Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg ville gått for en lys farge, Spacegrå eller Titansølv metallic. Jeg syns dette er farger som passer dagens BMW svært godt. I tillegg syns jeg de gjør seg når bilen får litt hjul og gjerne M-optikk.. Har hatt sort bil og kommer ikke til å ha det igjen.. Hvertfall ikke med det første.. :wink:

M-sport med orginale 19 m-sport felger på vinter og stjerneeker 230 på sommer.

Spm er bare skal den være spacegrey eller skal de være sort?

Individual har jeg sjekket opp. Brilliant white koster jo bare litt i overkant av 40 000 og jeg må belage meg på 4-6 uker lengre leveringstid.

Montego får man ikke med m-sport og lemans er fint, men det er bare ikke meg. Det er også uten tvil en vanskligere bil å selge. Dette jobber jeg med vær eneste dag!!!

Skulle gjerne ha den i hvit med brunt skinn, men da kan jeg ikke bruke performance delen til BMW.

Jeg har ikke noe behov for å bli sett er heldigvis ikke derfor jeg kjøper bil. Jeg skal ha en bil som jeg glede meg fantastisk mye til å kjøre med og som jeg liker.

Sort er pent med den forrige bmwen var det, den hadde jeg bare på vintern og vasket den 3-4 ganger i uken.

Spacegrey er fint men blir det kjedelig?

Skrevet

Spacegrey er absolutt den kjedeligste fargen man kan få på en BMW spør du meg!

Sølvgrå kan være tøft, men er jo veldig vanlig da!

Stemmer for hvit eller sort bil! ;-)

Skrevet
Bare du så ordet "recaroseter", så ble du helt ellevill og var med på alt! :P Om så bilen ble rosa, så hadde det gått bra for deg ;)

Sant nok, men sort skinn er praktisk når man skal ha inn uorginale stoler (eller som i dette tilfellet..) da det ikke ser helt teit ut. Jeg hadde jo sort bøttestol og grønt interiør ellers i isbilen - og det er neppe alle som kan leve med det. :)

Skrevet

Jeg står jo midt i prosessen med å kjøpe en ny BMW... jepp... en 2009 E91 av et eller annet slag... og jeg heller mot enten Bluewater Metallic eller Tasman Metallic... begge deler med Dakota Salbrunt skinninteriør med sort dashboard... 8)

Skrevet
Spacegrey er absolutt den kjedeligste fargen man kan få på en BMW spør du meg!

Sølvgrå kan være tøft, men er jo veldig vanlig da!

Stemmer for hvit eller sort bil! ;-)

txe038hftbsdq61dhypz.jpg

Synes du dette er kjedelig?

Skrevet

Så litt på den spacegrey, og jeg personlig mener den er penest. Coupe og spacegrey - flyvingeform og jagerflyfarge. Det er assossiasjoner jeg får. TØFT!

Skrevet
Jeg står jo midt i prosessen med å kjøpe en ny BMW... jepp... en 2009 E91 av et eller annet slag... og jeg heller mot enten Bluewater Metallic eller Tasman Metallic... begge deler med Dakota Salbrunt skinninteriør med sort dashboard... 8)

salbrunt er kjempe fint. Levere en 320xdat spacegrey med salbrunt i morgen. Den ble lekker. Tasman er en farge jeg liker veldig godt. bluewater har jeg bare sett en gang og har ikke fått studert så nøye.

Du får holde deg i BMW verden, selv om jeg forstår at en c klasse frister.

Si fra til meg hvis du finner ut at du ikke vil kjøpe den i danmark.

Skrevet

salbrunt er kjempe fint. Levere en 320xdat spacegrey med salbrunt i morgen. Den ble lekker. Tasman er en farge jeg liker veldig godt. bluewater har jeg bare sett en gang og har ikke fått studert så nøye.

Du får holde deg i BMW verden, selv om jeg forstår at en c klasse frister.

Si fra til meg hvis du finner ut at du ikke vil kjøpe den i danmark.

Takk for invitasjonen... joda... bruktbilmarkedet i Danmark er håpløst så det er store muligheter for at vår nåværende BMW blir solgt på en auksjon og da kjøper jeg gjerne en ny "norsk" BMW hos deg hvis du kan gi en god pris. Hvis derimot BMW her i Danmark gir en god pris for BMW´en (ganske enkelt for å få solgt en ny BMW) stiller saken seg naturligvis annerledes.

Skrevet

Valget er veldig lett. Sort bil blir aldri kjedelig, og ser fantastisk ut. En runde med Lahega Tough Guard hos Autocosmetics og den vil alltid holde seg blank og fin! Har selv hatt sort bil på vinteren, og det er uproblematisk! 5kr på selvvask er ingen stor greie :D

Får du forresten Individual stereoanlegget på en "vanlig" 3-serie?

Slang forøvrig opp noen bilder av interiøret du bør velge :wink:

bi9jq1zvu0e8pjz6zfpw.jpg

ag1r3ci97jdkh1sa89bl.jpg

j1orf8c6m0gfxmk879z3.jpg

3173madvsamm3m1fpq3j.jpg

Skrevet

Skal du ha m-sport, i så fall hadde jeg valgt spacegrå dersom jeg må velge mellom de to fargene.

Valget er veldig lett. Sort bil blir aldri kjedelig, og ser fantastisk ut. En runde med Lahega Tough Guard hos Autocosmetics og den vil alltid holde seg blank og fin.

Får du forresten Individual stereoanlegget på en "vanlig" 3-serie?

Ja, men kun på 6 sylinder modeller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...