dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muraren Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Dette høres mildt sagt sinnsykt ut! Har du bilder av dette? Er nok jeg som var for kjapt ute med å konstantere at festet har gått opp i kanalen. Prøvde å legge ut bilde av det, men fikk ikke dette helt til..... Skal prøve å få bildet inn her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Venter i spenning! Chrdoffen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muraren Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Venter i spenning! Det var det jeg fikk til..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Helt ekstremt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muraren Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Helt ekstremt! Ehhhhh, ja det kan du trygt si. Spent på hva BMW sier her....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 25, 2015 Share Skrevet Oktober 25, 2015 Det er nok mange som er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå