BMWlog Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 18 timer siden, awt skrev: Jeg tror ikke en CIC-ombygging koster så veldig mye mer enn det en fabrikkny CCC vil koste. Ja kom nesten fram til det Er det bare å hente fra LCI vrakbiler da eller andre metoder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Selv om bilen er LCI, er det ikke ensbetydende med at den har CIC. CIC gjelder kun det siste året/halvannet på E6x. Men ja, det er igrunn bare å plukke med seg delene, men det skal kodes og du må få aktivert navigasjonsfeltet på ett eller annet vis (emulator, script eller FSC). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkraft Skrevet Mai 13, 2016 Share Skrevet Mai 13, 2016 Sliter med å få lukket bakluka på e61 530xd 2008mod.. den åpner seg med alle knapper, både bak, inni bilen og nøkkel, men den lukker seg ikke. Lyset i knappen på luka bak er også borte. Kabelbrudd? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 14, 2016 Share Skrevet Mai 14, 2016 Microbryter eller ledningsbrudd ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Mai 24, 2016 Share Skrevet Mai 24, 2016 Jeg har nettopp hentet nye E61'en min, men oppdaget fort et problem. Viskerbladene stopper i feil posisjon. Hva skyldes dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 24, 2016 Share Skrevet Mai 24, 2016 Mener det er relè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larslol Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Jeg har byttet relét nå. Det hjalp ikke noe særlig. Knotete å bytte var det og. On 24.5.2016 at 22.54, Otis skrev: Mener det er relè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Mulig motoren snart tar kvelden da. Dumme der er at man må bytte hele greien da ingen deler er løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Noen som har en god oversikt på alle dreneringer på E60? (Trenger ikke til takluke) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juni 1, 2016 Share Skrevet Juni 1, 2016 Noen som vet om dette er IKHA modulen, eller ligger den nede i gulvet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520Msport Skrevet Juni 17, 2016 Share Skrevet Juni 17, 2016 Hei, Jeg lurer på om noen vet av ei god løsning for å montere mobiltelefonholder i min kjære E61? Vil ha en pen og funksjonell løsning. Kan eventuelt kjøpe orginalholder som ligger i midtkonsoll, men det er litt knotete hvis jeg skal spille fra Tidal.... Tips mottaes med Stor takk God BMW helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Fant denne kontakten under hattehyllen. Antennekontakt? Til hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Om den ene sensoren min har konstant pip og viser at jeg er helt inntil noe med en gang jeg setter den i revers noen ganger etterfult av PDC failure - er det et tegn på en ødelagt sensor eller selve PDC modul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Dårlig sensor som vil ryke om tid. Sensorene kan man enkelt sjekke selv om de fungerer skikkelig ved å trykke på p knappen og gå rundt bilen og hør om alle sensorene tikker likt og samme tikking. (kan kun gjøres når systemet er aktivt) Om det er kabelbrudd eller PDC modul så pleier det som oftest ikke å vise noe på skjermen, men kun få PDC Failure og systemet deaktiveres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWlog Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 (endret) 3 timer siden, Reef89 skrev: Dårlig sensor som vil ryke om tid. Sensorene kan man enkelt sjekke selv om de fungerer skikkelig ved å trykke på p knappen og gå rundt bilen og hør om alle sensorene tikker likt og samme tikking. (kan kun gjøres når systemet er aktivt) Om det er kabelbrudd eller PDC modul så pleier det som oftest ikke å vise noe på skjermen, men kun få PDC Failure og systemet deaktiveres. Ja alle de andre fungerer helt fint utenom denne som alltid viser fullt rødt eller slår ut systemet med en PDC failure, men da får jeg prøve å bytte den Edit: Regner med denne fungerer fint? http://www.ebay.com/itm/BMW-e60-e61-parking-ultrasonic-sensor-PDC-66206989091-black-sapphire-475-NEW-/191523377641?hash=item2c97aed1e9:g:HSMAAOSwBLlU8Dji&vxp=mtr Endret Juni 19, 2016 av BMWlog . Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå