Gå til innhold

Kjøpt E61 med ulovlig solfilm, fikk med skjolder på kjøpet


Gjernes
 Share

Anbefalte innlegg

Huff, for en tåpelig sak fra forhandleren! Frustrerende å se hvor fraværende yrkesstoltheten er. Håper virkelig det ordner seg for deg. (og av erfaring så anbefaler jeg deg å vente en dag og lese gjennom brevet igjen og også få noen du stoler på til å lese gjennom det så det blir så korrekt, saklig og objektivt som mulig)

Håper virkelig dette løser seg! Saken er så godt dokumentert her at får du en positiv utgang vil den kunne brukes som en eksempelsak for andre i samme situasjon.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 191
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oppdatering

Sendte et langt brev til BMW Norge på torsdag.

Jeg dro til advokat på mandag. Fikk beskjed om at jeg måtte dra til et lakkeringsverksted og skaffe takst for lakkering.

Dro til lakkeringsverksted og fikk beskjed om at de måtte ha et par dager på seg før jeg kunne få taksten.

I går Onsdag leverte jeg inn bilen til reperasjon av en føler på rattutslaget som var gåen.

I dag dro jeg innover for å hente bilen. Etter ca. 5 minutter i kundemottaket på verkstedet, så kom selgeren bort til meg.

Han legger seg flat og sier at jeg får hevet kjøpet på mine betingelser :shock:

Da svarte jeg med at jeg ville at advokaten min skulle lage regnestykket for oppgjøret. Og det godtok selgeren :D

Så mandag har jeg avtalt møte med advokaten, og da håper jeg at denne saken skal være ferdig en gang for alle. Sitter med en fantastisk følelse i dag. Sitter for det meste å gliser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, nydlig! Er vel noen som har gitt han selgeren en tupp i baken eller noe.. Kanskje sjefen hans?

Om jeg ikke tar helt feil så har sjefen hans et motto om at ingen kunder skal være misfornøyde på noe vis. Faktisk meget forundret over at det tok så lang tid før denne saken løste seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er over før pengene er på konto. Håper virkelig at ting går din vei nå...

Nei det var akkurat det da. Det hadde ikke vært første gangen han hadde ombestemt seg i tilfellet.

Men denne gangen hadde jeg vitner i kundemottaket som hørte hva han sa til meg. Håper det ordner seg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, nydlig! Er vel noen som har gitt han selgeren en tupp i baken eller noe.. Kanskje sjefen hans?

Om jeg ikke tar helt feil så har sjefen hans et motto om at ingen kunder skal være misfornøyde på noe vis. Faktisk meget forundret over at det tok så lang tid før denne saken løste seg.

Lurer på om ikke mitt brev til BMW Norge har vært en avgjørende faktor her. Men jeg syns det har tatt unødvendig lang tid. Minner meg litt om metodene til forsikringsselskapene hvor de drøyer tiden maksimalt helt til kunden rett og slett ikke gidder mere, og bare gir opp.

Må ærlig innrømme at forumet har vært til stor hjelp med å få meg til å holde ut i denne saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg sterkt om en sak jeg hadde med Møller for noen år siden, samme sak der også. Holdt på i 1,5 år før jeg nådde gjennom. Kranglet med dem om forstilling, rustskader, mangelfull utførte servicer, manglende leiebil, sviktende klimaanlegg, ulyd bakaksling, ulyd klimaanlegg. Brukte advokat til slutt på å få ordnet bilen uten kostnad for meg. Kunne ikke engang få bestilt service uten at det ble rot, fikk egen saksbehandler til forhandler tilsutt som bestilte leiebil og ordnet alt med tanke på servicer. Jeg sendte bare en mail om hva som måtte gjøres og han ordnet det for meg. Men feilene ga seg ikke, kom fortere enn de ble ordnet desverre. Orket ikke mer på slutten å solgte bilen med tap på over 60k. Aldri mer VW, men slikt kan skje andre merker også ser jeg....

Men noen forhandlere er mere ryddige enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dom seier i sverige! Hvilket jævla liv!

Håper virkelig dette ordner seg, viser bare at det er viktig og ikke gi seg. Du må spørre selger etterhvert, dersom saken ordner seg! Hva som fikk han til å snu på flisa. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg sterkt om en sak jeg hadde med Møller for noen år siden, samme sak der også. Holdt på i 1,5 år før jeg nådde gjennom. Kranglet med dem om forstilling, rustskader, mangelfull utførte servicer, manglende leiebil, sviktende klimaanlegg, ulyd bakaksling, ulyd klimaanlegg. Brukte advokat til slutt på å få ordnet bilen uten kostnad for meg. Kunne ikke engang få bestilt service uten at det ble rot, fikk egen saksbehandler til forhandler tilsutt som bestilte leiebil og ordnet alt med tanke på servicer. Jeg sendte bare en mail om hva som måtte gjøres og han ordnet det for meg. Men feilene ga seg ikke, kom fortere enn de ble ordnet desverre. Orket ikke mer på slutten å solgte bilen med tap på over 60k. Aldri mer VW, men slikt kan skje andre merker også ser jeg....

Men noen forhandlere er mere ryddige enn andre.

Jævlig surt å komme opp i en sånn situasjon asså.

Men jeg har fått intrykk av at Møller er striks med forhandlerene sine.

Men men, gresset er vell ikke grønnere på andre sida av gjærdet.

Selv om jeg har hatt et mareritt med forhandleren, så kommer jeg vel neppe til å bytte bilmerke. Det er jo ting på Bmw som kansje kunne vært gjort annerledes, men til nå så har jeg ikke prøvd en bedre bil enn Bmw.

Det skal nokk mere til for at jeg skal kvitte meg med interessen for akkurat dette merket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som dom seier i sverige! Hvilket jævla liv!

Håper virkelig dette ordner seg, viser bare at det er viktig og ikke gi seg. Du må spørre selger etterhvert, dersom saken ordner seg! Hva som fikk han til å snu på flisa. Lykke til!

Jeg venter jo fortsatt på taksten for hellakkeringa.

Så når denne foreligger, så skal jeg ta meg en tur over og levere denne til forhandleren. Så skal jeg spørre med det samme om hva de har tenkt å gjøre med saken, og hvorfor det tok så lang tid med å gjøre meg fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...