Haug530D Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ingen problemer med min bil heller E39 Sedan, vi reiste i sommer til Danmark hele familien, meg selv og fruen + 2 barn, 1år og 6år, vi kjøpte for anledningen en veldig smart vogn som kunne slås ganske mye ned, ble ca størrelsen til en vanlig paraplytrille, + at vi kjøpte 2 kofferter som fikk plass helt innerst, i tilegg hadde jeg el-kjølebag baki + mye annet som fruen hadde pakket, så er man smart å pakker lurt så går det meste. foretrekker sedan fremfor stasjonsvogn, vet ikke helt hvorfor men har aldri likt stasjonsvogner generelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Dersom slike "problemer" kommer, blir det å kjøpe seg en 7 serie tenker jeg. bombesikker bil for familen og bagasjeplass i massevis. Hunden får en ta på taket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Dersom slike "problemer" kommer, blir det å kjøpe seg en 7 serie tenker jeg. bombesikker bil for familen og bagasjeplass i massevis. Hunden får en ta på taket Ingen dum ide Har redusert fra 2 til 1 barnevogn og skulle ha med meg av natrlige årsaker nå, og hunden er aldri med og kjører bmw da får jeg heller ta å putte alt inni den store barnevogna (les folkevogna) der hund og barnevogn går side om side sammen med alt annet som skal være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hund i bil (med mindre det er en bitteliten) har jeg aldri skjønt. Vond lukt, hår og slitasje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hund i bil (med mindre det er en bitteliten) har jeg aldri skjønt. Vond lukt, hår og slitasje... Kommer ann på hvordan bil og hvor i bilen hunden, hvor ofte du vasker og holder bilen bilen i orden. Dessuten hvem bryter seg inn i eller prøver å stjele en bil med en passe stor, skummel hund inni Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif-Tore Mellemstrand Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Hei er det noen som har erfaring med barnevogn i E46 Sedan?Venter en liten, og lurer på om det lar seg gjøre og beholde min kjære bil ? Det kommer helt an på hvilken vogn du har. Den vi kjøpte (teutonia) måtte jeg ta av hjulene på for få plass i min e46 sedan. Normale sportsvogner er ikke noe problem. Jeg tok av hjulene i ca 6 mnd og gikk lei. Har nå e91... Har vært og sett på en vogn nå. På denne motte vi tar voga og trillerammen fra kvarandre. Det hadde jeg regnet med og. Trillerammen gikk helt fint i bagsajerommet. Men selve vogna ble det dårlig med plass i bagasjenrommet, så denne fikk plass på siden av barne sette. Men gitt der var bilen full Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Har vært og sett på en vogn nå. På denne motte vi tar voga og trillerammen fra kvarandre. Det hadde jeg regnet med og. Trillerammen gikk helt fint i bagsajerommet. Men selve vogna ble det dårlig med plass i bagasjenrommet, så denne fikk plass på siden av barne sette. Men gitt der var bilen full Løsningen på denne utfordringen er en kombivogn der man kun bruker sportsvogndelen sammen med en voksipose når man skal ut med bilen. http://www.voksi.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Til tider har jeg problemer med å få med meg alt jeg trenger i min E39 varebil. Japp, varebil. Vi har som de fleste forstår ut fra bilen ikke barn. Hundeburet tar riktignok 1/3 av volumet i det opprinnelige lasterommet, men pga skilleveggen kan jeg laste resten av rommet helt opp til taket. Likevel har jeg ved flere tilfeller hatt den så fulllastet at jeg måtte stappe ting under forsetene for å få alt med. Et eventuelt fremtidig behov for barnevogn ser jeg ikke lyst på! I studenttiden var vi fire kompiser på helgetur med fire par ski og full oppakning i min daværende 83 Polo Coupè 1,3. Fullstendig proppet med fire fullvokste nordmenn og bagasje. Det gikk det også, om enn ikke så fort i motbakkene... Naboene mine har to barn og klarer seg åpenbart med en Subaru Justy, så alt må være mulig for den kreative. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuned Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hei er det noen som har erfaring med barnevogn i E46 Sedan?Venter en liten, og lurer på om det lar seg gjøre og beholde min kjære bil ? Det kommer helt an på hvilken vogn du har. Den vi kjøpte (teutonia) måtte jeg ta av hjulene på for få plass i min e46 sedan. Normale sportsvogner er ikke noe problem. Jeg tok av hjulene i ca 6 mnd og gikk lei. Har nå e91... Har vært og sett på en vogn nå. På denne motte vi tar voga og trillerammen fra kvarandre. Det hadde jeg regnet med og. Trillerammen gikk helt fint i bagsajerommet. Men selve vogna ble det dårlig med plass i bagasjenrommet, så denne fikk plass på siden av barne sette. Men gitt der var bilen full har teutonia fun vogn jeg og den går veldig greit ned i bagasje rommet på e46 coupe bare ved å baggen av understellet og å slå sammen det. alle hjul kan sitte på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Da vi fikk smått hadde jeg en E30 323i Coupe, UTEN vippe seter... Det gikk utrolig nok bra lenge.. Kona måtte sitte bake da setene ikke lot seg vippe frem, det ble ikke plass til stolen mellom setet og B.stolpen.. Alt går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Det meste går over kort tid, spm er hvor lenge det varer. Personlig skylder jeg tålmodighet og takler ikke trange ting. Jeg hadde en et år gammel E90 når to skulle bli tre, så jeg kjøpte en gammel E39 først som sist. Det først etter å ha prøvd å få på plass en maxi cosi med underdel i baksete, vedkommende som skulle sitte foran måtte da være under 40 kg og være av str dverg for å sitte komfortabelt. i så måte er det veldig greit med en touring, syns vel touringen ser bedre ut nå enn de gjorde, siden fornuften tilsier det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Hund i bil (med mindre det er en bitteliten) har jeg aldri skjønt. Vond lukt, hår og slitasje... Må jo ha med seg bikkja rundt omkring. Sier seg vel selv. Slitasje, og hår er noe man må forvente hvis man skal ha dyr. For min del har jeg aldri sliti med at bikkjelukt sitter igjen i bilen. Bikkja har dog kun satt sine poter i M3`n et par ganger. (Hehe, nødstilfeller. Har firmabil for hu. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 Hun lille vår er ofte med i bil (elsker å være med samme hvor vi skal), men selv om hun er strihåret (røyter ikke stort) og ikke lukter vondt, så har jeg et sammenleggbart bur som hun må bruke i BMWen. Orker ikke at hun løper rundt og riper opp setene. I LRen er det enklere. Forresten så kan jeg oppdatere om 7-serie og vogn også - det er stort sett madammen som kjører den om dagen, og hun hadde med seg en tvillingvogn for noen dager siden. Den gikk rett inn i 7ern uten å gjøre annet enn å legge sammen.. Verre er det med bagvogna, den må i molekyler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Når tiden med barnevogn er over, blir mulighetene mange. E36 M3 Coupe fungerer glimrende som familiebil. Her på tur med kone og to barn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå