MariusW Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 http://www.todaysbigfail.com/view/20080910 Min: "Must kill" Forresten; fant ikke igjen den "teite youtube linker" topicen. Noen må få den til å bli "sticky"
skisseper Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 HAHAHAHHAHAHAHA. nå hadde ikke dette skjedd med en bmw da har fått min dratt opp av grøfta 2 ganger, sist gang av en traktor med kjetting som løfta hele fronten og dro den etter bakhjula. like fin for det
Mexos Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Hehe, sett den der før. at de ikke tar hintet når det begynner å knake og bråke no jævli. Idioter hele gjengen.
lloydsb Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Hadde ikke latt tullinger som ikke har peiling, til å dra meg laus. haha fy faen
Ballder Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 hauken skrev: dette er usa....de vet ikke bedre.... De har råd til det!
Yngvejos Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Min første tanke hadde vært "Hvorfor i alle dager er bilen min ute i snøen?"
Eksos Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Hvorfor slepte ikke de bilen andre veien?
Der Barockengel Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 MariusW skrev: http://www.todaysbigfail.com/view/20080910Min: "Must kill" Forresten; fant ikke igjen den "teite youtube linker" topicen. Noen må få den til å bli "sticky" Sukk - talentløse amatørskuespillere som later som de er overrasket over at noe skjer. Youtube-tråden var forresten helt nede på side fire i bilder og filmer forumet.
Fredrik Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Denne filmen er en gammel traver på nettet, men den viser hvor dårlig kvalitet det er på de aller billigste bilene. Den danske bilorganisasjonen FDM (pendant til NAF i Norge) har gjennom flere undersøkelser påvist at biler som f.eks Toyota Aygo (inkl. Citroën C1 og Peugeot 107) leveres praktisk talt uten rustbeskyttelse og derfor har alvorlige rustangrep allerede etter et par år på veiene.
ESveen Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 Eksos skrev: Hvorfor slepte ikke de bilen andre veien? Dette sammen med en spade kunne vært en ide. Lenge leve latskapen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå