PenguiN- Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Er det forskjellig ratt i sedan og stasjonsvogn? Første rattet er fra en sedan og andre er fra stasjonsvogn. ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Trur det har noe med årsmodellen på bilene. Eg har det øverste rattet, på 2004 e60. Og da er sikkert det nederste rattet fra en nyere e61. Trur ikkje det er forskjell på rattene i e60/61 .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roveen Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Jeg har stasjonsvogn, men har likt ratt som på det øverste bilde. Vet ikke om det kan ha noe med varme i ratt å gjøre? Det er det vertfall på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Er ikke det nederste rattet m-tech/sport ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Er ikke det nederste rattet m-tech/sport ? jo M-tech utgavene har annet ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Edit, ser at saltkjelen har kommet med svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Man fikk flere forskjellige ratt til E60/E61. Standardrattet (det øverste) ble re-designet ved facelift (03/2007). Det nederste rattet som linkes til her er sportsratt. Man fikk varme i både standardratt og sportsratt fram til 09/2007 hvor da M-sportsratt også hadde mulighet for å få varme (har ikke medregnet M5 ratt / smg ratt, som har blandt annet giring på ratt).. Standardratt 07/2003-03/2007: Standardratt 03/2007-2010 Sportsratt: M-sportsratt: M5 ratt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 Okei siste spørsmålet mitt om E61 nå. Etter å ha funnet 3 brudd i bakluken er dette nå rettet opp. Samtidig ble det skiftet lysmodul. Nå gjenstår følgende: 1 - Nøklene fungerer ikke på fjernstyring, kun manuell låsing/åpning. Selger sier dette må kodes via ett spessiellt BMW program som heter OPS eller noe...Dette er visstnok pga skifting av lysmodul? 2: Viskeren bak fungerer ikke, men motoren høres når han starter den. Spyling og varmetråder fungerer bak. Selger mistenker at den har låst seg pga irr eller noe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Januar 18, 2011 Share Skrevet Januar 18, 2011 F¤#"... Oppdaget noe som ser ut som små rustbobler på bakluken på min 07 mod E61 Det er helt ute i kanten med den ruten som kan åpnes bak! Ser ut som det er en plass det ligger seg vann ofte! Ser det kun når ruten er åpen. Bilen er importert, noen som vet hva slags garanti som gjelder da? Bilen er ikke 4 år ennå! Vet at rust på bakluke var en typisk feil på E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 INGEN som vet at grunnen til at sentrallås/fjernstyrt sentral lås ikke fungerer er pga dårlig antenne forsterker ELLER fordi det er satt inn ny lys modul??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Hvis antenneforsterkeren ryker eller har brudd på ledning så virker den ikke...fant jeg ut. Når en skifter batteri feks må en også legge inn kodene på nytt hvis en ikke har strøm på nettet. Så hvis verkstedet har skiftet noe og bilen kommer tilbake og det ikke virker, si at de har gjort feil og må rette dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 F¤#"... Oppdaget noe som ser ut som små rustbobler på bakluken på min 07 mod E61Det er helt ute i kanten med den ruten som kan åpnes bak! Ser ut som det er en plass det ligger seg vann ofte! Ser det kun når ruten er åpen. Bilen er importert, noen som vet hva slags garanti som gjelder da? Bilen er ikke 4 år ennå! Vet at rust på bakluke var en typisk feil på E39 Hei! Hadde samme greia på min bil, ta deg en tur til BMW så fikser de nok dette. De scanner serviceheftet ditt som blir sendt til tyskland, så hvis du har vært flink med servicene og alt er fulgt etter BMWs standard får du dekket dette på garanti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 12 års garanti mot rust på biler produsert etter 01/2004, så sant kontrollprogrammet ved service er fulgt og angrepet ikke skyldes lakkskader som riper, steinsprang m.m. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 F¤#"... Oppdaget noe som ser ut som små rustbobler på bakluken på min 07 mod E61Det er helt ute i kanten med den ruten som kan åpnes bak! Ser ut som det er en plass det ligger seg vann ofte! Ser det kun når ruten er åpen. Bilen er importert, noen som vet hva slags garanti som gjelder da? Bilen er ikke 4 år ennå! Vet at rust på bakluke var en typisk feil på E39 Hei! Hadde samme greia på min bil, ta deg en tur til BMW så fikser de nok dette. De scanner serviceheftet ditt som blir sendt til tyskland, så hvis du har vært flink med servicene og alt er fulgt etter BMWs standard får du dekket dette på garanti. Den er god. Får stikke innom min lokale BMW forhandler og høre hva de har og si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Idag ville ikkje webastoen min starte om morgonen, da eg trykket "on" på fjernkontrollen ... -5 grader ute, laderen har stått på og ladet batteriet i hele natt. Prøvde flere ganger, men starter ikkje, uansett kor mange ganger eg trykker.. Hjelp? 2004 e60 530d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå