wicky124 Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Litt stilfull reklame... bmw vs ferrari.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Litt stilfull reklame... bmw vs ferrari.. Hehe, stilig video Har ikke fått med meg denne tråden helt, men får gode minner av å se disse bilene, så tror jeg må hjem til min mor å finne litt bilder, da jeg ble født 1970, måtte min far ha større bil å byttet inn BMW Izetta med en ny Amazon, så gikk han over til Mercedes W114 som ble hentet på fabrikken i tyskland, å ble kjørt på tollskilter den første tiden. i 75. flyttet vi fra Drøbak til Kongsvinger å det var etter det jeg har hørt den eneste Mercedesen i byen. I 1977 stod jeg opp en morgen å det stod en splitter ny Orange Rover 3500 V8 med sort vinyltak. Da gikk jeg ut å satte meg i bilen å der ble jeg værende til leggetid. etter dette var det en Laurel 240 2.4 med 6er og noe annet rask, siste bil før Air bagen kom var en E12 518 som var ribbet for både ekstrautstyr og motor, Men fin bil på begynnelsen av 80 årene. Bare å legge ut bilder hvis du har, vi liker det her i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 January 1965: Monte Carlo Rally - Hans Walter and Werner Lier in the #58 1800ti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Herlig! Her uten airbag fra forrige helg - et sted i Norge...... http://phpbblazzaroni.webcomputing.no/v ... f=5&t=4696 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Herlig!Her uten airbag fra forrige helg - et sted i Norge...... http://phpbblazzaroni.webcomputing.no/v ... f=5&t=4696 Fantastiske bilder!!! Utrolig hvor mye kulere det blir når man kjører gjennomført stil på bil og klær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Herlig!Her uten airbag fra forrige helg - et sted i Norge...... http://phpbblazzaroni.webcomputing.no/v ... f=5&t=4696 Fantastiske bilder!!! Utrolig hvor mye kulere det blir når man kjører gjennomført stil på bil og klær! Nemlig... bare det å kjøpe og/eller ha en klassisk bil kan alle klare. Det er først når man virkelig lever seg inn i bilen(es) atmosfære og aura at det begynner å bli interessant og morsomt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Kjente meg igjen på noen av bildene Synd jeg ikke visste av det der så jeg kunne stukket oppom Trollveggen å sagt hei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
originalpolizei Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 Har De sørget for at riktig tid er godt ivaretatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Dette må jo være et flott bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 Dasjbord på ei Boble uttrykningsbil: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 En av de penere ombyggingene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 En av youtubes beste filmer, og svært relevant for tråden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Tusen takk for 2:21 min med et smil om munnen! Fy fader for en genial film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Haha! Beste filmen på lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå