Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 90
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
400Nm i merkes godt det

Jeg tror du fint greier 400nm med beina dine jeg. :wink:

Mange av oss klarer også fint 1000Nm med henda. Men prøv å gjør det med 2-3000o/min på pedalene :lol: Skal være bra svett da :lol:

Når jeg sykler 45-60min så prøver jeg holde i overkant av 90 tråkk i minuttet(Skal ifølge de som kan seg på dette være en noenlunde bra intensitet for min ikke akkurat topptrente kropp :roll: ). Det går fint for en middels trent person, men da snakker vi ikke om særlig moment i gården, her er det å finne beste gir tvert :whoa:

Forøvrig så er det vel BauerCab og Compact(Grunnet lyktene framme) jeg kommer på i farten som ikke faller helt i smak. Er også noe så sjeldent som Bangle tilhenger her inne :wink:

Av biler som står øverst på ønskelisten er derimot 635Csi(M6) 3.0Csi og M1. Om vi kan våge oss å kalle F1 McLaren litt BMW så er denne helt på toppen sammen med den eneste BMW Nasca C2 i privat eie, som jeg vet om ihvertfall 8) (Ikke sikkert det er den på bildet)

1991_bmw_nasca_04_m.jpg

1991_bmw_nasca_08_m.jpg

1991_bmw_nasca_02_m.jpg

1991_bmw_nasca_19_m.jpg

Skrevet
Jeg blir alltid litt spent når jeg ser en fin e60 mtech, for så å se at det er en 520d/i.

Jepp, det er akkurat det jeg mener!

Og typisk så har eieren montert 6-er grill og byttet til endestuss med to rør.

Det er for meg også bare en manifestasjon på at eieren egentlig ikke er fornøyd med å bare ha en 4-er under panseret!

Ehm.. javel.. Jeg vil tro man gjør dette for utseendes skyld.. Hvorfor monterer man M-tech? Er det for at folk skal tro de har M5 eller er det for utseende..? Vel, for mitt vedkommende er det det siste.. :roll:

Skrevet

Ehm.. javel.. Jeg vil tro man gjør dette for utseendes skyld.. Hvorfor monterer man M-tech? Er det for at folk skal tro de har M5 eller er det for utseende..? Vel, for mitt vedkommende er det det siste.. :roll:

Bare ikke gjør det slik 8)

o7jww1qkrmm2z3y7tqq8.jpg

Skrevet

Klart man gjør det for utseende.

Man vil jo at bilen skal se ut som om den har en større motor enn den har.

Om det var slik at R6 modeller hadde svart grill og at R4 modeller hadde kromgrill, hvor mange R6-eiere tror du da hadde montert kromgrill? Nei, da hadde det selvfølgelig vært gjevest å ha svart grill.

Dette er badgetuning for kjennere.

M-pakke er et tilvalg man kan gjøre uavhengig av motor, og er originalt fra fabrikk.

Skrevet

Man får vel 100hk mer for emblemet, billig trimming det igrunn.

Neida, M-tech er fint og har ikke noe imot f.eks. en original 316 som setter på fullt M-tech, sålenge ikke ///M-emblemet dukker opp bak. Men innvendig synes jeg det er stilig med M-interiør, så om noen har M-emblem på girkule,ratt, gulvmatter eller seter så gjør ikke det noe selv om det ikke er en M-bil.

Er 100% enig med Saltkjelen og kjennern :-)

Skrevet

Klart man gjør det for utseende.

Man vil jo at bilen skal se ut som om den har en større motor enn den har.

Om det var slik at R6 modeller hadde svart grill og at R4 modeller hadde kromgrill, hvor mange R6-eiere tror du da hadde montert kromgrill? Nei, da hadde det selvfølgelig vært gjevest å ha svart grill.

Dette er badgetuning for kjennere.

M-pakke er et tilvalg man kan gjøre uavhengig av motor, og er originalt fra fabrikk.

Dersom det var slik at R4-eiere hadde hatt chromegrill som standard hadde det vært flott. Jeg hadde ikke byttet ut den med den kjipe originalgrillen. Det er for meg likegyldig om tingen kommer fra M5, 530 eller en 520, dersom det er en ting jeg vil ha og som kan gjøre bilen penere enn det den allerede er.. Hvis du virkelig tror at jeg bytter grill bare for å tro at jeg er så misunnelig på dere R6-eiere så får du tro om igjen.. Tvert imot, jeg er faktisk glad jeg ikke har 2stk eksosrør som er på størrelse med de minste stugerørene man kan finne i kjøkkenskapet.. Da er det faktisk penere med en oval eksoshale av grei størrelse.. ;)

Skrevet

Blir vel feil at Saltkjelen og si dette uten å virke teit, men jeg kan jo si det :)

Når man har råd til '08 E60 520d... så har man jo bevisst valgt denne bilen med den motoren, det eksteriøret, interiøret etc.

Hvis man på død og liv ville ha en tilsvarende bil med 6'er, mtech etc så vil jeg ikke tro at det ville bydd på noe problem å kjøpe en slik. Gjerne man måtte gått litt ned på noen av kravene. F.eks ny vs brukt bil..

Skrevet

Dersom det var slik at R4-eiere hadde hatt chromegrill som standard hadde det vært flott. Jeg hadde ikke byttet ut den med den kjipe originalgrillen.

Tror nok det hadde vært øitt annerledes da gitt, fordi det nettopp hadde vært kromgrill som hadde vært den "kjipe originalen".

Men om du hadde gjort dom du sier, tipper jeg likefullt at du ville vært ganske alene om å "downsize" bilen din til en 520.

Jeg hadde ihvertfall aldri gjort det selv.

Hvis du virkelig tror at jeg bytter grill bare for å tro at jeg er så misunnelig på dere R6-eiere så får du tro om igjen.. Tvert imot, jeg er faktisk glad jeg ikke har 2stk eksosrør som er på størrelse med de minste stugerørene man kan finne i kjøkkenskapet.. Da er det faktisk penere med en oval eksoshale av grei størrelse.. ;)

Antar at dette er ironi. De aller fleste BMW-fans ville vel "gitt en arm" for å ha dobbel (eller kvadruppel) eksos i rumpa.

Men bevares, du skal få lov til å synes at 5-serie med R6 eksos er susselige greier sammenliknet med R4 eksosen :lol:

Skrevet

Liker egentlig alle modellene bortsett fra z-modellene og de tidligste utgavene av x3 og x5. MEN, en skikkelig BMW trekker på bakhjulene, har manuell kasse, rekkesekser, panser som åpnes den "riktige" veien og den gode følelsen som bare BMW får til --> perfekt balanse!

Hvorfor vil noen ha treverk i bilen? Treverk hører hjemme på båtdekk og i skogen!

Skrevet

Antar at dette er ironi. De aller fleste BMW-fans ville vel "gitt en arm" for å ha dobbel (eller kvadruppel) eksos i rumpa.

Dobbel eksoshale burde vært forbeholdt de med virkelig store motorer :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...