BMWlog Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Takker Sliter med å finne noe brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Ja, det er bare dumt med brukt. Kjøp nytt eller gå over til cic. Rundt 8-9k for en ny Ccc. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Mange her da http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=bmw+e60+cc+unit&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=bmw+e60+ccc+unit&_sacat=0 BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Ja vurderer ny og greit å vite at den fungerer de neste 10 åra Hvor vanskelig er det å kode? Bare en registrering i NCS eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Bare å kode på nytt fra ncs såvidt jeg vet. Meget enkelt. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 On 30.4.2016 at 0.57, sveigis skrev: Huff. Ja de taklukene er en utfordring uten tvil. Men glemte noe ,ta og legg et lag med rustløsende overalt. Og se om du får kjørt luken i full åpen posisjon først. Saus da godt inn og la det trekke inn en stund. Så tilbake i tilt. Somsagt,smør trekantordningen og wirer bak der godt og trykk på bryter samtidig som du slår forsiktig i hullet på trekantbrankett begge sider. Lykke til og vær tålmodig. Da prøvde jeg idag,sauset godt inn, og begynte og banke forsiktig på branketten, denne gled noelunde greit frem og tilbake.. Men takluken ville ikke ned. Så banket forsiktig branketten bort slik at vippen gikk helt ned, og når jeg da trykte på vipp igjen gikk den fint oppigjen. Men nekter alså og legge seg ned.. Har styrt på i over 1 time for og håpe at noe ville gå seg til, men ser ikke slik ut. Så rekner med jeg må ta quickfix imorgen og få holdt bakre vipp lukket. ( Syntes forsåvidt det ser bedre ut ) Om ikke noen har noe tips da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Sender deg en pm.:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Noen som vet hva AUC sensor gjør? Ser jeg har feilkode på denne, er dette den som står fremme ved pollenfilter? Er denne "verdt" og bytte ut? Har forstått det slik at den styrer autoresirksaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Den styrer auto resirkulering. Ikke behov for å skifte den ut. Har hatt feil på min i 2 år. Ikke orket å skifte den... sinkMe og Skulebollen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Mai 7, 2016 Share Skrevet Mai 7, 2016 On 2. mai 2016 at 18.48, BMWlog skrev: Ja vurderer ny og greit å vite at den fungerer de neste 10 åra Hvor vanskelig er det å kode? Bare en registrering i NCS eller? Min ccc røk for noen uker siden, gikk av og på hele tiden. kjøpte meg brukt cic, og angrer ikke et sekund! helt fantastisk mye bedre enn ccc navien. verdt hver eneste krone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mai 7, 2016 Share Skrevet Mai 7, 2016 2 timer siden, Espelae skrev: Min ccc røk for noen uker siden, gikk av og på hele tiden. kjøpte meg brukt cic, og angrer ikke et sekund! helt fantastisk mye bedre enn ccc navien. verdt hver eneste krone Jepp det er veldig fristende, men blir nok litt for dyrt for min del dessverre så blir nok å kjøpe ny CCC forholdsvis fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 8, 2016 Share Skrevet Mai 8, 2016 Har jo da hatt takluke problemer på min e61.. Jeg har nå prøvd litt, og er redd jeg må ta en quickfix og "koble" ut bakerste vippen. Men hvordan er det med feilkoder da? Nå får jeg opp feilkode på takluken. Vil denne forsvinne når man fjerner bakerste vippefunksjon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stavangerske Skrevet Mai 12, 2016 Share Skrevet Mai 12, 2016 Har ett sett med Breyton GTS 20" som jeg ønsker å sette på en E61xdrive. Dekkene som står på nå er 285/30-20 og 245/35-20. Dette oppsettet får bilen til å "subbe" grunnet for stor dim Mitt spørsmål er om noen som vet/har erfaring om det mulig å sette på 295/25-20 og 245/30-20 dekk på denne bilen? Felgene er 8,5" fremme og 10" bak Mvh, Erlend Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 12, 2016 Share Skrevet Mai 12, 2016 On 7. mai 2016 at 1.48, BMWlog skrev: Jepp det er veldig fristende, men blir nok litt for dyrt for min del dessverre så blir nok å kjøpe ny CCC forholdsvis fort Jeg tror ikke en CIC-ombygging koster så veldig mye mer enn det en fabrikkny CCC vil koste. BMWlog reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 12, 2016 Share Skrevet Mai 12, 2016 (endret) On 8. mai 2016 at 0.00, Skulebollen skrev: Har jo da hatt takluke problemer på min e61.. Jeg har nå prøvd litt, og er redd jeg må ta en quickfix og "koble" ut bakerste vippen. Men hvordan er det med feilkoder da? Nå får jeg opp feilkode på takluken. Vil denne forsvinne når man fjerner bakerste vippefunksjon? Var en her inne som også hadde problem med det samme. Han fikset det, hør med sveigis Endret Mai 12, 2016 av ahj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå