ZhilleN Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Kjørte selv en Honda Integra Type S, 08 mod _tror jeg_ .trivdes ikke med den bilen, dårlig utsikt av kupeèn.. drar seg jævlig til siden om man gir på, men over 200hk på fremhjula er ikke kurrant uansett. Satt noen 19" felger på den, noe alle elever ved den skolen har hørt og snakker om er " Pass på felga" Bilen er også senka såpass mye som 70mm, helt på trynet! er en skolebil.. blir bare dumt. Er vel heller noe med at de som driver denne kjøreskolen tror at blodsenk og fete felger tiltrekker seg ungdommen. Og det gjør det sikkert også Dette blir på spissen, men hadde jeg fått velge å kjøre opp med en "vanlig" bil kontra en ny ferrari/porsche mot at jeg betalte et par ekstra lapper, så hadde jeg gjort det:P +1 Er en på Hamar som har en E36 M3 som skolebil, det er bare for og tiltrekke, men hadde ikke gjort noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Jeg hadde faktisk to biler jeg kjørte med. VW Passat 06 Mod Highline. Og Golf 6 Highline. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Her i Askim er de fleste helt standar E90 318d, men en annen skole har også Volvo C30 med litt småstjæsj. I Mysen derimot, på Esp1tech kjøreskole har de en sølvgrå E91 med full M-pakke og 18 eller 19'' M-tech felger. Mener det er en 320d. Den var innom skolen her seinest igår, ingen tvil om hvor jeg skal kjøre opp hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 jeg kjørte opp i en 2003 mod vw passat 1,9tdi var vell highline utgaven og med 6trins kassa og 4hjulsdrift. 130hk versonen. passat er og blir en kjedlig bil, men den jikk faktisk ganske bra! morsomt med 4hjulstrekken på glattkjøringa også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Bare som dere vet så fins det en 650 cab som skole bil,måtte bare gå bort og høre med kjørelærern!syke greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
urgem3 Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 nå fikk jeg lyst å kjøre opp på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 25, 2009 Share Skrevet September 25, 2009 Linka for en stund tilbake til en kjøreskole i Oslo som har et godt utvalg av drømmebiler. En hvit E92 er godkjent å lære å kjøre bil i vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ynot Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 når jeg kjørte opp her i bygda var det audi de hadde alle mann! stort sett 100 og slike ting.(dette var da i 1990) men husket at en kjøreskole i ålesund reklamerte med at de hadde pontiac turbotransam official pacecar!(tror dette var senere på 90 tallet?) (ikke den her da, men samme karosseriutgave) som kjøreskole bil! skal sies at det var en 1980 modell da! men uansett gromme greier! selv om jeg har prøvt noen slike, og det er ikke akkurat en bil for svingete sunnmørs veier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyvk Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 Detta må jo være den grommeste skolebilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Ser det går en F10 som skolebil her i Bergen. Får lyst å ta en gjenoppfriskningstime siden det er ganske lenge siden Nissan Laurel ble brukt som skolebil. Det for dere som ikke kjørte opp på slutten av 80 tallet være glad for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 I Kristiansand har de nye Scirocco med senk og store felger som kjøreskolebil. Også S-line Audier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Kjøreskolebilen jeg kjørte i var en Toyota avensis, meget spennende.. I området har jeg sett noen pene kjøreskolebiler, bl.a en hvit Audi A5, senket og 20" hvite felger.. Metro trafikkskole kjører noen pene biler (alltid hvite) http://metrotrafikkskole.no/page.html?item=111 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 i mandal er det en kjøreskole som bare har helt nye bmwer av alle slag! Skal knipse noen bilder neste gang jeg ser en av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Samme med Stavanger - Thorleif Olsen, Haugsgjerd (ser ut som om de har gått over fra MB til BMW), Våland Trafikkskole m.fl. har mye gromme BMWer. Thorleif Olsen og Våland Tr.sk. er de som har den hvit E92`en med M-fargene, samt en blå og en svart ACS 3, og noe X5 og X3 greier i tillegg. 520dT M-sport med ACS oppgraderinger er det og yngstemann i firmaene har/hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet September 17, 2011 Share Skrevet September 17, 2011 Her er en skole ifra Stavanger som satser friskt, her med en 123D på Nürburgring for å lære seg å kjøre bil.. Tøft bilde på hjemmesiden deres og.. http://www.hognestadtrafikkskole.no/hjem/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå