Gå til innhold

Selgeradvarsel: Kim Bonnevie Høyer / speedster911.no

schnellfahrer
 Share

Anbefalte innlegg

Det eneste som eventuelt måtte være dumt ved å nevne Autocon AS ved Kim Bognø i Sandefjord i denne tråden, er hvis det tar fokus bort fra Kim Bonnevie Høyer og speedster.no.

Dette tror jeg imidlertid oppveies av at mange vil komme til å klikke seg inn på denne tråden for å lese om helt konkrete negative opplevelser i forbindelse med bilkjøp, og da har jeg problemer med å se at det er dumt at man får lov til å gi eksempler på andre, beviselig negative opplevelser.

Ytringsfrihet er en ganske kjekk ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare antyder at det er dumt, og at vedkommende det gjelder mest sannsynlig setter lite pris på dette.

Helt konkret... hvorfor er det dumt ?

Tråden omhandler ikke personen vi snakker om her nå, og ser heller ikke vitsen med å "varme opp" dette navnet så lenge det ikke er spesifike problemer ute og går av ny art i dette tilfellet.

Rettslig så er det oppe og avgjort, så glem det, eller gjør noe med det selv.

Jeg har kun kommet med faktaopplysninger som også er gjengitt i media og hvor du måtte leite. Han kunne jo tenkt seg om to ganger før han svindlet folk.

Kompis av en tidl. kollega kjøpte bil av ham med justert km. De ringte til Tyskland og lurte på om det var tatt registerreimsservice (de trodde den hadde gått 95.000km), "jada, det var gjort på 195.000km"...

Skjønner at du lurer, og ja.

Trenger ikke lete etter faktaopplysninger rundt dette, da det til en viss grad har kommet meg for øret andre veier.

Som nevnt over, så er heller ikke personens navn særlig relevant i tråden så vidt jeg kan skjønne.

At din kompis ble lurt er surt, men og bruke dette forumet, og i tillegg tilfrøre OT i tråden med den hensikt og henge han ut på bakgrunn av gammelt "hat" er vel ikke akkurat dokumentert god etikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden omhandler ikke personen vi snakker om her nå, og ser heller ikke vitsen med å "varme opp" dette navnet så lenge det ikke er spesifike problemer ute og går av ny art i dette tilfellet.

Jeg er selvfølgelig enig i at tråden ikke handler om Bognø, men alt Gunnar har gjort er å fortelle oss om en annen person som i tillegg til den/de tråden handler om heller ikke helt vet hvordan man skal drive butikk på en lovlig måte (det har vi rettens ord på). Det er mulig dette ikke er spesielt hensiktsmessig, men det er Gunnar´s valg... og forbudt er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selvfølgelig enig i at tråden ikke handler om Bognø, men alt Gunnar har gjort er å fortelle oss om en annen person som i tillegg til den/de tråden handler om heller ikke helt vet hvordan man skal drive butikk på en lovlig måte (det har vi rettens ord på). Det er mulig dette ikke er spesielt hensiktsmessig, men det er Gunnar´s valg... og forbudt er det ikke.

Du får det til og virke som om jeg har sagt at det er forbudt. Hvilket jeg IKKE har sagt.

Case closed fra min side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det til og virke som om jeg har sagt at det er forbudt. Hvilket jeg IKKE har sagt.

OK, men hva er da poenget med ditt innlegg ?... Gunnar skriver et innlegg som på alle måter kan passere... og det er vel egentlig det !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, men hva er da poenget med ditt innlegg ?... Gunnar skriver et innlegg som på alle måter kan passere... og det er vel egentlig det !

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 12 years later...

Vel.. når er’n i gang igjen. Denne gangen med en Carrera GT som er en sinnsykt dyr vil. I tillegg krever han «depositum» på 30.000kr for «reservasjon» aka. lommepenger til KBHs neste tur på byen…

tror dessverre at noen kommer til å bite på her, til tross for at chassis nummeret ikke en gang tilhører en Carrera GT, men en 911 Targa, og at bilen som er avbildet er fra 2008.

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=226910186&al_applink_data={"target_url"%3A"https%3A\%2F\%2Fwww.finn.no\%2F226910186%3Ffbclid%3DIwAR1lh8shGIDrR66AS_7sLrm_sMxFLZr5PAiEQGlGw8ReLOuBCpZXwpTbngQ"%2C"extras"%3A{"fb_app_id"%3A1375962765972285}%2C"referer_app_link"%3A{"url"%3A"fb%3A\%2F\%2F\%2F%3Fapp_id%3D1375962765972285"%2C"app_name"%3A"Facebook"}}

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var litt av en type må jeg si, utrolig å skulle selge en bil til 8 mill med bare ett bilde i en Finn annonse. Heldigvis tror jeg de fleste med så mye midler ikke er så lettlurte at de går på denne annonsen. Men jeg ser han har flere biler under noe som heter Wolfswagen, med flere bilder i annonsene og til rimeligere priser. Her må man passe på, ser alle biler står i USA. Kanskje dette er bilder han har hentet fra eBay eller andre salgssider i USA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...