BMWlog Skrevet Mars 15, 2016 Share Skrevet Mars 15, 2016 Mistenker om det kan være IKHA modulen om det er noe som heter det, ellers så skal jeg prøve å få til det script greiene med INPA (slette alt, for å så lese av alt av koder). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 15, 2016 Share Skrevet Mars 15, 2016 Ja, les av feilkoder, notèr ned om du synes det kan være greit. Slett, og les på nytt. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Andre enn meg som sliter med dårlig borrelås på dørmatte førerside? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Jepp, bytta mattene og kjøpte slike man fester direkte i dørken uten borrelås. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 11 minutter siden, hanzhe skrev: Jepp, bytta mattene og kjøpte slike man fester direkte i dørken uten borrelås. Lyst å legge ut bilde? Begynner å bli drittlei av å dra tilbake matten hver gang jeg setter meg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Kan jeg alltids gjøre, knipser et når jeg kommer hjem BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkMe Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 On 15.3.2016 at 10.38, BMWlog skrev: Fikk testet nå idag, så snart det begynte å blåse kald luft så endret jeg til 4 gir og la meg på 2500 omdreininger, varm motor på motorvei. Lå slik i ca 5 minutt før det begynte å bli varmt igjen (rørte ikke klimapanelet) Men syns at 5 minutt var lenge så tviler på at det var dette som gjorde det? Men jeg har heller ikke så god peiling på dette Er ikke temperaturføleren til kupeen som tuller da? Eller ventilene som styrer vannet inn til registeret i varmeapparatet? (Erfaring fra mercedes) Har ikke sjekket om det er lignende system på BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Hei, noen her som har peiling på senkesett til e61 xdrive?, hva kan man bruke?, kunne tenkt meg coilovers, men blir ført dyrt, evnt noen som har bilder av bil med h&r 35mm fjærer?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 18 timer siden, sinkMe skrev: Er ikke temperaturføleren til kupeen som tuller da? Eller ventilene som styrer vannet inn til registeret i varmeapparatet? (Erfaring fra mercedes) Har ikke sjekket om det er lignende system på BMW Ja det jeg og tror... Men har rett å slett 0 peiling på dette derfor jeg spør her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinkMe Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 7 timer siden, tommyheimberg skrev: Hei, noen her som har peiling på senkesett til e61 xdrive?, hva kan man bruke?, kunne tenkt meg coilovers, men blir ført dyrt, evnt noen som har bilder av bil med h&r 35mm fjærer?:) Har hr35mm fremme på min. Mulig det er feil fjærer (har diesel), men den er ganske blaut og ser ut som den synker mer og mer sammen. Får ca to fingrer mellom hjul og dekk. Har du touring? I såfall kan du montere justerbare stag til nivå-reguleringa bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 18 timer siden, sinkMe skrev: Er ikke temperaturføleren til kupeen som tuller da? Eller ventilene som styrer vannet inn til registeret i varmeapparatet? (Erfaring fra mercedes) Har ikke sjekket om det er lignende system på BMW Ja det jeg og tror... Men har rett å slett 0 peiling på dette derfor jeg spør her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 On 16.3.2016 at 12.14, hanzhe skrev: Kan jeg alltids gjøre, knipser et når jeg kommer hjem Venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick2002 Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 (endret) Hei. Etter å først miste høyre ryggelys, skiltlys, og etterhvert visker osv, skjønte jeg at jeg hadde det velkjente kabelbruddet i bakluka. Jeg skiftet kablene på begge sider, og det meste begynte å fungere igjen. Dvs alt, forutenom høyre ryggelys og høyre skiltlys. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og har nå problemer med å fa bilen EU godkjent... Kan det virkelig være brudd lengere frem i bilen? Har lest noe om at lysmodulen må resettes om en pære har meldt feil mange nåkk ganger, men aner ikke om dette stemmer. Endret Mars 18, 2016 av Maverick2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 4 timer siden, sinkMe skrev: Har hr35mm fremme på min. Mulig det er feil fjærer (har diesel), men den er ganske blaut og ser ut som den synker mer og mer sammen. Får ca to fingrer mellom hjul og dekk. Har du touring? I såfall kan du montere justerbare stag til 4 timer siden, sinkMe skrev: Har hr35mm fremme på min. Mulig det er feil fjærer (har diesel), men den er ganske blaut og ser ut som den synker mer og mer sammen. Får ca to fingrer mellom hjul og dekk. Har du touring? I såfall kan du montere justerbare stag til nivå-reguleringa bak Har du bilde?:), hvor store felger har du?. Ja, jeg har touring😊. Om jeg kjøper fjærer så kjøper jeg 40mm som er til xdrive😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 1 time siden, BMWlog skrev: Venter i spenning ops, glemte helt av dette. Skal knipse et bilde etter jeg har støvsugd i mårra formiddag. Ser ikke ut i dørken nå, masse stein og drit BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå